عکس های مخفی از دزد عابر بانک های تهران!/این دزد را می شناسید؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 28آذر ماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 168 سیزده آبان به ماموران اعلام داشت : "زمانیکه فکر می کردم کارت عابربانکم توسط دستگاه خودپرداز ( ATM ) ضبط شده و قصد داشتم تا فردای آن روز برای تحویل گرفتن کارت به شعبه بانک بروم ، متوجه شدم که مبلغ 5 میلیون و 400 هزار تومان از حسابم برداشت شده است ".

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت با استفاده از ترفندهای متقلبانه" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پایگاه نهم (1)

اظهارات مالباخته :

مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 18:00 مورخه 27/09/1396 برای برداشت پول و انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کردم . پس از پایان عملیات بانکی ، قصد گرفتن کارت از داخل دستگاه را داشتم ؛ متوجه شدم که دستگاه کارت مرا تحویل نمی دهد ! در همین زمان جوانی حدودا 25 ساله که پشت سرم ایستاده بود عنوان داشت که کارت توسط دستگاه خورده شده و در ادامه به بهانه کمک کردن ، به دستگاه نزدیک شد و پیشنهاد داد که او نیز دستگاه را برای گرفتن کارت امتحان کند ؛ به این بهانه شماره رمز کارت را پرسید و من نیز رمز عابر بانک را به او گفتم ؛ پس از آن ، این شخص عنوان داشت که دستگاه کارت مرا [ اصطلاحا ] خورده و باید برای گرفتن کارت ، در ساعت اداری به بانک مراجعه کنم . به سمت منزل حرکت کرده و زمانیکه به خانه رسیدم متوجه پیامک های بانکی شدم !! با خواندن پیامک های بانکی متوجه شدم که طی دو نوبت ، مبلغ 5 میلیون و 400 هزار تومان از حسابم کسر شده است !! " .

پایگاه نهم (2)

شناسایی تصویر جوان 25 ساله در طلافروشی :

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته ، موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در پاساژ المهدی و خیابان حرم در شهرری شدند .

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته دو مغازه طلافروشی ، تصویر جوانی 25 ساله در هر دو مغازه به عنوان خریدار طلا مورد شناسایی قرار گرفت ؛ در ادامه نیز مالباخته تصویر این شخص را به عنوان جوانی که در مقابل دستگاه خودپرداز حضور داشت ، مورد شناسایی قرار داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد :  در ادامه رسیدگی به پرونده ، دستور انتشار تصویر متهم ( با پوشاندن چشمان وی ) از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت این شخص و یا محل سکونتش را از طریق شماره تماس 73948277 – 021 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اختلاس گر ۱۰۰میلیاردی با پدرش در وزارت نفت کار می کرد/ او سه ساعته از ایران فرار کرد

«هانیه» سرگردان در کلانتری تهران / او تحت آزار پدر شیطان صفت بود و..!

اعتراف علی و معشوقه یاسمین به قتل وحشیانه زنش در جنگل + عکس

نوعروس تحت تعقیب داماد بود / او در محل کار پریا رفتاری زشت انجام داد و ..!

10 روز شیطانی برای نسرین 13 ساله در خانه خواستگار سمج

راز نقاشی عجیب قاتل زن ثروتمند گیلانی + عکس و جزئیات

وقتی با عجله وارد خانه شدم مادرم را در وضعیت هولناکی دیدم! / پدرم خانه نبود و..!

دردسر توهم حضور جن در خانه برای زن باردار!

اعتراف 3 زن و یک مرد به قتل سریالی 9 زن و مرد + عکس

فیلم / عصبانیت یک مرد زلزله زده / او می خواست خانواده اش را داخل چادر به آتش بکشد + عکس

ازدواج عجیب زن جوان با روح یک دزد + عکس

واکنش یک نماینده مجلس به قطع دست دزد گوسفند در مشهد

فیلم 27 دقیقه جستجوی برای یافتن ملوانان کشتی سانچی + جزئیات

دردسر صیغه کردن زن 48 ساله برای سعید 24 ساله / پروین به هر بهانه ای مرا به خانه اش می کشاند و ..! + عکس

فیلم رفتارهای عجیب مرد شیطان صفت در برابر سوال های خبرنگار رکنا + عکس

نسخه عجیب وکثیف زن رمال برای باردار کردن زنان +عکس

بلای هولناکی که مرد افغان بر سر زن کرجی آورد / او در خانه تنها بود که ..!

 

کدخبر: 348980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟