اعدام برای قتل در حفره فاضلاب اتوبان یاسینی +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه دوازدهم بهمن 93 جنازه یک مرد ناشناس در حفره فاضلاب در اتوبان شهید یاسینی از سوی ماموران شهرداری پیدا شد. شواهد نشان می داد جنازه متعلق به یک مرد معتاد Addicted به نام علی است که خفه شده و در پاتوق معتادان رها شده است.

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت موبایل وی سرقت Stealing شده است. به این ترتیب پلیس Police به ردیابی موبایل دزدی theft پرداخت و یک مجرم سابقه دار به نام کریم را بازداشت کرد.

این مرد به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: دوستش نیز در این ماجرا مقتول را کتک زده است. دو متهم درحالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر مقتول برای آنها حکم قصاص خواستند.

در جلسه دادگاه کریم به دفاع پرداخت و گفت: به شیشه معتاد بودم. من و دوستانم برای مصرف مواد گاهی اوقات به حفره فاضلاب می رفتیم. آنجا مشغول مصرف مواد بودیم که علی سر رسید. او می خواست در مصرف شیشه با ما شریک شود که با او درگیر شدم. او فحاشی کرد و می خواست با پایپ به صورت دوستم که در گذشته در درگیری با ماموران از ناحیه پا تیر خورده بود و لنگان لنگان راه می رفت ضربه ای بزند که من به هواخواهی از دوستم کاپشن علی را روی صورتش کشیدم و دست و پایش را با یک پیراهن کهنه بستم.

من او را رها کردم اما بعدا فهمیدم به خاطر خفگی جان سپرده است. من واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم و برای اینکه سایر معتادان را بترسانم چنین بلایی سرش آوردم. من گوشی موبایل او را هم سرقت کردم و از همین طریق بازداشت شدم.

سپس متهم ردیف دوم به دفاع پرداخت و گفت: چند روز قبل در جریان درگیری و فرار Escape از دست پلیس پایم تیر خورد و مجروح بودم. ما مشغول مصرف مواد بودیم که علی هم به آنجا آمد تا مواد بکشد.من به او اعتراض کردم اما او به سمت من حمله کرد.من فقط چند سیلی به صورت او زدم و از حفره فاضلاب بیرون رفتم.

در پایان جلسه هیات قضایی کریم را به قصاص و متهم ردیف دوم را به زندان Prison محکوم کرد. با اعتراض کریم به حکم صادره قضات دیوان عالی کشور پرونده را بار دیگر بررسی و حکم قصاص کریم را شکستند.

به این ترتیب این پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد ، پدر و مادر علی روبه روی قضات دادگاه ایستادند و گفتند: چون پسرمان معتاد شده بود او را طرد کرده بودیم .او با معتادان در رفت و آمد بود اما هرگز راضی به مرگش نبودیم. به همین خاطر برای قاتل The Murderer او قصاص می خواهیم.

سپس کریم به دفاع پرداخت. وی گفت: من کاپشن علی را روی صورتش کشیدم و دست و پای او را ضربدری با پیراهن بستم .سپس او را در حفره فاضلاب رها کردم. ولی قصد کشتن او را نداشتم و من فقط قصد ترساندن او را داشتم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای کریم حکم قصاص صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده خبر عروسی پسر یکی از چهره‌های قرآنی در هتل مجلل

احضار شهردار به دادسرا به دلیل تخریب یک مسجد در مشهد

گفتگو با فرمانده چینی عملیات نجات در سانچی / همه جا را گشتیم

دختر و پسر جوان از میان بار کامیون در مرز ایران و ترکیه کشف شدند! / آن ها هیچ نسبتی با هم نداشتند + عکس

سقوط دانش آموز 16 ساله مازندرانی از روی 33 پل / هنگام گرفتن عکس سلفی رخ داد + عکس

در سفر زیارتی هومن را دیدم و وقتی از او باردار شدم، پدرم چاره ای جز موافقت به ازدواج نداشت!

تجاوز به خانم مهندس در باغ خارج از شهر / مینا برای یافتن کار رفته بود که ...

خواهران دو قلو قاتل را بخشیدند / گفتگو با قاتل که زندگی اش شرطی بود!

پسر جوان نقاب به صورت داشت که وارد اتاق خوابم شد و ..! / نسترن از شمال به خانه مادر در تهران آمده بود که ..!

پراید یک سانتافه را در جاده روستایی سومعه سرا چپ کرد! + فیلم و عکس

عاشق ترانه شدم ولی او در دوبی مانکن بود! / هر شرطی گذاشت قبول کردم تا اینکه ..!

شوهرم به خاطر رفت و آمد با شهرام خاطرخواه خواهرش شد و ..!

اشک های تلخ عروس 15 ساله فومنی که خود را به کلانتری رسانده بود و ..!

وفاداری عجیب یک خروس به دختر جوان + فیلم و عکس

شمارش معکوس برای ورود ربات زیردریایی به لاشه سانچی + عکس

کدخبر: 348233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟