ماجرای این حادثه Incident وحشتناک در دقایق اولیه بامداد پنج شنبه گذشته هنگامی لو رفت که یکی از ساکنان مجتمع 4 واحدی در شهرک رضویه مشهد به مستاجری که از حدود دو هفته قبل در یکی از واحدهای این ساختمان سکونت داشت اعتراض کرد که وضعیت لوله کشی ساختمان را بررسی کند چرا که سقف منزل آن ها به شدت دچار رطوبت شده است. 
مستاجر جوان نیز قول داد که به زودی مشکل را رفع می کند تا این که چند شب بعد وقتی همسایه از یک مجلس مهمانی Party به منزل بازگشت، متوجه شد آب از سقف ساختمان سرازیر شده است. او با نگرانی به طبقه بالا رفت اما هرچه زنگ واحد آپارتمانی را به صدا درآورد کسی در را باز نکرد. همسایه مذکور که از ریزش گچ های سقف منزلش نگران بود و صدای آب نیز از واحد آپارتمانی همسایه تازه وارد به گوش می رسید هراسان با آتش نشانی تماس گرفت. 
دقایقی بعد نیروهای آتش نشانی به ناچار حفاظ واحد آپارتمانی مرد 33 ساله را گشودند و وارد خانه شدند اما صحنه ای وحشتناک مقابل آن ها قرار گرفت. جسد زنی داخل رختخواب پهن شده در پذیرایی افتاده بود و پیکر بی جان مردی نیز درون آشپزخانه قرار داشت. ماموران آتش نشانی مشهد با دیدن این صحنه وحشتناک، بلافاصله ماجرا را به نیروهای انتظامی و بازپرس ویژه قتل Murder عمد اطلاع دادند.
این گونه بود که بازپرس «کاظم میرزایی» در همان دقایق اولیه بامداد عازم شهرک رضویه شد و بدین ترتیب تحقیقات درباره چگونگی مرگ زوج جوان در یک واحد آپارتمانی ادامه یافت. خون زیادی در سراسر اتاق ها و حتی سرویس بهداشتی به چشم می خورد. آثار کبودی ناشی از انسداد راه تنفسی روی صورت و گردن زن 26 ساله نمایان بود و حکایت از آن داشت که وی با فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است. ادامه بررسی ها همچنین نشان می داد که مرد 33 ساله پس از قفل کردن در منزل از داخل با تیغ رگ های دست و گردنش را زده است و سپس داخل آشپزخانه روی سینک دست شویی افتاده و به دلیل شدت خون ریزی جان خود را از دست داده است.
این در حالی بود که همسایگان این زوج جوان، از اختلافات شدید خانوادگی بین آن ها سخن می گفتند. یکی از همسایگان آن ها به بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: این زوج مدام با یکدیگر مشاجره می کردند و صدایشان در بیرون از خانه نیز شنیده می شد. آن ها در شب وقوع حادثه هم با یکدیگر جر و بحث می کردند که به طور ناگهانی فریادهای زن جوان خاموش شد.
بنا به این گزارش، با انتقال اجساد قربانیان این حادثه تلخ به پزشکی قانونی، تحقیقات بیشتر درباره چگونگی وقوع این حادثه از سوی قاضی Judge میرزایی همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور *

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ازدواج 2 پسر جوان با یکدیگر در مکه + فیلم و عکس جشن عروسی

پس از کشتن میلاد یک شب در دفتر کار با مادرش تنها شدم و از او درخواست ارتباط شیطانی کردم که ..! +عکس

مهران خیلی شیک با ماشین لوکس سر قرار آمد و من نفهمیدم چه کنم تا اینکه..!

شوهرم را تعقیب کردم و وقتی با عالیه 21 ساله در یک خانه تنها بودند با پلیس به آنجا رفتم و ..!

اقدام بی رحمانه یک جوان با دو توله سگ + فیلم 16+

اعتراف مدیر شرکت به قتل خانم مهندس در ساری / پروانه را به باغ بردم و ..! + عکس

٧ روز بی‌تابی برای گمشدگان دریا / گفتگو با خانواده های منتظر ملوانان گرفتار در نفتکش ایرانی +فیلم و عکس

قتل ‌یک زن و 3 دخترش در آرامستان کرمانشاه / شاهدان قتل عام چه گفتند؟ +عکس

امتحان یک درس موهای پسر 10 ساله را سفید کرد + عکس

شوهرم با نقشه شوم و کثیفی دوستش را وارد زندگی ما کرد و ...

پشت پرده قتل عام 4 زن در آرامستان کرمانشاه +عکس

برملا شدن راز ربودن دختر جوان و سگ‌ پاکوتاه از میدان آزادی تهران +عکس

تجاوز به زن شوهردار و تهدید به ارتباط شیطانی با تهیه فیلم

 

کدخبر: 346410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟