دزد باغ مرکبات با کلاشینکف اسباب بازی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارقی که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت Stealing اقدام می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

یوسف سبحانی اظهار داشت: این سارق که فردی معتاد Addicted است در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ‌های مرکبات در یکی از روستا‌های شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به موقع پلیس Police دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم با ساخت و استفاده از یک وسیله دست ساز که در آن باروت قرار می‌گرفت در حین ارتکاب جرم Crime با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید رعب و وحشت، اقدام به سرقت می‌کرده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر به همراه یک اسلحه کلاشینکف اسباب بازی (پلاستیکی) و یک دستگاه دست ساز ایجاد صدا کشف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: در حال حاضر تعدادی از مالباختگان جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه کرده اند.

وی عنوان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟