قتل در پایان مهمانی شام در برج های دوقلو تهران+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جمعه 8 دی گزارش درگیری منجر به قتلی در ساختمان نیمه کاره برج‌های دوقلوی واقع در میدان المپیک تهران به مأموران کلانتری 141 گلستان گزارش شد. قربانی جنایت Crime یکی از کارگران تأسیساتی به نام «مسلم»- 38 ساله- بود که درپی درگیری در اتاقک نگهبانی از ناحیه کمر و سینه هدف اصابت جسم تیز قرار گرفته وازپادرآمده بود.

با گزارش این جنایت به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی و حضور تیم ویژه در محل واقعه، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و پرونده برای تحقیق در اختیار مأموران اداره دهم پلیس Police آگاهی قرار گرفت. تحقیقات مقدماتی از 4 کارگری که در درگیری حضور داشتند نشان داد عامل جنایت «مصطفی»- 26 ساله-یکی از کارگران ساختمان است که پس از جنایت با تهدید چاقو از ساختمان خارج و متواری شده است.

یکی از کارگران به کارآگاهان گفت: نوبت مصطفی -قاتل- بود که شام درست کند اما او زیر بار پختن شام وشستن ظرف‌ها نمی‌رفت و هیچ کس هم حاضر نبود کمکش کند. او وقتی دید کسی به دادش نمی‌رسد از«عباس» 17 ساله که کوچک‌ترین فرد بود خواست که کارها را انجام دهد اما او هم این کار را نکرد.همان موقع ما هم به طرفداری از «عباس» پرداختیم و گفتیم خودش باید این کار را انجام دهد که مشاجره ودرگیری بالا گرفت. «مصطفی» چاقو برداشت و به طرف ما آمد. در این میان مسلم -مقتول- که فامیل عباس بود بیشتر از همه ما درگیر شد که ناگهان «مصطفی» چند ضربه چاقو به او زد و با تهدید از ساختمان خارج شد و فرار Escape کرد.

در حالی که دیگر کارگران نیز این اظهارات را تأیید کردند، ردیابی‌ها برای دستگیری قاتل The Murderer فراری آغاز شد. کارآگاهان پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند متهم فراری، تهران را به مقصد ناشناسی ترک کرده و نزد خانواده‌اش در شهرستان نیز نرفته است. گرچه این فرد سعی کرده بود ردی از خود برجا نگذارد اما مأموران سرانجام دریافتند متهم با هویت جعلی به نام «احمد حیدری» در مرکز ترک اعتیادی در شیراز بستری شده است. با این سرنخ بلافاصله بررسی‌های لازم از سوی بازپرس پرونده انجام گرفت و کارآگاهان اداره دهم با دریافت نیابت قضایی به شهر شیراز اعزام شدند.

با هماهنگی بازپرس درخشان، از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی شیراز، متهم پرونده در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد این شهر دستگیر شد. وی پس از دستگیری به قتل Murder مسلم اعتراف کرد و گفت: پس از قتل مسلم بسرعت از تهران خارج شدم و به جنوب رفتم. مدتی را در خیابان‌ها سرگردان بودم و کارتن‌خوابی می‌کردم. در همین مدت کوتاه به شیشه اعتیاد پیدا کردم و بعد هم با مشخصات جعلی به کمپ رفتم. اما هرگز تصور نمی‌کردم لو بروم اما...

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی ساعت 4 صبح می خواهم به خانه برگردم یک پورشه مرا اذیت می کند!

16 ساله بودم که رفتار زن همسایه خواهرم مرا وسوسه کرد و ..! + عکس

با شهره قرار گذاشتم ولی عمویش آمد و مرا به خانه متروکه برد و ..!

به زنم شک کرده بودم و رفتارش را زیر نظر داشتم تا اینکه ...!

اخراج 3 پرستار زن عربستانی به خاطر یک عکس شوم + عکس

با کیوان عاشقانه زندگی می کردم تا اینکه پای پسر عمه شرورش به خانه ما باز شد و ..!

در انتظار مردان دریا / گفت‌وگو با خانواده مفقودان نفتکش در دلتای یانگ تسه + عکس

جزییات مرگ سینا قنبری در دستشویی قرنطینه زندان اوین!

با فتانه در آموزشگاه زبان آشنا شدم ولی سرنوشت تلخی برایم پیش آمد

پدری که ناخواسته دختر نوجوانش را به خانه شیطان می برد و ..!

مرگ دردناک داماد موتورسوار 3 روز پس از ازدواج / کامیون زود پیچید و ..! + فیلم و عکس

عکاس نابینایی که عکس های شگفت انگیز می گیرد! +فیلم و تصاویر

خرابکاری پسر مهمان برنامه زنده تلویزیون جلوی دوربین + فیلم

مهمانی شبانه خانم رییس برای 36 دختر و پسر مست در بیرجند

سارای 20 ساله شوهر می خواست، 3 برادر این پسر را به زور داماد کردند!+ فیلم اشک های داماد

فوری / قتل 3 شاهزاده عرب در جنوب پایتخت

دستمزد جنجالی و نجومی بازیگر سریال شهرزاد لو رفت

کدخبر: 345362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟