به گزارش گروه جنایی رکنا، اکبریان، بازپرس پرونده قتل Murder ٥ کشاورز در روستای دهنو اظهار کرد: کیفرخواست پرونده عاملان قتل ٥ کشاورز در روستای دهنو واقع در شهرستان هیرمند صادر شد.
وی از ارسال پرونده به دادگاه خبر داد و گفت: کیفرخواست صادره برای 3 نفر در خصوص اتهام قتل و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و برای یک نفر به اتهام معاونت در قتل در دادگاه مطرح رسیدگی خواهد بود.
22 مهر ماه ساعت یک بامداد سه نفر ابتدا با یکی از کشاورزان سرمزرعه درگیر می‌شوند و او را با سلاح شکاری هدف قرار می‌دهند و سپس همراهان وی را به گلوله بسته و از محل متواری می شوند.
پس از اطلاع از این حادثه Incident بازپرس سر صحنه حاضر و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات برای شناسایی عاملین این جنایت Crime و افشای راز قتل آغاز می شود.
این اتفاق ساعت یک بامداد روز ٢٢ مهر به وقوع پیوست و از همان زمان تحقیقات ویژه‌ای دراین‌باره آغاز شد. آن زمان فردی در تماس با پلیس Police از وقوع جنایت در مزرعه‌ای در روستای دهنو واقع در شهرستان هیرمند خبر داد و بلافاصله عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر شدند. آنها پیکرهای غرق در خون شش نفر را دیدند که فقط یکی از آنها زنده بود و پنج نفر دیگر جان خود را از دست داده بودند.
به‌این‌ترتیب اظهارات شهود حاکی از آن بود که ابتدا یکی از مقتولان با آن سه نفر درگیر شد و هدف گلوله قرار گرفت. سپس بقیه در این ماجرا دخالت کردند که سه مهاجم آنها را نیز هدف قرار دادند و بعد از ارتکاب قتل فرار Escape کردند.
تلاش‌های پلیس و نهادهای مربوطه برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل در کمتر از یک ماه نتیجه داد و همه آنها بازداشت شدند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اعتراف و درگیری سر مزرعه را علت اصلی این قتل اعلام کردند.
عباسی دادستان هیرمند در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به کشته شدن 5نفر و مجروح شدن یک نفر از اهالی روستای دهنو در یک مزرعه گفت: پس از اطلاع از این حادثه بازپرس سر صحنه حاضر شد و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات برای شناسایی عاملین این جنایت آغاز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم و عکس از آتش سوزی نفتکش ۲۷۴ متری ایرانی در آب های چین+ عکس

تجاوز به دو دختر دانشجو در دفتر کار پدر / آرمان باز هم تهدید می کند با او باشم!

پدرم که سرکار می رفت شوهر خاله ام پیش مادرم می آمد و ..! / دختر بچه در اتاق زندانی می شد! + عکس

20 تن در ناآرامی های اخیر کشور جان باختند / سخنگوی پلیس گزارش داد

تاجر شیطان صفت دختر 14 ساله را باردار کرد و ..! / قاضی دستور نبش قبر نوزاد را داد!

رفتار ترسناک مادر شوهر با عروس باردار

متخصص پوست و مو با دیپلم در کرج طبابت می کرد!

مادرم دور از چشم پدرم با کیوان ارتباط شوم داشت / آن دو به باغ متروکه می رفتند و ..! + عکس

خودکشی نوعروس تهرانی با اسلحه!

مادر«سارینا»ی 18 ماهه دستگیر شد / مهشید نیمه شب به خانه آمد و ..! + عکس

تمساح‌ها ،مردی را مقابل همسرش بلعیدند

مرگ تلخ زن و شوهر جوان و 3 فرزندشان در کلبه متروکه جنگلی + عکس

درخواست کمک یک دختر از مردم / 20 فرودین ماه مرا رها کردند و ..! + عکس

یخ زدن نوزاد تازه متولد شده در چادر / کمبود کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

کدخبر: 344790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟