شوکه شده بودم. باور نمی‌کردم زن جوان و شوهر از خدا بی‌خبرش با مظلوم‌نمایی چه بلایی سرم آورده‌اند. کنار خیابان ویلان و سرگردان شده بودم که یک ماشین سواری ترمز زد. تصمیم گرفتم به خانه بروم و بعد موضوع را به پلیس Police اطلاع بدهم. سوار ماشین که شدم که ناخودآگاه به گریه افتادم. راننده با تعجب پرسید: «چه اتفاقی افتاده عموجان؟ سن و سالی از شما گذشته‌، چرا گریه می‌کنید؟» بغض دلتنگی‌ام ترکید و برایش تعریف کردم چه ماجرایی اتفاق افتاده است.
او در حالی که با دقت به حرف‌هایم گوش می‌داد گفت: «زن و شوهر‌ی جوان کمی جلوتر با یک پراید با نیسانی تصادف Crash کرده بودند. مشخصاتی که راننده ماشین می‌داد خیلی شبیه سارقان بود. خدا خیرش بدهد، بلافاصله دور زدیم و به محل تصادف رفتیم. از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم. ماشین من با نیسان تصادف کرده بود. اگر چه اثری از زن و شوهر جوان نبود. مأموران کلانتری ۳۰ و پلیس راهنمایی هم آمده بودند. موضوع را به آن‌ها اطلاع دادم. من یک کارگر شهرداری هستم که تا حالا آزارم به مورچه‌ای نرسیده است. به روزی حلال و حرام خیلی مقیدم و شاید برای همین ماشینم چند دقیقه بعد از سرقت Stealing پیدا شد. راستش را بخواهید کنار خیابان زن و شوهر جوانی را به عنوان مسافر سوار ماشین شخصی‌ام کردم. آن‌ها می‌گفتند می‌خواهند به بیمارستان رضوی بروند. قبول نکردم و گفتم که عجله دارم. اما با اصرار زن و شوهر جوان در رودربایستی قرار گرفتم. البته دلم نیز برای‌شان سوخت. به سمت مقصد‌شان تغییر مسیر دادم. اما در محلی خلوت، زن جوان که مرد همراهش او را مینا صدا می زد روی صندلی عقب و پشت سرم نشسته بود، چاقویی را در‌آورد. 
او و شوهرش با تهدید از من خواستند توقف کنم. از ترس جانم پدال ترمز را فشار دادم. زن و شوهر دزد The Thief بودند و ماشینم را به سرقت بردند، اما کمی جلوتر با یک نیسان تصادف کردند. مشخصات‌شان را به پلیس داده‌ام. امیدوارم هردوی‌‌شان دستگیر شوند. من هم خدا را شکر می‌کنم که ماشینم پیدا شد. این تجربه خوبی بود تا با ماشین شخصی مسافرکشی نکنم. اصرار این زن و شوهر و پیشنهاد کرایه زیاد، خودش علتی بود تا مرا فریب بدهند و سرم کلاه بگذارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری *

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پرونده سیاه بازیگر جوان BBC لو رفت + عکس

چرا این دزد حرفه ای دیگر پراید نمی دزدید؟

حمله مسلحانه داماد خشن به خانه پدرزنش / او حمام خون در یاسوج راه انداخت

4 مرد ثروتمند تهران در دام 2 جوان که طلایی بودند + عکس

قتل یک جوان در طبقه دهم مجتمع تجاری میدان شوش تهران

بی احتیاطی والدین 3 کودک را در سرباز به کشتن داد

گرمای شدید در استرالیا آسفالت خیابان‌ها را ذوب کرد + تصاویر

مرگ زن و شوهر جوان 48 ساعت پس از خرید پراید

اسامی 32 خدمه مفقود شده در حادثه آتش سوزی نفتکش ایرانی +فیلم و عکس

تجاوز به دو دختر دانشجو در دفتر کار پدر / آرمان باز هم تهدید می کند با او باشم!

رفتار ترسناک مادر شوهر با عروس باردار

خودکشی نوعروس تهرانی با اسلحه!

مادر«سارینا»ی 18 ماهه دستگیر شد / مهشید نیمه شب به خانه آمد و ..! + عکس

تمساح‌ها ،مردی را مقابل همسرش بلعیدند

مرگ تلخ زن و شوهر جوان و 3 فرزندشان در کلبه متروکه جنگلی + عکس

یخ زدن نوزاد تازه متولد شده در چادر / کمبود کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

کدخبر: 344500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟