من جز کیف زنی و جیب بری کار دیگری بلد نیستم در واقع امور زندگی ما از همین طریق می گذرد. بیشتر اعضای خانواده و بستگانمان در زمینه های مختلف سرقت Stealing فعالیت می کنند و از این راه زندگی خود را می گذرانند من هم که از کودکی در چنین خانواده ای رشد یافتم و کیف زنی و جیب بری در اتوبوس های شهری را ادامه دادم.
این ها بخشی از اظهارات زن 45 ساله ای است که برای چندمین بار به جرم Crime کیف زنی در اتوبوس های شهری دستگیر شده است. او در حالی که بیان می کرد به جز دست فروشی و کیف زنی کار دیگری بلد نیست به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر اقتصادی در شرایط بدی قرار داشت پدرم معتاد Addicted و بیکار بود و هیچ توجهی به فرزندانش نداشت بنابراین هرکدام از ما از هر روشی که می توانستیم هزینه هایمان را تامین می کردیم از سوی دیگر چون بسیاری از بستگانمان در زمینه سرقت فعالیت می کردند و از درآمد زیاد آن سخن می گفتند ناخودآگاه ما نیز به سوی انجام کارهای خلاف کشیده می شدیم. در این میان اگر فردی از اعضای خانواده یا بستگانمان مدتی دستگیر و زندانی Prisoner می شد دیگران جای او را پر می کردند وقتی آن فرد از زندان Prison به خانه بازمی گشت همه تجربه ها و شگردهای جدید سرقت را که از هم بندی هایش در زندان آموخته بود به دیگر افراد خانواده آموزش می داد تا کمتر هنگام سرقت اشتباه کنند. 
من هم از این موضوع مستثنی نبودم و هر بار که از زندان آزاد می شدم سعی می کردم دیگر اشتباهات گذشته ام را تکرار نکنم اما باز هم حوادثی رخ می داد که کاری از دست من ساخته نبود. خواهر و برادر دیگرم نیز چند بار تاکنون به جرم سرقت دستگیر شده اند و برادرم نیز هم اکنون در زندان در حال تحمل کیفر است. با وجود آن که چندین فقره سابقه کیفری دارم اما وقتی از زندان آزاد می شوم باز مشکلات زندگی به علت بیکاری و اعتیاد همسرم به سراغم می آید. اگرچه من راه و روش سرقت را از همان دوران کودکی آموخته بودم ولی تصور نمی کردم بعد از ازدواج هم مجبور شوم به همین کار ادامه دهم، اما تجربه ثابت کرده است افرادی که در خانواده ای ضعیف و خلافکار رشد می کنند عاقبت بهتری نخواهند داشت چرا که هیچ وقت انسان های با فرهنگ و با کمالات با چنین خانواده هایی وصلت نمی کنند. روزی که به عقد قربانعلی هم در آمدم می دانستم او معتاد است و زندگی سختی خواهم داشت اما چاره ای نداشتم چون فردی بهتر از او با من ازدواج نمی کرد. این گونه بود که وقتی به خاطر بیکاری همسرم در تنگناهای اقتصادی قرار گرفتم به کیف زنی روی آوردم تا بتوانم هزینه های زندگی را تامین کنم.
آخرین بار نیز در ایستگاه اتوبوس زن شیک پوشی را که فکر می کردم پول و جواهرات زیادی در کیفش دارد زیر نظر گرفتم و هنگام سوار شدن به اتوبوس با شگردی خاص محتویات کیفش را خالی کردم اما مسافر دیگری که متوجه موضوع شده بود با فریاد از دیگر مسافران کمک خواست. من کفش های کتانی پوشیده بودم تا سریع تر از محل بگریزم اما ناگهان در محاصره مردم قرار گرفتم و آن ها مرا تحویل پلیس Police 110 دادند. حالا هم نمی دانم چه سرنوشتی انتظار مرا می کشد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تاجر شیطان صفت دختر 14 ساله را باردار کرد و ..! / قاضی دستور نبش قبر نوزاد را داد!

مادرم دور از چشم پدرم با کیوان ارتباط شوم داشت / آن دو به باغ متروکه می رفتند و ..! + عکس

پدرم که سرکار می رفت شوهر خاله ام پیش مادرم می آمد و ..! / دختر بچه در اتاق زندانی می شد! + عکس

خودکشی نوعروس تهرانی با اسلحه!

واژگونی خودرو ۵ خانم معلم در جاده فردوس

لژیونر ایرانی از دختر ثروتمند یونانی خواستگاری کرد + عکس

بلایی هولناکی که سر مریم نوعروس جوان در جاده دماوند آمد + عکس

فوری/ حمله به 6 بسیجی در جنوب تهران

به محل خلوت که رسیدیم زن جوان چاقو کشید و من تسلیم مینا شدم!

درخواست کمک یک دختر از مردم / 20 فرودین ماه مرا رها کردند و ..! + عکس

آیا اسنپ پول رانندگان را برای دریافت سود نگه می‌دارد؟

تجاوز به زن ثروتمند توسط مرد برج ساز تهرانی

تهدید زن 70 ساله پولدار تهرانی با فیلم سیاه !

زن جوان مشهدی در حمام بود که ..!

همسر ترامپ قفل اتاق خوابش را عوض کرد تا ...!/پشت پرده های عجیب ملانیا و رییس جمهور امریکا

شهاب آن شب مرا به محلی خلوت برد و با من شوخی بد کرد / راز 12 ساله چه بود؟

ناگفته های تلخ لیلای 12 ساله به آزار با شلنگ

جانفشانی لب مرز / شهادت 5 مامور در درگیری با قاچاقچیان + عکس

معمای قتل جوان ایرانی در هتل «کوئین» بانکوک / قرار بود به پاتایا برویم که ..! +عکس

قتل تازه داماد در گورستان / زن 95 ساله دستگیر شد +عکس

زن شیک پوش وقتی سوار اتوبوس شد چشم از او برنداشتم تا اینکه ..!

راز 7 ساله فرار مینا زن خطرناک از آسایشگاه روانی در تهران! / او در شمال ازدواج کرد و ..! + عکس

این سرباز صورت مصنوعی دارد + فیلم(16+)

داماد همسایه به تقاضای زن جوان وارد باغ شد ولی سگ دست او را گاز گرفت و ..!

کدخبر: 344274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟