به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عصر روز هشتم شهریورماه سال گذشته مأموران پلیس راهور هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده حسن‌آباد- قم متوجه فریادهای کمک خواهی دختری از داخل یک خودروی پراید عبوری شدند و سواری پراید را تعقیب کردند. مأموران پلیس متوجه شدند که خودروی پراید با سرعت 160‌کیلومتر در ساعت در حال فرار Escape است، بنابراین مدام به راننده خودرو فرمان ایست دادند. مأموران پلیس همزمان شماره پلاک خودرو را به گشت‌های پلیس که در مسیر در حال تردد بودند اعلام کردند. راننده اما بدون توجه به هشدار پلیس به مسیر خودش ادامه داد. عملیات تعقیب و گریز تا مقابل شهرک صنعتی شمس‌آباد ادامه داشت، آن‌جا بود که خودروی پراید برای لحظه‌ای متوقف شد. راننده، دختر جوان را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده و با سرعت به مسیرش ادامه داد. مأموران پلیس همزمان با کمک به دختر جوان موفق شدند خودروی پراید تحت تعقیب را متوقف و راننده را که مردی 25‌ساله به نام عادل بود، بازداشت کنند.

دختر جوان وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: من از حسن‌آباد سوار خودروی پراید شدم تا به شهر ری بروم. در مسیر اما راننده قصد تعرض داشت که مقاومت کردم. خواستم که من را پیاده کند، اما با سرعت به مسیرش ادامه داد. بخت با من یار بود که خودروی گشت پلیس راهور را در مسیر دیدم و از مأموران درخواست کمک کردم.

راننده پراید اما اتهام خود را انکار کرد و گفت که قصد تعرض نداشته است. او در پاسخ به بی‌توجهی به هشدار پلیس هم گفت که من متوجه هشدار نشده‌ام. با کامل شدن تحقیقات راننده مسافربر به اتهام آدم‌ربایی و تلاش برای تعرض مجرم شناخته شده و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

دختر جوان در جلسه رسیدگی گفت: روز حادثه Incident بعد از اینکه راننده مسافتی را طی کرد متوجه نگاه‌های معنا‌دار او شدم. او حرف‌های زشتی زد که خواستم پیاده شوم، اما مانع شد و درهای خودرو را هم قفل کرد. فهمیدم که نیتی شوم در سر دارد به خاطر همین مدام به شیشه‌های ماشین کوبیدم تا راننده‌های عبوری به من کمک کنند که خوشبختانه خودروی گشت پلیس به کمک من آمد وگرنه معلوم نبود که راننده چه بلایی بر سرم می‌آورد. متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت جرمش را انکار کرد. او گفت: آن روز مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و متوجه رفتارم نبودم. هیئت قضات بعد از ختم جلسه متهم را به خاطر شرب خمر به 80 ضربه شلاق Whip و به خاطر آدم‌ربایی به 15سال زندان Prison محکوم کرد. حکم دادگاه از سوی قضات شعبه 24 دیوان عالی کشور تأیید شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

4 دقیقه اقدام سیاه زن بیوه با مدیر یک شرکت در کرج / در اتاق خواب این زن چه گذشت؟

زن شوهردار شلاق خورد و استاد خائن تبعید شد

18 سالم بود که زن دوم مرد 43 ساله شدم / شهرام شب ها مرا تنها می گذاشت تا اینکه..!

مادر شوهر از اتباط های شیطانی کامیار با دختران فامیل گفت / نیوشا نوعروسی که طلاق خواست!

اقدام هولناک پسرجوان در آلاچیق پارکی در تهران

آزار و اذیت شوم زن شوهردار توسط بسازبفروش تهران / با تهدید مرا به محلی خلوت کشاند و..!

دردسر عروس خوش صدا برای خانم رییس!

تعقیب و گریز مرد شیطان صفت در جاده قدیم قم / دختر جوان خودش را بیرون از ماشین پرت کرد!

درخواست شرم آور زن بیوه از ناصر 42 ساله / 3 جوان 18 ساله در خانه این زن چه کردند؟ + عکس

ادعای عجیب جوان 32 ساله که از زن یکی از اقوامش درخواست ارتباط شیطانی کرده بود

در آشپزخانه مواد بیهوشی را در غذا ریختم و نقشه کثیفم را اجرا کردم + عکس

وقتی پس از پارتی شبانه به خانه نرفتم از مجتبی باردار شدم و ..!

ارتباط شیطانی عمه و برادر زاده 14 ساله + عکس

کدخبر: 343864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟