پیشنهاد بیشرمانه یک مرد به خواهر یک زندانی+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت یک و 20 دقیقه بامداد دی ماه سال 91 بود که ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران در جریان مرگ جوانو 31 ساله ای به نام حامد در بیمارستان قرار گرفتند و ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که پسر جوان دقایقی قبل همراه دوستانش با پسر جوان BMW سواری در میدان کاج سعادت آباد درگیر شده و راننده جوان که اشکان نام دارد زیر گرفته شده و به کام مرگ فرو رفته است.
کارآگاهان خیلی زود با تحقیقات فنی و اطلاعاتی موفق شدند اشکان را که دست به قتل Murder حامد 31 ساله زده بود را دستگیر کردند و وی که راهی جز اعتراف نداشت پرده از ماجرای این قتل خیابانی برداشت.
اشکان به ماموران گفت: پس از به امانت گرفتن بی.ام.و یکی از دوستانم، در خیابان سعادت آباد ـ بالاتر از میدان کاج در حال عبور و انجام حرکات نمایشی بودم که آینه خودرو به خودرو بنز برخورد کرد. همین موضوع باعث درگیری لفظی من با سرنشینان بنز شد. ادامه آن منجر به درگیری فیزیکی شد. 
وی افزود: با توجه به اینکه دو نفر سرنشین خودرو بنز نسبت به من قوی هیکل بودند، چند نفر از افراد عبوری از جمله سرنشینان یک خودرو پروتون که سه نفر بودند به کمک من آمدند. ناگهان حامد با قمه به سمت آنها حمله ور شد و یکی از آنها را زخمی کرد. در ادامه و با توجه به شلوغی جمعیت، راننده بنز سوار خودروی خود شد و از محل فرار Escape کرد. در این زمان، مقتول که با قمه به سوی مردم حمله ور شده بود، در یک لحظه روی زمین افتاد و من نیز از فرصت استفاده کرده ، سوار بی.ام.و شدم و از روی او رد شدم.
بدین ترتیب اشکان روانه زندان Prison شد تا در دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گیرد و این درحالی بود که خانواده وی پیگیر کارهای او بودند تا بتوانند اشکان را آزاد کنند که خواهر اشکان در دام یک فریبکار اینترنتی گرفتار شد.
سال 92 بود که خواهر اشکان با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که چندی قبل با پسر جوانی به نام امید در فیس بوک آشنا شده است و وقتی او از ماجرای درگیری مرگبار برادرم قرار گرفت اظهار کرد که می تواند به اشکان کمک کند که از زندان آزاد شود.
امید گفته بود که آشناهای زیادی دارد و با گرفتن 30 میلیون تومان می تواند برادرم را آزاد کند، به همین خاطر من که به دنبال راهی برای نجات برادرم بودم پذیرفتم پیشنهادش را بپذیرم به همین خاطر ابتدا یک چک 6 میلیون تومانی در اختیار او قرار دادم که پس از آن امید ناپدید شد و مطمئن شدم او تنها برای رسیدن به پول این ادعای دروغین را کرده است.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری امید از سوی ماموران پلیس آغاز شد که در این مرحله ماموران با پرونده دیگری روبرو شدند که در آن امید دست به کلاهبرداری زده بود.
سرقت به شیوه آبمیوه مسموم
ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که امید در سناریوی دیگری در فیس بوک با دختر جوانی آشنا شده است و سناریوی یک سرقت Stealing را به اجرا رسانده است.
دختر جوان که مریم نام دارد به مامورن گفت: چندی قبل در فیس بوک با امید آشنا شدم و پس از اعتماد به او به دیدنش رفتم که روز حادثه Incident امید سوار بر خودرویش به دنبال من آمد و زمانیکه سوار بر خودرویش بودم او یک آبمیوه به من داد که پس از آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و بیهوش شدم.
مریم ادامه داد: وقتی به وش آمدم متوجه شدم که امید ساعت و انگشتر جواهرم را که 34 میلیون تومان ارزش داشت از من سرقت کرده و مرا در پارک رها کرده است. وقتی با امید تماس گرفتم ادعا کرد چون حالم بد شده بود ساعت و انگشترم را برداشته تا از من سرقت نشود و قرار بود که وسایلم را بفرستد اما وقتی وسایل سرقتی به دستم رسید متوجه شدم آنها بدلی است و از آن زمان به بعد امید گوشی موبایلش را خاموش کرد و دیگر اطلاعی از او ندارم.
سومین سناریوی با اخاذی از مادر و دختر
رد یابی ها ادامه داشت تا اینکه ماموران در برابر پرونده جدیدی قرار گرفتند که در آن امید از یک مادر و دختر جوان اخاذی میلیونی کرده بود.
کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که امید این بار نیز در فیس بوک با یک دختر جوان طرح دوستی ریخته و در ادامه با مادر این دختر جوان نیز آشنا شده و در دو سناریوی عجیب و به شیوه های مختلف از آنها اخاذی کرده و سپس ناپدید شده است.
صرافی ها چهارمین طعمه 
سال 93 بود که پسر دانشجویی در ولنجک تهران که یک خانه اجاره کرده بود به دنبال یک هم خانه می گشت تا هزینه های اجاره خانه اش کمتر شود تا اینکه پسر جوانی به نام امید به بنگاه مراجعه کرد و ادعا کرد که برای چند ساعت یک خانه اجاره ای می خواهد که مرد بنگاه دار با پسر دانشجو تماس گرفت و وی که چندباری خانه اش را به صورت چند ساعت اجاره داده بود پذیرفت تا امید چند ساعتی را در خانه اش باشد.
امید پای در خانه پسر دانشجو گذاشت و به خاطر 4 ساعت اجاره 400 هزار تومان پرداخت کرد، با تلفن خانه با یک صرافی تماس گرفت و درخواست 22 هزار و 500 دلار کرد و از مرد صرافی خواست تا دلارها را به در خانه اش در منطقه ولنجک ارسال کند و پول را به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد.
در این مرحله شاگرد صرافی سوار بر موتور دلارها را به در خانه مرد جوان رساند و امید پس از دریافت دلارها ادعا کرد که آنها را برای خاله اش گرفته و باید به طبقه سوم ساختمان برود تا پول ها را از خاله اش بگیرد، شاگرد صرافی هر چه منتظر ماند خبری از امید نشد به همین خاطر وارد ساختمان شد و زمانیکه پای در طبقه سوم ساختمان گذاشت متوجه شد که امید در این محل زندگی نمی کند و ناپدید شده است.
تیم های پلیسی با اعلام این خبر وارد عمل شده و در گام نخست برای شناسایی صاحب خانه به سراغ بنگاه املاک رفتند و مشخص شد که امید با اجاره 4 ساعت خانه پسر دانشجو این سناریوی فریبکاری و سرقت را به اجرا رسانده تا سرنخی از خود به جای نگذارد.
تیم های پلیسی در این مرحله پی بردند که امید چند صرافی دیگر را به این شیوه هدف فریبکاری خود قرار داده و پول زیادی به جیب زده است.
پنجمین سناریو برای تبهکاری مرد همه فن حریف
چندی پیش نیز مرد میانسال با مراجعه به اداره پلیس ادعا کرد که مدتی بود با جوان شیک پوشی آشنا شده بودم که وی از من خواست تا خودرویم را تغییر دهم.
قصد تغییر خودروی لوکسم را نداشتم اما اسیر حرفهای او شدم و قبول کردم که خودروی لکسوز 2010 را به او بدهم و با پرداخت 80 میلیون تومان یک خودروی لکسوز 2011 تحویل بگیرم اما مرد جوان که امید نام داشت با گرفتن پول و خودرویم ناپدید شد و بعد متوجه شدم خودرویم به مرد دیگری فروخته شده است.
تجسس های پلیسی برای دستگیری این فریبکار حرفه ای که به شیوه های مختلف دست به کلاهبرداری و سرقت زده بود ادامه داشت تا اینکه اوایل دی ماه امسال امید در یک ماجرای اتفاقی دستگیر شد.
شنبه 9 دی ماه بود که شاگرد صرافی که سال 93 طعمه میلیونی امید قرار گرفته بود او را به طور اتفاقی در منطقه فردوسی مشاهده کرد و خیلی زود به سمت امید رفته پس از درگیری و حضور مردم امید دستگیر شد.
بنا به این گزارش، امید که از سال 91 تحت تعقیب ماموران قرار گرفته برای تجسس های بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی اش در ا ختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل وحشی پسر 11 ساله تهرانی دیوانه نیست +عکس

وقتی وارد مغازه خلوت شدم همسرم را در وضعیت کثیفی دیدم و..!/خیلی وقیحانه بود

راز عجیبی که پس از عمل جراحی زن جوان لو رفت + عکس

وجود ردپای یکی از مسئولان سابق در تجمعات اخیر کشور

کانال‌های معاند می گویند این پسر کشته شده است!/ امیرحسین پاپی زنده است + فیلم

محمد بهادری درگذشت + عکس

اقدام عجیب دروازه بان معروف در این روزهای شبکه‌های اجتماعی+ عکس

جزئیات سوزاندن قرآن ها در مازندران + عکس های ناراحت کننده

نامه وکیل قاتل ستایش به مادر دخترک / اعدام قاتل ستایش صبح فردا در زندان رجایی شهر

سلفی یک داعشی در نیویورک! /ما در خانه شما هستیم..!+ عکس

سمانه در خانه بود که 2 مرد نقابدار وارد شدند و ..!/این ماجرا پشت پرده کثیفی داشت + عکس

مشهورترین زن داعشی دستگیر شد

فوری / بالگرد رئیس ستاد ارتش سقوط کرد + عکس

معلم ورزش دانش آموزان دبیرستانی را به مردان می فروخت! + عکس

آرزو با من ازدواج کرد ولی هنوز با هومن همکارم ارتباط داشت!+ عکس

با امید سوار تاکسی شدیم او آب میوه داد، وقتی خوردم بیهوش شدم و ..! + عکس

کدخبر: 343384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟