چند شب قبل مرد جوانی با پلیس Police 110 تماس گرفت و از ربوده شدن برادرش خبر داد. او به مأموران گفت: امشب برادرم «سیروس»، میهمان خانه ما بود. حدود نیم ساعت قبل، زنگ خانه را به صدا درآورد اما وقتی در را باز کردم کسی بالا نیامد که نگرانش شدم. چند باری به تلفن همراهش زنگ زدم اما جوابی نداد.وقتی هم پایین رفتم هیچ ردی از او ندیدم. حالا هم مطمئنم اتفاقی برایش افتاده است.
با اعلام گزارش ناپدید شدن مرموز مرد جوان، بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جناییتهران وارد عمل شدند.
با گذشت حدود 10 ساعت از این گزارش، برادر سیروس با پلیس تماس گرفت و گفت: «برادرم ساعتی قبل تلفنی با من تماس گرفت و 50 میلیون تومان از من پول خواست. او لابه‌لای حرف‌هایش به من فهماند که ربوده شده است و...»بدین ترتیب پس از ارائه آموزش‌های لازم به مرد جوان، او با آدم ربایان در مقابل کلانتری بهارستان قرار گذاشت. ساعت ١١ صبح و در حالی که ١٢ ساعت از ربوده شدن مرد جوان گذشته بود، چهار آدم ربا به همراه سیروس، سوار بر خودروی پژو سرقرار حاضر شدند. آنها که تصور نمی‌کردند پلیس برای دستگیری‌شان کمین کرده باشد، پس از بررسی محل از خودرو پیاده شدند اما ناگهان در محاصران مأموران قرار گرفته و هر چهار نفر قبل از فرار Escape بازداشت شدند.
عامل اصلی آدم ربایی به بازپرس «بخشوده» گفت: «مدتی قبل مغازه‌ام را به «سیروس» فروختم و او باید ٥٠ میلیون تومان باقیمانده پول را می‌داد، اما هر بار به بهانه‌ای از پرداخت بدهی‌اش طفره می‌رفت. مدتی بعد هم به‌طرز مرموزی ناپدید شد. تا اینکه شکایت کردم و حکم جلبش را گرفتم. اما باز هم نتوانستم او را پیدا کنم. تا اینکه شب واقعه خبردار شدم او میهمان خانه برادرش است. به همین خاطر ساعت‌ها جلوی خانه مورد نظر نشستم و وقتی او قصد ورود به خانه برادرش را داشت با سه نفر از دوستانم، وی را به‌زور سوارماشین کردیم و به خانه‌ام بردیم. بعد از آن هم با تهدید ما از برادرش خواست که 50 میلیون تومان را آماده کند.» درحال حاضرتحقیقات تخصصی در این باره همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خودکشی سرباز وظیفه کلانتری مسعودیه تهران با شلیک گلوله

تبهکارعجیب / در جیب این متهم 18 ساله چند دندان انسان بود!+عکس

اقدام سیاه پسر دانشجو از دختر همکلاسی

انتشار عکس‌های خاص از یک بیمار در بیمارستان / اخراجم کرده بود انتقام گرفتم !

بازجویی از 7 مرد بی رحم باغ متروکه اطراف جنگل لویزان + عکس

خطر از بیخ گوش دختران دانش آموز گذشت

نقشه شوم فرزانه دوست صمیمی عروس برای به چنگ آوردن داماد در تالار عروسی

اقدام شرم‌آور خدمتکار هتل به دور از چشم مسافران + فیلم

تازه ترین پیش بینی ها از زلزله در 4 استان کشور / گسل ری خطرناکترین گسل تهران است

آزار و اذیت دخترجوان به سبک خفاش شب/درهای ماشین از داخل باز نمی شدند + عکس

تجاوز 5 مرد شیطان صفت به زن مهمان در برابر چشمان صاحبخانه

عروس 7 روزه بودم که اسیر چشمان ناپاک دوستان شوهرم داریوش شدم و ...

پس از یک سال همخوابی با فاطمه فهمیدم که شوهر دارد! / با دوستانم وارد اتاق خواب شدیم و ..! + عکس

شلیک مرگبار پدر شوهر به عروس دخترزا

کدخبر: 342261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟