اعدام به خاطر اقدام هولناک یک جوان در تولیدی پوشاک زنانه+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه 16 شهریور 94 وقوع آتش سوزی درکوچه موسوی در راسته ارامنه بازار Store تهران به پلیس Police اطلاع داده شد. 
ماموران پلیس و آتش نشانی پس از مهار شعله های آتش با جنازه سوخته یک مرد جوان روبه رو شدند که بررسی ها نشان می داد با ضربه های چاقو از پا در آمده است. جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت و شواهد نشان می داد احتمالا قربانی در کارگاه تولید پوشاک زنانه به قتل Murder رسیده و سپس به آتش کشیده شده است.
در تحقیقات محلی روشن شد جنازه متعلق به یک پسر 25ساله به نام شهرام است که ازچند سال قبل از شهرستان برای کار به تهران آمده و درکارگاه لباس زنانه مشغول کارشده بود.
در ادامه تحقیقات پلیس دریافت شهرام آن شب میزبان یکی از دوستانش به نام جواد بود. به این ترتیب جواد28ساله بازداشت شد. این پسر منکر دست داشتن در قتل بود اما در بازجویی های بعدی جرمش را گردن گرفت.
وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک مموری که حاوی فیلم های غیراخلاقی شهرام بود به دستم رسیده اما شهرام قصد داشت مموری را هر طور شده از من بگیرد و من نمی خواستم مموری را به او بدهم. به همین خاطر چند بار سر همین موضوع با هم درگیر شده بودیم. آن شب پیش شهرام رفتم و با هم شام خوردیم. من متوجه شدم او داخل لیوان دوغ ماده ای مشکوک ریخت.فهمیدم قصد دارد مرا بیهوش کند و از من فیلم بگیرد تا بتواند از این طریق مموری سیاه را به دست بیاورد. به همین خاطر در یک لحظه که شهرام مشغول کاری بود جای لیوان های دوغ را با هم عوض کردم و شهرام دوغ مسموم را نوشید. وقتی او بیهوش شد من کارگاه را ترک کردم و به خانه ام برگشتم اما صبح روز بعد فهمیدم کارگاه آتش گرفته و شهرام سوخته است. من دستی در اتش سوزی کارگاه نداشتم.
به دنبال اعتراف های پسر جوان وی پای میز محاکمه ایستاد و منکر جرمش شد. وی گفت: من دوستم را نکشتم و تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کردم.
در پایان جلسه هیات قضایی پرونده را به پزشکی قانونی فرستاد تا کارشناسان بار دیگر علت تامه مرگ را اعلام کنند.
وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد به خاطر شدت سوختگی جسد علت تامه مرگ روشن نیست جواد بار دیگر محاکمه شد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار تشکیل شد پدر و مادر قربانی برای جواد حکم قصاص خواستند. سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر اتهامش شد.
جواد گفت: قبول دارم به خاطر مموری حاوی فیلم های غیراخلاقی با شهرام اختلاف داشتم اما من او را نکشتم. آن شب برای خوردن شام پیش او رفته بودم. سپس آنجا را ترک کردم. من نمی دانم چه کسی او را کشته است. قبلا تحت فشارهای روانی گفته بودم دوغ مسموم را به او خوراندم. اما حالا می گویم بی گناهم.من داستان پردازی خوراندن دوغ مسموم به شهرام را از محتویات یک پرونده جنایی که همزمان با پرونده من در حال رسیدگی بود به دست آوردم و مطرح کردم.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز با توجه به مدرک های موجود در پرونده جواد را به قصاص محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 جوان ورزشکار شیطان صفت را می شناسید / آن ها به دختر نامزد کرده هم رحم نکردند + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر شهرستانی داخل پراید در تهران / مسیر را بلد نبودم و بدون اعتراض سکوت کردم و ..!

نیمه شب 3 مرد از بالای دیوار وارد خانه شدند تا نوعروس 14 ساله را با خود ببرند و ...

وقتی شوهرم از خانه می رفت دوستش در کنارم می ماند و...!/من توبه کرده ام اما..!

راز سیاه جوانی عریان در باغ متروکه کن / 2 برادر از وضعیت بد شهرام فیلم گرفته بودند + عکس

لبخند شیطانی پس از کشتن مادر + عکس

راز هولناک و پنهان محسن و پرستو / 19 ساله بودم که عروس یک زندانی شدم و ..!

سارق بدشانس دردودکش گیر کرد + عکس

دعای مادر دل شکسته یک خانم دکتر! / من گدایی می کنم و او ..!

خودکشی زوج میلیاردر در زیر زمین خانه شان + عکس

حادثه عجیب برای 2 نفر که با قطار مسافری اندیمشک برخورد کردند!

تصادف وحشتناک کامیون همه را ترساند! + فیلم

آزار و اذیت همزمان خاله و خواهرزاده اش داخل شرکتی در غرب تهران + عکس

وقتی در فیلم سیاه زن خائنم را مرد غریبه دیدم، خشکم زد / او برای کار به تهران می آمد + عکس

بلای هولناکی که سر 3 زن در شمال آمد / مرجان در ویلای اجاره ای بود که..! + عکس

نجات دختر 10 ساله گیلانی پس از سقوط مرگبار مادر و فرزندانش از ساختمان 5 طبقه +فیلم و عکس

کیفرخواست قصاص در قتل فجیع صادق برمکی + فیلم و عکس

اعتراف عروس خائن به ارتباط های کثیف شوهرش!

 

کدخبر: 340525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟