به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 22:30 دقیقه پنج شنبه 30 آذر ماه امسال ماموران کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم در جریان درگیری خونینی در یک فضای سبز در نزدیکی شهرک علایین منطقه شهر ری قرار گرفتند.
ماموران با حضور در محل پی بردند که مرد جوان پس از درگیری دسته جمعی هدف ضربات چاقو و میله فلزی قرار گرفته و با توجه به وضعیت بدنی اش به بیمارستان منتقل شده است.
تجسس های پلیسی آغاز شد و خیلی زود ماموران در جریان مرگ مرد جوان به خاطر ضربات چاقو و میله فلزی قرار گرفتند و با جنایی شدن این درگیری تیمی از ماموران تجسس کلانتری 172 عبدالعظیم به دستور بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری برای دستگیری عامل جنایت Crime وارد عمل شدند.
ماموران در تجسس های میدانی در محل درگیری مرگبار پی بردند که عامل جنایت مرد 36 ساله ای به نام میثم است که پس از قتل Murder پا به فرار Escape گذاشته است.
تیم پلیسی در این مرحله مسیر خانه وی را ردزنی کردند و مشخص شد که متهم پس از درگیری خونین به خانه بازنگشته است و خیلی زود با اقدامات فنی رد متهم در خانه یکی از دوستانش زده شد.
همین کافی بود تا ماموران پلیس Police در عملیاتی غافلگیرانه عامل این جنایت را که در خانه یکی از دوستانش پنهان شده بود دستگیر کنند.
عامل جنایت که راهی جز اعتراف پیش رویش نداشت به ماموران گفت: شب حادثه Incident 5 بسته قرص متادون همراهم بود که وارد فضای سبز شهرک علایین شدم و این در حالی بود که احمد 28 ساله و دستانش در آنجا حضور داشتند.
وی افزود: احمد قرص های متادون را از من گرفت و در ادامه شروع به کتک کاری با من کرد که در این درگیری کتک زیادی خوردم و تصمیم گرفتم کینه ام را خالی کنم که پس از خارج شدن از صحنه درگیری یک چاقو و میله فلزی در دست گرفتم و دقایقی بعد دوباره به فضای سبز بارگشتم.
میثم ادامه داد: وقتی به سراغ احمد رفتم با او درگیر شدم و ابتدا با چاقو یک ضربه به سینه اش زدم و سپس با میله فلزی یک ضربه به سرش زده و زمانیکه احمد روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم.
بنا به این گزارش، بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در این مرحله دستور داد تا عامل جنایت برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند و تجسس های فنی در این پرونده خونین ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به 2 دختر دانش آموز 16 ساله در باغ ورامین / 5 جوان محاکمه شدند

تجاوز دو جوان به زن مهربان /یکی دست هایم را گرفت و دیگری ..! + عکس

استرس «حنانه» 10 ساله را کشت + عکس و گفتگو

وقتی نامه زن باردار داماد به دست نوعروس رسید

با صدف قرار داشتم، پدرش آنجا بود و مرا به خانه ای برد و ..!

دو وحشی دختر 22 ساله را در جنگل کشتند و خوردند! + عکس

اقدام شوم دختر جوان با نامزدش در پخش زنده اینترنتی + عکس

آلودگی هوای تهران در سال 1348 / هنوز در حال برنامه ریزی هستیم ولی ..! + تصویر

220 سال زندان و 420 ضربه شلاق مجازات دو دزد حرفه ای شب های تهران

حادثه عجیب و خنده دار برای سرنشین یک خودرو که کمربند نبسته بود! + فیلم

فوری / جلاد معروف ویدئوهای داعش در مرز ترکیه دستگیر شد + فیلم و عکس

دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شبانه شب یلدا در لواسان و فرمانیه

این جوان افغان در شرق تهران زورگیری می کرد+ عکس

تهران ترسید / گزارش شب وحشت پایتخت + عکس

قتل 2 زن جوان در مازندران + عکس

کدخبر: 339537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟