حمله 2 مرد کثیف با تبر به زنی در پارکینگ تاریک خانه +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 4 آذر ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره زورگیری همراه با ضرب و جرح شدید یک زنجوان به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد . 
با حضور مأمورین در محل اعلامی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سرنشیان یک دستگاه خودرو پرشیا تیره رنگ با تهدید سلاح سرد و در حالیکه خانم جوانی را از ناحیه صورت مورد جراحت شدید چاقو قرار داده بودند ، اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و کیف دستی حاوی پول و مدارک شناسایی وی نموده و به سرعت از محل متواری شدند. 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " با خودرو 206 شخصی وارد پارکینگ شده و قصد رفتن به سمت آسانسور را داشتم که ناگهان دو جوان به سمت من حمله ور شده و با تهدید چاقو و تبر اقدام به سرقت Stealing گوشی تلفن همراه و کیف دستی ام کردند ". 
مالباخته در خصوص جراحت شدید صورتش نیز به کارآگاهان گفت : " یکی از سارقین بدون هیچ دلیلی و در حالیکه سرقت خودشان را انجام داده بودند ، چاقویش را به روی صورتم کشید و باعث جراحت شدید صورتم شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم " .
کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سرقت و انجام بررسی های میدانی اطلاع پیدا کردند که ساختمان مسکونی مقابل محل سرقت مجهز به دوربین های مداربسته است ؛ تصاویر به دست آمده از دوربین مشرف به خیابان مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا خودرو سواری پژو پرشیا تیره رنگ متعلق به سارقین در مقابل درب پارکینگ محل سکونت مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت . 
با شناسایی خودرو پژو پرشیای سارقین ، مالک آن به نام "بیژن" ( متولد 1368 ) در شهرستان قزوین شناسایی شد ؛ با شناسایی تصویر بیژن از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان قزوین اعزام و در روز 21 آذر ماه امسال موفق به دستگیری "بیژن" شدند . 
بیژن در همان زمان دستگیری صراحتا به زورگیری از مالباخته اعتراف کرد و ضمن معرفی یکی از دوستانش به نام ناصر به عنوان همدست ، در خصوص زورگیری از مالباخته به کارآگاهان گفت : "به همراه ناصر به تهران آمده و در حال چرخیدن در خیابان ها بودیم که ناگهان ناصر با دیدن سرنشین خانم یک 206 عنوان کرد که قصد دارد تا به این خانم شماره تلفن بدهد ؛ دنبال این ماشین به راه افتادیم تا نهایتا در داخل یک کوچه ، خودرو 206 وارد پارکینگ یک ساختمان مسکونی شد ؛ من ماشین را مقابل ساختمان نگه داشتم و ناصر قبل از بسته شدن در پارکینگ وارد ساختمان شد " . 
"بیژن" در ادامه اظهاراتش مدعی شد : "پس از ورود ناصر به داخل ساختمان ، ناگهان صدای جیغ یک خانم از داخل پارکینگ بلند شد ؛ به سرعت به داخل پارکینگ رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده که ناگهان آن خانم جوان را با صورتی بریده شده مشاهده کردم ؛ ناصر پس از سرقت کیف و گوشی تلفن همراه این خانم از ساختمان خارج شد و من نیز از ترس ، به سرعت از ساختمان خارج شدم " .  بیژن در شرایطی مدعی بیگناهی خود شده بود که مالباخته در اظهاراتش عنوان کرده بود که سارقین دو نفر با تبر و چاقو به او حمله ور شده بودند  . 
با شناسایی ناصر 34 ساله به عنوان دیگر متهم پرونده ، او نیز بلافاصله در شهرستان قزوین دستگیر شد . ناصر که از مجرمین سابقه دار است و تاکنون 13 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه ی زندان Prison شده ، در شرایطی منکر هرگونه سرقت از شاکی پرونده است که صراحتا توسط شاکی ، به عنوان فرد ضارب شناسایی شده و همدست او نیز صراحتا به ارتکاب سرقت و ضرب و جرح مالباخته توسط ناصر اعتراف نموده است . 
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ب، با اعلام این خبر گفت : " تحقیقات از متهمین جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی آنها در دستور کار قرار گرفته و هر دو متهم با قرار قانونی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند ؛ لذا از شهروندان و مالباختگانی که توسط سرنشیان یک دستگاه خودرو پرشیای تیره رنگ که با استفاده از تبر و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت از آنها کردند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد جوان در خواب از اقدام شومش گفت و زنش او را تحویل پلیس تهران داد + عکس

مرگ غم انگیز 2 خواهر شیرازی / آن ها در اتاق خوابیده بودند که..!

شوهرم حبس ابدی است و از زندان برایم پیام های شرم آور می فرستد!

رستوران دار شیطان صفت مرا به اتاق وحشت خود برد و ..! این دختر جوان به تنهایی رستوران رفته بود

بلای که دختر کینه ای به خاطر پسر همسایه بر سر پدرش آورد / مهوش 16 ساله به خاطر آرایش کتک خورده بود! + عکس

عمل زشت پزشک عمومی با نامزد حامله اش..!

قاتل به صحنه جرم بازگشت و ..!

دوئل مسلحانه داماد و برادر زن در محله چیتگر

قرار ملاقات شوم با زن شوهردار / چند مرد در انتظار او بودند و..!

وقتی شوهرم ارتباط شیطانی ام با مرد غریبه را فهمید در خواب بود که ..!

فوری/ خودکشی دختر ۲۲ ساله در شهرری/ او خودش را در بالکن خانه دار زد +عکس

تجاوز وحشیانه به  کارمند زن سفارت انگلیسی در حاشیه اتوبان

صابر اجازه نداد زنش به حجله مرد دیگری برود / او به زندان محکوم شد

حمله خونین ببر به جشن عروسی+ تصاویر تکاندهنده

حمام خون در ایرانشهر + عکس

زن و مرد جوان داخل سانتافه بازی کثیفی داشتند + عکس

بوسه وحشت دختر ایرانی بر زبان مار کبرا + عکس باورنکردنی

تجاوز راننده سرویس به دختر دبستانی در تهران / ادعای عجیب راننده شیطان صفت برای فرار از اعدام

کدخبر: 338095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟