مبل فروش یک میلیارد تومان داد تا اعدام نشود + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بیست و هشتم تیرماه سال 90 به پلیس Police خبر رسید پسر 27ساله ای به نام مسعود در یک کارگاه مبل سازی در چهارادانگه کشته شده است. پلیس به کارگاه مورد نظر رفت و جنازه با صدور دستور قضایی به پزشکی قانون Law فرستاده شد. بررسی ها نشان می داد مسعود که راننده وانت بود پس از درگیری با صاحب کارگاه به نام مجید در خون غلتید. به این ترتیب ردیابی مجرم فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت و این پسر 23ساله 21روز پس از جنایت Crime با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.

وی گفت:چند روز قبل از این ماجرا یکی از مشتری هایم مبل هایی را که خریده بود که می خواست بار وانت کند و با خود ببرد. به همین خاطر مسعود را خبر کردم. اما کرایه وانت را بالا تر از حد معمول اعلام کرد. به همین خاطر مشتری ام خواست تا وانت دیگری خبر کنم. مشتری ام با راننده وانت توافق کرد و مبل ها را بار وانت کرد و رفت ولی مسعود از این ماجرا ناراحت شد.

وی ادامه داد: بیست و هشتم تیرماه مسعود بار دیگر مقابل کارگاهم آمد و از من گلایه کرد. او می گفت نباید راننده وانت دیگر را خبر می کردم تا مشتری ام مجبور باشد مبل ها را بار وانت مسعود کنم. من از شنیدن این حرف ناراحت شدم و به او اعتراض کردم. او هم سیلی به صورتم زد که با هم درگیر شدیم. من هم با قیچی که برای بریدن پارچه های رومبلی از آن استفاده میکردم یک ضربه به سینه اش زدم.

مجید در شعبه 113 دادگاه کیفریسابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در شعبه چهارم دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت یک میلیارد تومان به اولیا دم رضایت آنها را جلب کند.

به این ترتیب وی دیروز از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار محاکمه شد.

مجید گفت: باور کنید قصد کشتن Killing مسعود را نداشتم. وقتی با هم درگیر شدیم او به سمت من حمله کرد و من برای دفاع از خودم با قیچی به او ضربه زدم. من حتی نمیدانم قیچی چطور به قلبش فرو رفت. حالا بیش از شش سال است که در زندانم و خانواده ام با سختی زیاد تواستند رضایت اولیای دم را جلب کنند. من پشیمانم و از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به رضایت اولیای دم وی را به شش سال و سه ماه زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد تا وی به زودی آزاد شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ غم انگیز 2 خواهر شیرازی / آن ها در اتاق خوابیده بودند که..!

شوهرم حبس ابدی است و از زندان برایم پیام های شرم آور می فرستد!

رستوران دار شیطان صفت مرا به اتاق وحشت خود برد و ..! این دختر جوان به تنهایی رستوران رفته بود

بلای که دختر کینه ای به خاطر پسر همسایه بر سر پدرش آورد / مهوش 16 ساله به خاطر آرایش کتک خورده بود! + عکس

عمل زشت پزشک عمومی با نامزد حامله اش..!

قاتل به صحنه جرم بازگشت و ..!

دوئل مسلحانه داماد و برادر زن در محله چیتگر

قرار ملاقات شوم با زن شوهردار / چند مرد در انتظار او بودند و..!

وقتی شوهرم ارتباط شیطانی ام با مرد غریبه را فهمید در خواب بود که ..!

فوری/ خودکشی دختر ۲۲ ساله در شهرری/ او خودش را در بالکن خانه دار زد +عکس

تجاوز وحشیانه به  کارمند زن سفارت انگلیسی در حاشیه اتوبان

صابر اجازه نداد زنش به حجله مرد دیگری برود / او به زندان محکوم شد

حمله خونین ببر به جشن عروسی+ تصاویر تکاندهنده

حمام خون در ایرانشهر + عکس

زن و مرد جوان داخل سانتافه بازی کثیفی داشتند + عکس

بوسه وحشت دختر ایرانی بر زبان مار کبرا + عکس باورنکردنی

تجاوز راننده سرویس به دختر دبستانی در تهران / ادعای عجیب راننده شیطان صفت برای فرار از اعدام

کدخبر: 338009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟