تلاش پزشکان با‌توجه‌به شدت جراحت مؤثر نبود و دفتر زندگی مرد جوان درحالی بسته شد که همسر و خانواده‌اش با چشمانی گریان برای زنده‌ماندنش دست به دعا برداشته بودند. با گزارش این مرگ مشکوک پلیس Police وارد عمل شد.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و متهم به قتل، سر مسئله‌ای ساده و پیش‌پا‌ افتاده اختلاف پیدا کرده‌‌اند و با بگومگو باهم دست‌به‌یقه شده‌اند. درگیری دو مرد جوان لحظه‌به‌لحظه اوج گرفته و آن‌ها برای همدیگر خط و نشان کشیده‌اند. متأسفانه هیچ‌کدام حاضر نبوده‌اند کوتاه بیایند و نتوانسته‌اند بر خشم و عصبانیت آنی خود غلبه کنند. درنتیجه یکی از طرفین با ضربه چاقو دیگری را به قتل Murder رسانده است.

جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و با دستور مقام قضایی برای خاک‌سپاری تحویل خانواده داغدارش شد. در سوی دیگر این پرونده‌، متهم به قتل زانوی غم به بغل گرفته و خانواده‌اش با اضطراب و وحشت به این فکر می‌کنند که چرا یک درگیری ساده باید به چنین فرجام شومی ختم شود. اگر یک لحظه خشم و عصبانیت کنترل و مهار می‌شد چنین واقعه تأسف‌باری رقم نمی‌خورد.

اما سه ساعت بعد از مرگ این مرد جوان‌، دفتر زندگی جوان دیگری در یک درگیری مشابه بسته شد. او سر مسئله‌ای پیش‌پا‌افتاده چند روز قبل با فردی مشاجره‌ داشت. خورشید در حال غروب بود که این جوان ۳۲ساله با همان فرد دوباره روبه‌رو شد. آن‌ها در یک لحظه با مرور اختلاف قبلی دچار خشم و هیجان منفی شدند. متأسفانه باز هم پایین‌بودن آستانه صبر و تحمل و ناتوانی در کنترل خشم ماجرایی تأسف‌بار و غیر‌قابل‌جبران رقم زد و جوانی ۳۲ساله با آرزوهای زیادی که داشت در دل خاک سرد خوابید. متهم به قتل نیز اگر لحظه‌ای درمورد عواقب کار و تصمیم‌های خود فکر می‌کرد و مهارت کنترل خشم می‌داشت از وقوع چنین درگیری تأسف‌باری پیشگیری می‌شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم از من حق سکوت می خواهد!

زنم خودش را به مدیر کاروان زیارتی باخت / وقتی عکس های زشت آنان را در کنار هم دیدم خشکم زد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهرم با زن صیغه ای اش به خواستگاری من آمده بود!

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

رضا پرستش، مسی ایران در مسکو دستگیر شد + عکس

اقدام شوم پسر قمارباز با زن جوان تهرانی به خاطر باخت سنگین

محاکمه دوباره متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا / امروز صورت گرفت + عکس

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

کدخبر: 336425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟