گوشی دزدی با چاقوی تاشو! + عکس

معاون دادستان مشهد با تشریح ماجرای کیف قاپی و گوشی دزدی theft های هونداسواران خشن در مشهد گفت: به دنبال افزایش پرونده های گوشی قاپی در شرق مشهد، دستورات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان جرایم مذکور به سرکلانتری ها صادر شد.

قاضی Judge سید جواد حسینی افزود: ماموران انتظامی برای کشف جرم Crime به تجزیه و تحلیل اطلاعاتی پرداختند و بدین ترتیب گروه های زبده‌ای از ماموران با توجه به موقعیت های جغرافیایی ارتکاب جرم وارد عمل شدند و تحقیقات غیرمحسوس و پوششی خود را در این مناطق آغاز کردند.

وی تصریح کرد: درحالی که بررسی های پلیس Police در این باره ادامه داشت عصر پانزدهم آذر مردی در اطراف میدان بهارستان مشهد، طعمه گوشی دزدان شد. قاضی حسینی گفت: مال باخته بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت و اظهار کرد: «در حال صحبت با گوشی تلفن همراهم بودم که ناگهان سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا گوشی را از دستم قاپیدند و فرار Escape کردند.» بازپرس جرایم خاص مشهد اضافه کرد: با اعلام این گزارش، ماموران کلانتری سپاد در یک عملیات هماهنگ وارد عمل شدند و طرح مهار را در خیابان‌های اطراف محل وقوع جرم اجرا کردند.

سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد خاطرنشان کرد: هنوز دقایقی از عملیات تعقیب نگذشته بود که ماموران انتظامی، موتورسواران مذکور را با توجه به مشخصات اعلامی از سوی مال باخته، شناسایی کردند و دستور «ایست» دادند اما آن ها بدون توجه به فرمان پلیس، وارد کوچه پس کوچه های بولوار بهمن شدند تا از چنگ قانون Law بگریزند.

قاضی سید جواد حسینی افزود: ماموران انتظامی نیز با استفاده از شگردهای تخصصی تعقیب متهم، همه راه های گریز را بستند تا این که موتورسیکلت متهمان در یکی از کوچه های بولوار بهمن واژگون شد اما راکب بلافاصله با رهاکردن همدستش سوار بر موتورسیکلت شد و از راه های فرعی گریخت.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی اضافه کرد: در همین حال ترک‌نشین موتورسیکلت که «ف- ص» نام دارد به چنگ پلیس افتاد و در بازرسی از وی یک قبضه «چاقوی تاشو» کشف شد. وی گفت: متهم مذکور که توسط مال باخته اطراف میدان بهارستان شناسایی شد تاکنون به حدود 20 فقره سرقت Stealing در مناطق سپاد، شهید چراغچی، آبکوه، سناباد، راهنمایی و ... اعتراف کرده است که تحقیقات در این باره با مراجعه پنج شاکی به کلانتری سپاد همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد 62 ساله به پرستار خانگی اش / او بارها به من تجاوز کرد!

تجاوز وحشیانه به زن جوان در جاده ورامین / اعدام فرید و یاشار تایید شد + عکس

شوهرم عاشـق یک دختر شده اما..! / زن 50 سال وقتی از کانادا به تهران آمد..! + عکس

مهری هفته ای یکبار به اتاقک دنجی که در نمایشگاه ماشین داشتم می آمد تا اینکه ..! + عکس

آزار و اذیت زن جوان توسط پسر 20 ساله پشت شمشاد های خیابان خلوت

قتل همسر بعد از بازگشت از میهمانی شبانه / همسایه ها دیر به کمک سمیرا رفتند! +عکس

راز هولناک یک مرد روستایی که 7 زن جوان شهری را به زمین کشاورزی اش برد و ..! + عکس

برهنه کردن دختری در خیابان که با شوهر یک زن اتباط داشت + فیلم و عکس

ادعای جدید مرد سبزی فروش که با عروس یک خانواده تهرانی ارتباط شیطانی داشت

می خواست خواهرم پری با برادر شوهرم ازدواج کند اما او بدون اجازه عقد مرد دیگر شد و ..!

فیلم لحظه آتش گرفتن 2 دختر در جشن تولد ایرانی + تصویر

نقشه مرد شیاد برای روحانیان و مداحان معروف کشور

محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان سوت بلبلی زد! + فیلم دیدنی

ناگفته های دختر جوان تهرانی از دام میلیاردی مرد هزار چهره + فیلم گفتگو

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

کدخبر: 336138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟