ناکامی پلیس تهران برای شناسایی عامل سوختگی عسل کوچولوی 2 ساله + عکس

 شامگاه چهارشنبه 24 آبان‌ماه امسال مأموران پلیس تهران از حادثه Incident سوختگی دختر بچه دو‌ساله‌ای به نام عسل در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران با خبر شدند. بررسی‌ها نشان داد عسل کوچولو هنگام برگشت از خانه دایی‌اش با تکه ذغال قلیانی که از ساختمان مسکونی به پایین انداخته شده به شدت سوخته و به بیمارستان منتقل شده است. پس از طرح شکایت مأموران تحقیقات را برای شناسایی عامل حادثه آغاز کردند، اما موفق به شناسایی عامل سوختگی نشدند.

پدر عسل، در توضیح حادثه گفت: آن شب ساعت 22:30 بود که همراه همسر و دختر دو ساله‌ام در حال بازگشت از خانه برادر زنم بودیم که این حادثه رخ داد. آن شب از کنار مجتمع بهار در حوالی میدان معلم شهر ری در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریاد دلخراش دختر دوساله‌ام به آسمان بلند شد. بی‌تابی و فریادهایش ما را شوکه کرده بود و ابتدا فکر کردیم زمین خورده و پا یا دستش آسیب دیده است که ناگهان بوی موی سوخته به مشام رسید و متوجه بیرون آمدن دود از پیراهنش شدم. به سرعت لباس‌هایش را بیرون آوردم که با تکه‌ای ذغال گداخته داخل پیراهنش روبه‌رو شدم. یک لحظه تمام دنیا جلو چشمان من و همسرم سیاهی رفت و اصلاً نفهمیدیم که این اتفاق چگونه رخ داده است، اما بعد فهمیدیم که ذغال گداخته از داخل یکی از آپارتمان‌های مجتمع به پایین افتاده است. در حالی که فریادهای دلخراش دخترم ادامه داشت او را به سرعت به بیمارستان مطهری رساندیم و تحت درمان قرار دادیم.

از طرفی هم برادر همسرم به کلانتری رفت و اعلام شکایت کرد. پس از این مأموران در محل حاضر شدند و شروع به تحقیقات کردند. آنها زنگ همه آپارتمان‌ها را زدند، اما هیچ کسی قبول نکرد که ذغال را به بیرون انداخته است. وی ادامه داد: وقتی دخترم را به بیمارستان منتقل کردیم عوامل آنجا گفتند گردن، یکی از گوش‌هایش و بدن دخترم به شدت سوخته است و باید تا صبح صبر کنیم تا او را جراحی کنیم. آن شب محل سوخته شده را پانسمان کردند و روز بعد مورد جراحی قرار دادند.

آنقدر سوختگی شدید بود که تیم جراحی مجبور شدند برای ترمیم از سلول‌های بنیادی استفاده کنند. الان دخترم روند درمان را طی می‌کند، اما به نظر پزشکان لازم است برای ترمیم چند عمل دیگر انجام شود. وی در پایان گفت: متأسفانه یکی از ساکنان آپارتمان Apartment با سهل انگاری هنگام درست کردن قلیان باعث سوختگی دختر دو ساله‌ام شد و مأموران پس از شکایت موفق به شناسایی عامل یا عاملان حادثه نشدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جوان

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد 62 ساله به پرستار خانگی اش / او بارها به من تجاوز کرد!

تجاوز وحشیانه به زن جوان در جاده ورامین / اعدام فرید و یاشار تایید شد + عکس

شوهرم عاشـق یک دختر شده اما..! / زن 50 سال وقتی از کانادا به تهران آمد..! + عکس

مهری هفته ای یکبار به اتاقک دنجی که در نمایشگاه ماشین داشتم می آمد تا اینکه ..! + عکس

آزار و اذیت زن جوان توسط پسر 20 ساله پشت شمشاد های خیابان خلوت

قتل همسر بعد از بازگشت از میهمانی شبانه / همسایه ها دیر به کمک سمیرا رفتند! +عکس

راز هولناک یک مرد روستایی که 7 زن جوان شهری را به زمین کشاورزی اش برد و ..! + عکس

برهنه کردن دختری در خیابان که با شوهر یک زن اتباط داشت + فیلم و عکس

ادعای جدید مرد سبزی فروش که با عروس یک خانواده تهرانی ارتباط شیطانی داشت

می خواست خواهرم پری با برادر شوهرم ازدواج کند اما او بدون اجازه عقد مرد دیگر شد و ..!

فیلم لحظه آتش گرفتن 2 دختر در جشن تولد ایرانی + تصویر

نقشه مرد شیاد برای روحانیان و مداحان معروف کشور

محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان سوت بلبلی زد! + فیلم دیدنی

ناگفته های دختر جوان تهرانی از دام میلیاردی مرد هزار چهره + فیلم گفتگو

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

کدخبر: 336125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟