این مدیر عامل قلابی را می شناسید؟ / اسماعیل افراد جویای کار را سرکیسه می کرد +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بعداز ظهر روز 18 آبان ماه امسال ماموران کلانتری 168 مشیریه در حالی که در حال گشتزنی بودند متوجه درگیری یک راننده تاکسی با یک موتورسوار شدند که قصد فرار داشت. راننده تاکسی با مشاهده مأموران به آن ها گفت که این شخص مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان از وی گرفته و اکنون قصد فرار Escape دارد که بلافاصله مأموران این شخص را دستگیر کردند. 
این شخص در اظهارات ابتدایی به مأموران گفت: راننده با من دوست است و این مبلغ پول را به عنوان قرض به من داده اما حالا پشیمان شده و به دروغ عنوان می کند که او رافریب دادم. 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: سه روز قبل این متهم را به عنوان مسافر دربست از اسلامشهر و به مقصد ابتدای باغ فیض سوار ماشین کردم؛ طی مسیر این شخص مدعی شد که مدیر عامل یک شرکت است و چندین شرکت زیر مجموعه ی شرکت وی است و یکی از دفاتر نمایندگی شرکتش نیز در رباط کریم قرار دارد؛ این شخص در طی مسیر، مدام با تلفن صحبت می کرد و پشت تلفن می گفت: خانم هرکس شرکت آمد و نیازمند بود، از یک تا بیست میلیون تومان به او کمک کنید  و در ادامه ی صحبت هایش، درباره معاملات میلیاردی صحبت می کرد. زمانیکه سر صحبت را با وی باز کردم، او مدعی شد که می تواند مرا به عنوان راننده شخصی اش استخدام کند اما می بایست قبل از آن هزینه بیمه را پرداخت کنم تا او ماشین شرکت را به من تحویل دهد. 
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز 18 آبان با این شخص قرار ملاقات گذاشتم؛ زمانیکه این شخص در محل قرار حاضر شد، مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومانِ درخواستی اش را به او تحویل دادم. پس از پرداخت پول، این شخص مدعی شد که تا دقایقی دیگر یک خودرو پرادو را تحویل من خواهد داد؛ در طول زمانیکه به همراه این شخص منتظر آمدن خودرو پرادو ادعایی او بودیم، در یک لحظه متوجه شدم که او قصد دارد تا با یک پیک موتوری از محل فرار کند که مانع کارش شدم؛ این شخص در کمال خونسردی عنوان داشت که تا دقایقی دیگر ماشین خواهد آمد اما من مانع رفتنش شدم و در ادامه از مردم درخواست کمک کردم که با حضور مأموران در محل، او دستگیر شد. 
در بررسی سوابق متهم پرونده به نام اسماعیل متولد 1344 که در اظهارات ابتدایی منکر هرگونه کلاهبرداری شده بود، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه کلاهبرداری که بارها دستگیر و روانه زندان Prison شده، شناسایی شد. 
در ادامه تحقیقات و با شناسایی تعداد دیگری از شاکیان و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند، مشخص شد که اسماعیل تحت عنوان مدیرعامل شرکت های بازرگانی و به بهانه استخدام افراد با حقوق ماهیانه 3 میلیون تومان همراه با بیمه و دیگر مزایا، اقدام به کلاهبرداری از آن ها کرده و به بهانه پرداخت حق بیمه از سوی متقاضیانِ استخدام ، مبالغی را از 500 هزار تومان تا یک میلیون و 600 هزار تومان از آنها دریافت کرده است. 
سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی دقیق متهم از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان ، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و صراحتا به کلاهبرداری از این افراد اعتراف کرد . 
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : با اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری های مشابه ، شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگان و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه نمایند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل اهورا به قصاص محکوم شد

وقتی وارد اتاق شدم شوهرم قادر و دخترم را در وضعیت بدی دیدم و ..!

افسر نیروی انتظامی پس از تیراندازی مرگبار در مشهد دستگیر شد

قرار شوم سمیه با پسر جوان در یک باغ شهریار / وقتی آن دو را باهم دیدم ..!+ عکس

با یک ضربه چاقو تسلیم مرد غریبه در پارکینگ شدم و ..! / 2 جوان در جردن دستگیر شدند + عکس

2 دختر قتل مرد ثروتمند را در خیابان شریعتی بازسازی کردند + عکس

تصادف مرگبار 206 با آمبولانس اورژانس / 2 سرباز جان باختند

سقوط مرگبار و مرموز کارمند جوان با پرایدش داخل رودخانه نکا + عکس

حمید برادر زنش را در تهران به آتش کشید و در یونان دستگیر شد!

2 پسر جوان دوستشان را در بهبهان کشتند

وقتی به خودم آمدم که در خانه مجردی شراره بودم و ... / می خواهم زنم مرا ببخشد!

مرگ یک زن کرجی در سطل زباله شهری!

ماهرخ پس از ارتباط شیطانی با من، خواست تا برای شوهرش پاپوش درست کنم و .!+ عکس

سعید نفس نمی کشید از ترس او را در خانه مجردی تکه تکه کردم و ..!

قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات

مسعود خانه پدری اش را به آتش کشید / تنها خواهر این جوان کرجی زنده ماند

2 دختر قتل مرد ثروتمند را در خیابان شریعتی بازسازی کردند + عکس

فرجام تلخ جدال هفت ماهه پسر 11 ساله با مرگ و زندگی

کدخبر: 334685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟