اعدام مرد شیطان صفت با شکایت "شیدا"ی 15 ساله + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، دیروز حکم اعدام execution این مجرم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد تا وی نیز به دار آویخته شود.

اواسط پاییز سال 92 دختر 15ساله به نام شیدا همراه پدر و مادرش به پلیس Police آگاهی رفت و گفت که از سوی دو مرد پراید سوار ربوده و مورد آزار قرار گرفته است.

دختر نوجوان که هنوز شوکه بود به ماموران پلیس گفت: ساعت 6عصر می خواستم به خانه مادربزرگم بروم به همین خاطر در خیابان خاقانی سوار پراید سفیدی شدم که دو سرنشین داشت. راننده اما به بهانه ترافیک خیابان به سمت بزرگراه امام علی رفت و سرنشین جلو که مرد جوانی بود به یکباره به رویم چاقو کشید. شیشه های عقب خودرو دودی بود و کسی مرا نمی دید. او به صندلی عقب ماشین آمد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. چون بزگراه خلوت بود راننده و سرنشین دیگر جایشان را عوض کردند و این بار راننده به صندلی عقب آمد و مرا آزاد داد. مردان بی رحم مرا در حوالی اتوبان ازادگان از ماشین بیرون پرت کردند و رفتند اما من توانستم شماره پلاک پراید را به خاطر بسپارم.

به دنبال اطلاعاتی که دختر نوجوان به پلیس داد صاحب خودرو که یک مجرم پیشینه دار به نام خسرو بود ردیابی و بازداشت شد. این مرد 28ساله به ربودن شیدا و آزار او با همدستی دوستش فرامرز اعتراف کرد. وی گفت: من و فرامرز در یک کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شدیم. مدتی بود که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر Drugs باهم فعالیت می کردیم .آن روز مواد مصرف کرده بودیم و حال طبیعی نداشتیم که دختر نوجوان را به عنوان مسافر سوار کردیم و او را آزار دادیم.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مجرم پیشینه دار تلاش برای ردیابی همدستش آغاز شد اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد.

خسرو که به جنایت Crime سیاه اعتراف کرده بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به جرم Crime آدم ربایی و آزار دختر نوجوان به اعدام محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید و مهرماه امسال اجرا شد.همان روز در حالی که همچنان تلاش برای ردیابی دومین متهم این پرونده ادامه داشت پلیس دریافت فرامرز به خانه پدری اش برگشته است. به این ترتیب در یک عملیات ویژه و وی را بازداشت کرد. این پسر 27ساله در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد تا از خود دفاع کند.

مجرم سابقه دا در جلسه دادگاه منکر جرمش شد و ادعا کرد در ربودن و آزار دختر نوجوان دستی نداشته است. فرامرز گفت: من با خسرو سر خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه اختلاف مالی داشتم و او پس از دستگیری اش به دروغ پای مرا به این پرونده باز کرد . او می خواسته از این راه از من انتقام بگیرد.

وی در پاسخ به سوال قاضی Judge بابایی درباره اینکه چطور شاکی تو را پس از 3سال و از میان چندین متهم دیگر شناسایی کرد پاسخ داد: من اصلا این دختر را نمی شناسم و او را ندیده ام. فرامرز همچنین درباره سه سال زندگی مخفیانه اش گفت: چون با خانواده ام اختلاف داشتم به خانه ای در دماوند رفته بودم و در این سالها آنجا زندگی می کردم. وقتی از دوستانم شنیدم که خسرو بازداشت شده است گمان می کردم پلیس او را به خاطر حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر کرده است. من از ماجرای آزار دختر نوجوان بی اطلاع بودم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به اعدام محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد تا وی به زودی به دار مجازات آویخته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دست های مرموز وحشتناک هستند !+ فیلم تکاندهنده

دست و پای این مرد را به طرز فجیعی با ساطور قطع کردند + فیلم تکاندهنده

تصاویر هولناکی که دنیا را تکان داد + عکس

راز هولناک داماد لو رفت / عروس یک شبه ایدز گرفت و ..! + عکس

تجاوز فرشید و کریم به پرستو در باغ نزدیک تهران + عکس

بقال کثیف از اعدام گریخت / زن جوان فهمید که قصد دارم او را با آسانسور به پارکینگ ببرم که ..! +عکس

تجاوز به زن جوان‎ که در خانه اش غافلگیر شد/ کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس

خیانت وحشتناک خانم وکیل به شوهرش / با قاسم نقشه آزار او را کشیدم و ..! + عکس

ناگفته‌هایی درباره زندگی ریزعلی ‌خواجوی/ آیا می دانید نام او ازبرعلی حاجوی بود و ..! + تصاویر

راز سیاه برهنه کردن دانش آموزان دختر از سوی معلم در کلاس + عکس

دردسر ژن بد بودن پسر یک نظامی در تهران /توقف درمان به خاطر 3 میلیون تومان در بیمارستان

قتل عجیب در بازار سیداسماعیل تهران

دستگیری هکری میلیاردی که رتبه 113 کنکور بود!

اعدام مرد شیطان صفت با شکایت "شیدا"ی 15 ساله + عکس

 

کدخبر: 333989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟