به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 12:30 دقیقه ظهر چهارشنبه 8 آذر ماه امسال مامورن کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در جریان مرگ پسر جوانی در بیمارستان الغدیر قرار گرفتند.
ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که پسر جوان که بهنام نام دارد ساعت 10 شامگاه سه شنبه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است که پس از یک روز تلاش و اقدامات پزشکی، پسر جوان تسلیم مرگ شده است.
بدین ترتیب بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای افشای راز این جنایت Crime خیابانی وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که بهنام عصر سه شنبه برای خرید ضبط صوت خودرویش به مغازه ای مراجه کرده و سپس بر سر قیمت ضبط صوت با جوان مغازه دار که اشکان نام دارد دچار اختلاف شد ه و سپس بین آنها درگیری رخ می دهد اما خیلی زود این درگیری دو نفره پایان گرفته است.
بهنام پس از پایان این درگیری ابتدایی به سراغ دوستان خود رفته و دقایقی بعد با در دست داشتن چاقو و قمه به مغازه اشکان می روند که در این صحنه اشکان نیز از دوستان خود را برای کمک به صحنه درگیری دعوت می کند.
درگیری چند جوان از داخل مغازه به خیابان کشیده می شود که در این بین چند رهگذر هم زخمی شده و چند خودرو نیزآسیب می بیند و در پایان بهنام هدف ضربات مرگبار چاقو قرار می گیرد و با زمین افتادن وی صحنه درگیری پایان می گیرد.
همین سرنخ ها کافی بود تا کارآگاهان برای دستگیری عاملان این درگیری خیابان وارد عمل شوند و خیلی زود 5 تن از افرادی که در این درگیری حضور داشتند از سوی ماموران دستگیر شدند.
بنا به این گزارش، بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی دقیق از صحنه درگیری مرگبار دستور داد تا فیلم های دوربین های مداربسته زمان درگیری را مورد بررسی قرار گرفته شود و تجسس ها برای دستگیری دیگر عاملان این درگیری مرگبار ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خودکشی پسر جوان از پل طبیعت تهران

بلای وحشتناکی که بر سر پسر 3 ساله در گنبد کاووس آمد + عکس

دوازده تن از بی‌رحم‌ترین و سنگدل‌ترین انسان‌های تاریخ را بشناسید

خودکشی دختر اصفهانی از روی پل چمران/این پل ماه گذشته محل خودکشی 2 دختر بود+ فیلم تکاندهنده

پلیس فتا به کمک ممنوع التصویری مجری زن آمد

دردسر عروس چاق برای داماد لاغر تهرانی

به دادم برسید، کسی نمیداند صمد چه بلایی سرم آورد / می خواست خانم وکیل شوم ولی..!

پارک کردن خنده دار خودرو توسط زنان سعودی! + فیلم و عکس

شکنجه وحشتناک پسر 11 ساله در مراسم شیطان پرستی + عکس

شکنجه بیرحمانه نوزاد 4 ماهه در مایکروفر + عکس

راز هولناک قرارهای زن شوهردار و مرد غریبه در جنگل چالوس لو رفت! + عکس

سرباز وظیفه و 5 قاتل پای چوبه دار رفتند ولی اعدام نشدند

پسر ناخلف ،پدرش را در فومن کشت

کدخبر: 333328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟