به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 5 و 50 دقیقه عصر پنجشنبه 9 آذر ماه امسال را نشان می داد که ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان مرگ هولناک زن جوانی در پارک هاشمی خیابان آزادی Freedom قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حادثه Incident حاضر شدند.
ماموران پلیس Police با حضور در صحنه جرم Crime با جسد زن 35 ساله ای روبرو شدند که بینی اش شکسته بود و سر و صورتش خونین بود که در همین راستا ماجرای مرگ مرموز زن جوان به بازپرس وکشیک قتل Murder مخابره شد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت پلیس در صحنه جرم حاضر شدند.
کارآگاهان و بازپرس ویژه قتل وقتی پای در محل گذاشتند پی بردند که ماموران کلانتری 119 مهرآباد پسر جوانی را که با رفتارهای مرموزانه برای سرکشی از صحنه قتل پای در محل گذاشته بود را بازداشت کرده اند.
همین کافی بود تا جوان 30 ساله به عنوان مظنون به قتل در این پرونده مرموز هدف بازجویی قرار گیرد و وی در اعترافاتش به ماموران گفت: در حال عبور از داخل پارک بودم که دیدم این زن در حال مصرف مواد مخدر Drugsشیشه است که با توجه به اینکه در پارک زن و بچه ها حضور داشتند و با این صحنه روبرو می شدند به سراغ زن جوان رفتم و به او تذکر دادم که داخل پارک و در حضور خانواده ها شیشه نکشد که بر سر همین موضوع با هم شروع به جر و بحث کردیم.
وی افزود: پس از اینکه با زن جوان بحث کردم به خاطر اینکه نمی خواستم بین ما درگیری رخ دهد از او فاصله گرفتم و هنوز چند قدمی از زن افیونی فاصله نگرفته بودم که ناگهان صدای عجیبی را پشت سرم شنیدم ، وقتی به عقب برگشتم دیدم که زن جوان با صورت روی زمین افتاده است.
پسر جوان ادامه داد: ترسیده بودم به همین خاطر به سرعت از پارک خارج شدم و پس از نزدیک به یک ساعت برای سرکشی به پارک برگشتم که ماموران به من شک کردند و دستگیر شدم.
تحقیقات پلیسی در صحنه جرم ادامه داشت که ماموران یک چاقو در نزدیکی صحنه جرم پیدا کردند و این در حالی بود که روی بدن جسد زن جوان هیچ آثاری از ضربات چاقو نبود که پسر جوان در این مرحله اظهار کرد که وقتی می خواستم از پارک خارج شوم از ترس چاقویم را به داخل پارک انداخته و پا به فرار Escape گذاشتم.
تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که این زن جوان هیچ کارت و مدرک شناسایی ندارد و با توجه به مجهوال الهویه بودن وی، جسد زن جوان به دستور بازپرس سجاد منافی آذر برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
بنا به این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد و از روز پنج شنبه تا امروز هنوز کسی به دنبال سرنوشت این زن جوان به پلیس مراجعه نکرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خودکشی پسر جوان از پل طبیعت تهران

بلای وحشتناکی که بر سر پسر 3 ساله در گنبد کاووس آمد + عکس

دوازده تن از بی‌رحم‌ترین و سنگدل‌ترین انسان‌های تاریخ را بشناسید

خودکشی دختر اصفهانی از روی پل چمران/این پل ماه گذشته محل خودکشی 2 دختر بود+ فیلم تکاندهنده

پلیس فتا به کمک ممنوع التصویری مجری زن آمد

دردسر عروس چاق برای داماد لاغر تهرانی

به دادم برسید، کسی نمیداند صمد چه بلایی سرم آورد / می خواست خانم وکیل شوم ولی..!

پارک کردن خنده دار خودرو توسط زنان سعودی! + فیلم و عکس

شکنجه وحشتناک پسر 11 ساله در مراسم شیطان پرستی + عکس

شکنجه بیرحمانه نوزاد 4 ماهه در مایکروفر + عکس

راز هولناک قرارهای زن شوهردار و مرد غریبه در جنگل چالوس لو رفت! + عکس

سرباز وظیفه و 5 قاتل پای چوبه دار رفتند ولی اعدام نشدند

پسر ناخلف ،پدرش را در فومن کشت

کدخبر: 333310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟