رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان تهران بزرگ، امروز صبح از دستگیری خرده فروش مواد مخدر Drugs در محدوده خیابان بهشتی، خبر داد.

سرهنگ محمود حق پرست گفت: روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و ضمن طرح شکایت علیه فرزندش اظهار داشت فرزندش ۲۵ ساله بوده و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد.او مدتی است که به ازای خرید مواد مخدر، اسناد مالکیت و هویتی اینجانب را که شامل سند مالکیت آپارتمان Apartment یک دستگاه خودروی سواری، دسته چک و ...است به خرده فروش مواد مخدر به ازای خرید مواد مخدر تحویل داده و از وضعیت مدارک هویتی و مالکیتی خود بی خبر هستم.

وی افزود: با طرح شکوائیه تیمی از عوامل کلانتری شناسایی مخفیگاه و دستگیری خرده فروش مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند و طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز دستگیری و بازرسی مخفیگاه متهم، تیم موصوف بلافاصله به مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر اعزام و در یک عملیات ضربتی، متهم دستگیر و مخفیگاه وی مورد بازدید قرار گرفت و بدین ترتیب تعداد اصول اسناد مالباختگان کشف شد.

سرهنگ حق پرست با اشاره به انتقال متهم به همراه اسناد مکشوفه به کلانتری، ادامه داد: متهم که از خرده فروشان مواد مخدر با سابقه است تحت بازجویی قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت پرونده تحقیقاتی وی تکمیل شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با محرز بودن بزه انتسابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟