به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (197) در جمع خبرنگاران گفت: در هشت ماهه امسال حدود یک‌میلیون تماس به صورت تلفنی و مکتوب با مرکز 197 ناجا انجام شده است که از این تعداد 330 هزار مورد پیگیری و رسیدگی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر شکایت مردم در 197 به نتیجه نرسد باید به کجا مراجعه کنند، گفت: موضوعاتی که مردم حضوری یا در تماس تلفنی پیگیری می‌کنند در این مرکز رسیدگی و به نتیجه می‌رسد، اما بخشی از این موضوعات مربوط به سایر دستگاه‌هاست که همکاران من برای پیگیری و رسیدگی به دستگاه مربوط ارسال می‌کنند، اما اگر موردی نیز به نتیجه نرسید مردم می‌توانند به بازرسی ناجا مراجعه کنند البته همه این انتقادها و پیشنهادها ثبت و رسیدگی می‌شود؛ چراکه ما به دنبال رفع اشکالات عملکردی خود هستیم.

به گفته وی مردم در مجموع در مقایسه با پارسال هشت درصد بیشتر از نیروی انتظامی تقدیر کردند که در سامانه 197 ثبت شده است.

فرمانده ناجا درباره دیر پاسخگو بودن و دادن جواب‌های نامناسب به مردم در برخی رده‌های ناجا افزود: ما پیگیر این موضوع هستیم البته برخی از صاحب نظران نیز راهکارهایی را برای خدمت‌رسانی بهتر به ناجا پیشنهاد دادند که از این راهکارهای مفید که برای ما راهگشاست بهره مند خواهیم شد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره وضعیت امنیتی کشور در هشت ماهه امسال گفت: وضع امنیتی در سراسر کشور بسیار عالی و مطلوب است. سردار اشتری افزود: در بعضی جرائم برخی شهرها افزایش و برخی شهرها کاهش دارند.

وی گفت: با حرکتی که دستگاه قضا و ناجا درباره کنترل و پیشگیری جرائم در کشور انجام داده‌اند در مجموع جرائم عمده و خشن درصدی کاهش یافته است که امیدواریم این کاهش بیشتر شود. سردار اشتری درباره کاهش 10کیلومتری سرعت استاندارد وسایل نقلیه در کشور (‌120 کیلومتر به 110 کیلومتر) گفت: این کاهش 10 درصدی سرعت در یک کمیسیون مطرح شده است و باید درباره آن بررسی بیشتری صورت گیرد و موضوع کارشناسی شود که البته این موضوع به صورت کارشناسی شده در آن کمیسیون مطرح شده است، اما با بررسی بیشتر نتیجه اعلام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان بخاطر لایک های مجازی+ عکس

اطلاعیه مهم در مورد پیش‌بینی زمین‌لرزه ۱۰ ریشتری ایران

اسب خشمگین در میدان شوش تهران، گوش پسر 12 ساله‌ای را با دندان کند

نصیحت های رییس دزدان تهرانی:زندان مثل قبر است خلاف نکنید + فیلم

ادعای عجیب قاتل اهورا در دادگاه غیر علنی / زمان صدور حکم مشخص شد

10 مجرم خطرناک که خالکوبی صورت آنها را لو داد! + تصاویر

پلیس آمریکا قیصر را کشت + عکس

2 بار بارداری یک زن که 10 سال درخانه شیطان زندانی بود+ عکس

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

راز تلخ دست نوشته خون آلود جوان مشهدی

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

 

کدخبر: 332544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟