جزئیات 2 تیراندازی خونین 3 مزاحم نوامیس در نکا و قائمشهر + عکس

عاملان شلیک های مستقیم به مازندرانی ها که 3 مرد جوان هستند ساعاتی پس از اقدام تبهکارانه خود از سوی مردم و پلیس بازداشت شدند.
حادثه نخست
مرد مسلحی که با حمله به یک مامور مخفی پلیس قصد داشت وی را با شلیک گلوله از پای دربیاورد، توسط مردم دستگیر شد. 
این مرد مسلح پیش از رسیدن مردم دو گلوله به سمت مامور مخفی پلیس شلیک کرد که با اصابت یکی از گلوله ها به پایش مجروح و روانه بیمارستان شد.
بنا بر این گزارش، ساعت 9 صبح روز شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 92 در حالی که جمعیت زیادی در اطراف بیمارستان امام حسین (ع) نکا در رفت و آمد بودند ناگهان صدای شلیک گلوله ای وحشت و اضطراب را به میان مردم آورد. جمعیت که از شنیدن صدای شلیک گلوله نخست شوک زده شده بودند وقتی به سمت صدا برگشتند مرد مسلحی را دیدند که لوله تپانچه اش را به سمت مرد جوانی نشانه رفته و قصد شلیک دارد.
مرد جوان در حالی که فریاد می زد من مامور پلیس هستم از مردم تقاضای کمک می کرد. در حالی که تردید باعث شده بود جمعیت به دودلی بیفتند صدای شلیک دوم بلند شد و به دنبال آن مرد جوان که با اصابت گلوله به پایش زخمی شده بود روی زمین افتاد. در این لحظه جمعیت حاضر به طرف مرد مسلح حمله برده و با خلع سلاح وی دستگیرش کردند.
دقایقی بعد ماموران پلیس نکا با اطلاع از این تیراندازی خود را به محل حادثه Incident رسانده و مرد مسلح را به کلانتری 11 انتقال دادند.
همزمان مرد زخمی که محمد نام دارد به سرعت به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری انتقال داده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
طبق اظهارات علی رجبی، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان نکا- عامل این تیراندازی مرد 38 ساله ای از اهالی بندر گز واقع در استان گلستان بوده که هم اکنون تحقیقات درباره انگیزه اش ادامه دارد.
وی درباره جزئیات این حادثه گفت: روبه روی بیمارستان تازه تاسیس امام حسین(ع) نکا، جنب گلفروشی در پیاده رو، مردی قصد سرقت Stealing موتوری را داشته که با شناسایی شدن از سوی یکی از رهگذران که با نیروی پلیس همکاری دارد، مرد مسلح اقدام به تیراندازی کرد.
رجبی در ادامه به نقل از نیروی پلیس بندرگز گفت: مهاجم مردی 38 ساله بوده که در بندرگز زندگی می کند و به خاطر چند سرقت مسلحانه تحت پیگرد قانونی بود که از بخت بدش در نکا دستگیر شد.
حادثه دوم
اما شلیک دوم در قائمشهر رخ داد و در جریان آن دو پسر جوان که خود را دانشجو معرفی کرده بودند در یک درگیری خیابانی به سوی جمعیت شلیک کرده و 5 نفر را مجروح کردند.
این حادثه ساعت 23 و 15 دقیقه نیمه شب چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 92 در میدان امام(ره) رخ داد.
بنا بر این گزارش، رهگذرانی که در آخرین ساعات چهارشنبه برای رفتن به خانه به انتظار خودرو های مسافرکش ایستاده بودند ناگهان با شنیدن صدای دو شلیک پی در پی وحشت زده به سمت محل تیراندازی دویدند.
آنان در فاصله چند متری از ضلع شرقی میدان متوجه شدند که دو پسر جوان در حالی که با فریاد های خود چند جوان دیگر حاضر در میدان را مورد خطاب قرار داده بودند، آنها را تهدید می کردند. چند نفر از حاضران در محل حادثه روی زمین نشسته بودند و از پاهایشان خون می آمد.
با تماس یکی از حاضران در منطقه ماموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند اما پیش از رسیدن آنها جوانان مسلح پا به فرار Escape گذاشتند.
بر اساس اعلام پلیس قائمشهر، عملیات ردیابی ماموران برای دستگیری مهاجمان مسلح آغاز شد تا این که مخفیگاه آنان در مدت زمانی کمتر از سه ساعت شناسایی و دو جوان مسلح بازداشت شدند. 
یکی از مجروحان حادثه در این باره به پلیس گفت: این دو جوان به همراه یکی دیگر از دوستان خود در محله ما خانه اجاره کرده اند. آنها خود را دانشجو معرفی می کنند اما با ایجاد مزاحمت برای نوامیس ما باعث به وجود آمدن جو بدی در محله شده بودند تا این که ما با آنها برخورد کرده و خواستیم دست از این کارها بردارند. چند روز از این ماجرا گذشت تصور می کردیم همه چیز به خیر و خوشی تمام شده است اما یک روز وقتی یکی از بچه های محل به خانه بر می گشت آنها سه نفری جلوی وی را گرفته و با چاقو مجروحش کردند. سایر جوانان محل که از این اتفاق عصبانی و ناراحت شده بودند به جست و جوی آنها پرداخته و یکی از آنان را در حوالی میدان امام(ره) پیدا کردند. از وی خواستند در تماس با سایر دوستانش از آنها بخواهد تا نزد وی بیایند. ما می خواستیم هر سه را تحویل پلیس بدهیم اما نمی دانیم او به زبان محلی خودشان به آنها چه گفت که چند دقیقه بعد دو دوست او در حالی که اسلحه در دست داشتند خود را به میدان امام (ره) رسانده و بی مقدمه شروع به تیراندازی کردند.
آن طور که من متوجه شدم یکی از آنها اسلحه کلت و دیگری اسلحه شکاری داشت که به گفته پلیس هیچ یک از سلاح ها مجوز نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای 3 زن ناصر محمد خانی / او بازهم لباس دامادی پوشید! + عکس عروسی

حمله جن ها به خانه زن همسایه که باردار بود!

سرنوشت شوم نفیسه بعد از شستن لباس هایش

مرگ دختر ماجراجو در آخرین سلفی+عکس

آزار 125 دختر ورزشکار توسط پزشک تیم ژیمناستیک +عکس

شیرین ترین معجزه مادر شوهر برای عروس باردارش در زلزله کرمانشاه +عکس

رامین شوهر تبهکارم با چاقو هر شب یک زخم به بدنم می اندازد!

این دو تبهکار فراری را می شناسید؟ آنها هر سال به یک طلافروشی یا بانک در تهران دستبرد می زنند + فیلم و عکس

تجاوز به 8 زن در تهران / گفتگو با متجاوز 24 ساله / ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! + فیلم و عکس

دختر 16 ساله مرد شیطان صفت را در خلوتگاه کشت +عکس

تبهکاران قلب این مرد را زنده زنده از بدنش جدا کردند + عکس

ماجرای درگیری معمایی مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

مردی که ۲ روز با جسد همسرش در خیابان های مشهد می چرخید تا اینکه..!

کدخبر: 331296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟