زن 36 ساله ای که برای انتقام از خیانت Cheat های همسرش در دام هوس رانی های مرد شیاد افتاده بود، در حالی که بیان می کرد نمی دانم چگونه خودم را از این باتلاق وحشتناک نجات بدهم رشته افکارش را به 15 سال قبل گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گفت: 21 ساله بودم که با «فریبرز» ازدواج کردم.

اما مدت زیادی از زندگی مشترکمان نمی گذشت که متوجه شدم همسرم هنوز حال و هوای دوران مجردی را در سر می پروراند و با دختران دیگری ارتباط دارد. اگرچه فریبرز همواره این ارتباطات خیابانی را انکار می کرد اما روزی به طور اتفاقی دستش برایم رو شد و او را در حالی با زن غریبه ای دیدم که دیگر نمی توانست آن ماجرا را پنهان کند. این بود که برای اولین بار دلم شکست و اشک ریزان راهی منزلم شدم.

آن روز فریبرز با ابراز پشیمانی از این موضوع از من عذرخواهی کرد و گفت: فریب آن زن را خورده است و دیگر این اشتباه را تکرار نمی کند اما به قول معروف «توبه گرگ، مرگ است» و او همچنان به خیانت های شرم آور خود در حالی ادامه می داد که من مجبور بودم به خاطر دو فرزند کوچکم بر همه رفتارهای خیانت آمیزش سرپوش بگذارم و دم برنیاورم چرا که نمی خواستم زندگی ام متلاشی شود و فرزندانم بدون مادر، بزرگ شوند.

چند سال به همین ترتیب سپری شد تا این که روزی وقتی از خانه خواهرم بازگشتم، ناگهان زن غریبه ای را با وضعیت زننده داخل منزلم دیدم. این صحنه برایم غیرقابل تحمل بود تا جایی که با فریادهای من کار به درگیری با فریبرز کشید و همسایگان نیز که متوجه خیانت همسرم شده بودند موضوع را به پلیس Police 110 اطلاع دادند.

آن روز همه پنهان کاری هایم لو رفت و کاخ آبرویم فرو ریخت. گریه کنان به منزل پدرم رفتم و ماجرا را برای آن ها بازگو کردم ولی مدتی بعد در حالی با میانجی گری بزرگان فامیل به منزل بازگشتم که شعله های انتقام در وجودم زبانه می کشید.

چند روز بعد از این ماجرا برای خرید مقداری مواد غذایی به فروشگاه محله رفتم. فروشنده که مهرداد نام داشت و از این آبروریزی مطلع شده بود، در حالی که با تکان دادن سرش ابراز تاسف می کرد گفت: کاش شوهرت می دانست به چه زن زیبا و با حیایی خیانت کرده است. با این جمله اشک از چشمانم سرازیر شد و رازهای پنهان زندگی ام را برای او بازگو کردم و به درد دل پرداختم. از آن روز به بعد مهرداد به بهانه دلسوزی با من تماس می گرفت و من هم سیر تا پیاز مشکلات و مسائل خصوصی زندگی ام را با او در میان می گذاشتم.

او همه تلاشش را به کار می برد تا مرا به همسرم بدبین کند که بعد از طلاق به عقد موقت او درآیم. وقتی فهمیدم آن مرد شیاد با پول، برخی زنان خیابانی را اجیر می کند تا نزد همسرم بروند به خود آمدم و تصمیم به قطع این رابطه زشت گرفتم اما حالا او مرا تهدید می کند که پیام ها و مکالمات ضبط شده ام را برای خانواده ام می فرستد. ای کاش ...  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

ارتباط کثیف در شبگردی سمیرای 16 ساله با زن بیوه و چند پسر جوان

شوهرم که رفت، مردی به درـ آمد و درخواست عجیبی کرد و ..!

مرگ غافلگیرانه دختر 28 ساله گرگانی در استخر

حسین به خواهر مهرداد نظر داشت تا اینکه سرقرار ..!

ویدئوی دیده نشده از سردار سلیمانی در جنگ با داعش

مانتوی 20 میلیون تومانی در تهران! + عکس

اعتراف میترا و مرجان به ارتباط شیطانی با شهروز بنز سوار در پاسداران تهران + عکس

جایزه بزرگ برای سر بریده هنرپیشه زن هندی + عکس

نسرین به دادگاه گفت پسر خاله ام با من زنا کرده است / امید: صیغه شفاهی خواندم!

این زائر اربعین را می شناسید؟ / او سرنوشت مرموزی دارد + عکس

برخورد هولناک صاعقه به انبار کمک های مردمی برای زلزله زدگان + فیلم

وقتی به هوش آمدم خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم! / ناگفته های مرد اصفهانی از گرفتار شدن در تهران

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

کدخبر: 330023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟