قتل خبرنگار سیاسی یک روزنامه در یافت آباد تهران + عکس قاتل فراری

 مقتول مدتی به عنوان خبرنگار سیاسی یکی از روزنامه‌ها فعالیت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 3:10 بامداد یازدهم آبان‌ماه سال 1394 بود که مأموران کلانتری یافت‌آباد با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونینی دو مرد جوان در یکی از خیابان‌های اطراف با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه Incident داخل کوچه‌ای با پیکر خونین مردی به نام خلیل روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از این داشت در درگیری با برادر زنش زخمی شده است. پس از این مأموران پیکر خونین مرد جوان را به بیمارستان 7 تیر منتقل کردند که ساعتی بعد متوجه شدند وی بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. بدین ترتیب با قتل مرد جوان، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

خواهر مقتول درباره حادثه گفت: مدتی قبل با دختر جوانی به نام مهتاب در یک مؤسسه خیریه آشنا شدم. از آنجایی که دختر خوبی بود برای ازدواج به برادرم خلیل معرفی کردم. شبی که برای خواستگاری به خانه‌شان رفتیم خانواده مهتاب مدعی شدند پسرشان نظامی است و در یکی از شهرهای غربی کشور مشغول به خدمت است. چند روز بعد در حالی که برادرش نبود مراسم عقد برگزار کردیم.

مدتی گذشت و عروسمان به خانه ما رفت و آمد داشت و برادرم نیز به خانه آنها می‌رفت تا اینکه روزی خلیل به خانه‌مان آمد و گفت برادر مهتاب معتاد Addicted و سابقه دار است و در این مدت هم در زندان Prison قزل‌حصار حبس بوده و اصلاً کارمند یا نظامی نیست. برادرم به من گفت که او را در حال مصرف مواد دیده است. وی ادامه داد: شب قبل از حادثه برادر مهتاب با خانه ما تماس گرفت و گفت با خواهرش می‌خواهد حرف بزند.

وقتی به او گفتیم خواهرش خانه ما نیست عصبانی شد و تلفن را قطع کرد تا اینکه ساعتی بعد به در خانه ما آمد و شروع به داد و فریاد کرد. من و برادرم به در خانه رفتیم و در باز کردیم و به او گفتیم که مهتاب خانه ما نیست اگر باور ندارد داخل خانه ما را ببیند، اما او به داخل خانه نیامد و از کوچه رفت.

روز بعد مهتاب به خانه ما آمد و گفت شب قبل با برادرش به خاطر ارثیه درگیر شده و از ترس به خانه دوستش رفته و آنجا پنهان شده‌است‌. ما از مهتاب خواستیم به خانه‌شان برود و با برادرش حرف بزند، اما او از ترس نرفت و شب پیش ما ماند که ساعت 12 شب برادر مهتاب دوباره به در خانه ما آمد و شروع به داد و فریاد کرد. ما به پلیس اطلاع دادیم و او فرار Escape کرد، اما دوباره نیمه‌های شب به داخل کوچه آمد و شروع به فحاشی کرد که این بار برادرم به داخل کوچه رفت و او هم در تاریکی با چاقو به برادرم حمله کرد و با دوضربه چاقو خلیل را به قتل رساند.

برادرم خبرنگار بود و امید و آرزوهای زیادی داشت، اما برادر زنش او را به قتل رساند.

پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل The Murderer فراری آغاز کردند، اما پس از گذشت دو سال از حادثه هنوز هیچ ردپایی از قاتل پیدا نکرده‌اند. در چنین شرایطی قاضی پرونده دستور انتشار عکس قاتل فراری را صادر کرد و از شهروندان درخواست کرد چنانچه از مخفیگاه وی اطلاعی دارند موضوع را به پلیس خبر بدهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی به هوش آمدم، زن و شوهر دست و پای مرا بسته بودند / مرد مرا با زنش تنها گذاشت و..!

شکنجه وحشیانه دختر 6 ساله توسط 5 مرد شیطان صفت پس از کشتن مادرش!

عروس 22 ساله شوهر 62 ساله اش را به خاطر کم توجهی کشت! + تصاویر بازسازی قتل

شکایت سیاه 4 زن و دختر جوان از مجری مشهور تلویزیونی + عکس

اینبار خودکشی 2 دوست 23 ساله در تهران

وقتی به خانه زن سابقم رفتم نوید را در اتاق در وضعیت بدی دیدم و ...

لحظه زلزله شدید ایلام از دید دوربین مداربسته یک فروشگاه + فیلم

رفتگر درستکار کرجی دوباره خبر ساز شد + عکس

شقایق راز قفس شکنجه مرد خشن را گفت / آرزو و سهراب هم در این ماجرا بودند! + عکس

مجازات مرد شیطان صفت پس از 36 سال آزار یک پسر! + عکس

قرار با زن جوان برای آزار شیطانی دختر بچه 8 ساله! + عکس

پستچی شیطان صفت بزودی در تهران اعدام می شود + فیلم و عکس

کدخبر: 330015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟