اعدام زندانی دروغگو / دادگاه تهران ادعای عجیب این زندانی را نپذیرفت+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سیزدهم مرداد ماه سال 93 از خانه ای در خانی آباد سه کیلو و 940 گرم شیشه و سه کیلوگرم مواد پیش ساز این مخدر صنعتی کشف و دو برادر به نام های داریوش و داوود بازداشت شدند.

داوود 27ساله که صاحب خانه بود ادعا کرد از وجود مواد مخدر Drugs در خانه اش بی اطلاع بوده و مواد مخدر احتمالا متعلق به برادر 21 ساله اش داریوش است که با وی زندگی می کند. به این ترتیب داریوش تحت بازجویی قرار گرفت.پسر جوان ادعا کرد مواد مخدر متعلق به دوستش بوده و وی ندانسته بسته را به خانه آورده است و برادر بزرگش از ماجرا بی اطلاع بوده است. دو برادر پای میز محاکمه ایستادند و قضات دادگاه داریوش را به اعدام execution و برادر بزرگش را به حبس ابد محکوم کردند. حکم صادره در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار داشت که داریوش نامه ای به دادگاه ارسال و ادعای عجیبی مطرح کرد. وی گفت متولد سال 72 نیست و در سال 77 متولد شده است اما خانواده اش شناسنامه برادر بزرگش را که در کودکی فوت شده به وی داده اند.

با طرح این ادعا حکم اعدام داریوش در دیوان عالی کشور شکست و پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا برگردانده شد.

وقتی در تحقیق از مدرسه ای که داریوش در آن درس خوانده بود روشن شد اگر ادعای این متهم مبنی بر تاریخ تولدش در سال 77 صحیح باشد وی در دو سالگی روانه مدرسه شده و این امری ناممکن است این متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع پرداخت. در این جلسه داریوش گفت: قسم می خورم که متولد سال 77 هستم و هنگام دستگیری 16سال داشتم. اشتباه پدر و مادرم در هنگام انتقال شناسنامه برادر بزرگم به من موجب شد تا همه فکر کنند من 21ساله بوده ام. من در یک قصابی کار می کردم وزندگی شرافتمندانه ای داشتم. وقتی به زندان Prison افتادم همسر عقد کرده ام طلاق گرفت و رفت. حالا هم اگر بار دیگر برایم حکم اعدام صادر شود در زندان خودکشی می کنم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام با روشن شدن جعلی بودن شناسنامه ارائه شده از سوی این پسر وی به اعدام محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی به هوش آمدم، زن و شوهر دست و پای مرا بسته بودند / مرد مرا با زنش تنها گذاشت و..!

شکنجه وحشیانه دختر 6 ساله توسط 5 مرد شیطان صفت پس از کشتن مادرش!

عروس 22 ساله شوهر 62 ساله اش را به خاطر کم توجهی کشت! + تصاویر بازسازی قتل

شکایت سیاه 4 زن و دختر جوان از مجری مشهور تلویزیونی + عکس

اینبار خودکشی 2 دوست 23 ساله در تهران

وقتی به خانه زن سابقم رفتم نوید را در اتاق در وضعیت بدی دیدم و ...

لحظه زلزله شدید ایلام از دید دوربین مداربسته یک فروشگاه + فیلم

رفتگر درستکار کرجی دوباره خبر ساز شد + عکس

شقایق راز قفس شکنجه مرد خشن را گفت / آرزو و سهراب هم در این ماجرا بودند! + عکس

مجازات مرد شیطان صفت پس از 36 سال آزار یک پسر! + عکس

قرار با زن جوان برای آزار شیطانی دختر بچه 8 ساله! + عکس

پستچی شیطان صفت بزودی در تهران اعدام می شود + فیلم و عکس

کدخبر: 329407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟