به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نهم دی­ماه سال 91، مأموران پلیس Police تهران از مرگ مشکوک مرد 34 ساله­ای به نام علی در یکی از بیمارستان­های شهر باخبر و راهی محل شدند.
شواهد نشان می­داد آن مرد در یکی از خیابان­های شهرک غرب در درگیری با راننده خودروی یک دستگاه پژو به نام شوکت زخمی و به بیمارستان منتقل می­شود اما به خاطر شدت جراحات فوت کرده است.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد علت فوت ضربه­های متعدد جسم نوک تیز، همچنین صدمات ناشی از تصادف Crash رانندگی است. به این ترتیب پلیس شوکت را بازداشت به پلیس آگاهی منتقل کرد. متهم در بازجویی­ها با اقرار به قتل Murder در شرح ماجرا گفت: «همراه دوستانم سوار ماشین بودیم و از یکی از خیابان­های شهرک غرب می­گذشتیم که علی با موتور سیکلتش جلوی خودروی ما پیچید. به او اعتراض کردیم اما او اشتباهش را نپذیرفت و شروع به فحاشی کرد. با این رفتار، دوستانم از ماشین پیاده شدند و با علی درگیر شدند.» متهم در خصوص قتل گفت: «آن شب به خاطر خوردن مشروب حالت طبیعی نداشتم به همین خاطر از لحظه قتل چیز زیادی خاطرم نیست. فقط می­دانم برای اینکه درگیری خاتمه پیدا کند دنده عقب حرکت کردم تا دوستانم را سوار کنم که همان موقع آنها فریاد کشیدند و متوجه شدم با حامد برخورد کرده­ام و او روی زمین افتاده است.» او در ادامه گفت: « آن لحظه چاقویی نداشتم و نمی­دانم آثار چاقو روی بدن حامد برای چه بوده است.»
با اقرارهای متهم و بازسازی صحنه جرم، اولیای دم درخواست قصاص کردند. در حالیکه پرونده در دادسرا بود و هنوز به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع نشده بود، متهم توانست با پرداخت 450 میلیون تومان دیه رضایت اولیای دم را جلب کند.
به این ترتیب با رضایت اولیای دم، پرونده از جنبه عمومی جرم Crime به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاستقاضی Judge متین راسخ فرستاده شد.
صبح دیروز متهم در آن شعبه حاضر شد و بعد از اعلام رسمیت جلسه بعد از شرح دوباره حادثه Incident در آخرین دفاعش گفت: «قبول دارم اشتباه کرده­ام اما با مقتول خصومتی نداشتم و قصد کشتن Killing او را نداشتم. آن شب به خاطر خوردن مشروب حال طبیعی نداشتم و باور کنید خوب به خاطر ندارم چه اتفاقی افتاد فقط قصد داشتم درگیری تمام شود. با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کردم و حالا از هئیت قضایی می­خواهم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا هرچه زودتر آزاد شوم.»
در پایان هئیت قضایی بعد از شور متهم را به حبس محکوم کردند و وی با احتساب روزهای بازداشت به زودی آزاد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه مرد نانوا و دوستانش به دختر 8 ساله در روز تولدش+ عکس

تیرباران 15 انسان در نزدیکی مرز ایران

جلاد ۱۲ ساله داعش هنوز زنده است+ تصاویر

چرا هلی کوپتر خبرنگاران در روستای زلزله زده نتوانست فرود بیاید؟+ فیلم

دور از چشم زنم با دختری ارتباط داشتم تا اینکه بلایی سر دخترم مینا آمد!

ما در سرپل ذهاب گرسنه ایم می فهمید؟! +فیلم بسیار تلخ

نیکوکار ناشناس پدرخوانده همه ایتامِ مناطق زلزله زده شد + فیلم

نجات یک کودک پس از 3 روز از زیر آوار+ عکس

همه مُردند / دیشب در دل کوه خوابیدیم!+ فیلم

تجاوز به دختر 16 ساله در مسیر مدرسه توسط یک راننده در پاکدشت

پای زنی دیگر در میان بود! / شهرام با نوعروس 3 ماهه اش چه کرد!

مادری برای دختر سه‌ماهه‌اش در زلزله جان داد + عکس

ماجرای ناپدید شدن 20 کامیون امدادی هلال‌احمر در جاده سرپل ذهاب + فیلم

٦ منطقه خطرناک تهران در زمان زلزله

پیام های عاشقانه زنم به مرد غریبه آتشم زد و ..!

پیمانکار بیمارستان تازه تاسیس اسلام آبادغرب دستگیر شد

اعتراف عجیب فرزاد 44 ساله به قرار شوم با دختر 27 ساله

محاکمه متخلفان مسکن مهر

تجاوز  2 پسر 17 ساله به دختر 16 ساله ای به نام عسل در پشت بام خانه

لیلا؛ مادری که پسرش را در زلزله گم کرده است / عکس بهمن 10 ساله

کودک ۶ ساله زنده از زیر آوار در سر پل ذهاب بیرون کشیده شد

فیلم تلخ از خودکشی مرد آبادانی که یک زن ثبت کرد + فیلم و عکس

فوری/ زلزله در بیرجند

3 چالش مهم بهداشتی در شهر زلزله زده برای زنان و دختران + تصاویر

 

کدخبر: 328285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟