این مرد در 17 روز 2 تن را در تهران و جاده شمال کشت + عکس

در این جلسه پسر قربانی که حالا به سن قانونی رسیده است برای قاتل The Murderer پدرش حکم قصاص خواست.

به گزارش گروه جنایی رکنا، کامران 30ساله بیست و سوم بهمن 91 داریوش 29ساله را کشت و گریخت و دهم اسفند ماه درست17روز بعد هنگامی که با دوستانش قصد فرار Escape به شمال کشور را داشت در یک درگیری خیابانی مرد 29ساله ای به نام امین را هم قربانی خشم خود کرد. این مرد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

در آن جلسه کامران در تشریح ماجرا گفت: قبول دارم داریوش و امین را در فاصله کوتاهی از هم کشتم و حالا پشیمانم. اختلاف من و داریوش بر سر یک اسپیکر خودرو بود. من اسپیکر را از او قرض گرفته بودم اما شهرداری ماشینم را توقیف کرده و اسپیکر در ماشین جا مانده بود. داریوش هم برای پسر گرفتن اسپیکر اصرار داشت. او شب بیست و سوم بهمن ماه همراه دوستانش مقابل در خانه ام آمد و داد و فریاد راه انداخت. صبح روز بعد وقتی داریوش را در یکی از خیابان های تهرانسر دیدم او را در حالی که سوار موتورش بود صدا زدم تا با او صحبت کنم. داریوش همان موقع دستش را به سمت جیبش برد و من گمان کردم قصد چاقو کشی دارد. به همین خاطر با چاقویی که در آستینم پنهان کرده بودم یک ضربه به او زدم و گریختم.

وی ادامه داد: فکر نمی کردم در آن درگیری داریوش مرده باشد اما وقتی از دوستانم شنیدم او را به بیمارستان رسانده اند و جان سپرده اعصابم به هم ریخت. عصبی بودم که به خانه یکی از دوستانم به نام حسین رفتم و آنجا پنهان شدم .17روز بعد به پیشنهاد دوستم به سمت شمال حرکت کردیم. می خواستم مدتی را آنجا زندگی کنم اما در میان راه امین را دیدیم که همراه دوستش سوار پژو206 بودند. حسین گفت از امین 80 هزار تومان پول طلب دارد و بهتر است قبل از فرار طلب 80 هزار تومانی او را هم تسویه کنیم. من و حسین از ماشین پیاده شدیم و سراغ امین رفتیم اما چون مقاومت کرد من چند ضربه چاقو به او زدم و راهی شمال شدیم تا اینکه یک هفته بعد دستگیر شدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من شرمنده اولیای دم هستم و از آنها می خواهم مرا ببخشند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و کامران را به دوبار قصاص محکوم کرد.این رای در شعبه 13دیوان عالی کشور تحت بررسی قرار گرفت و قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور حکم قصاص به خاطر قتل Murder امین را تایید کردند اما حکم قصاص برای قتل داریوش تایید نشد.چون فرزند داریوش هنگام کشته شدن پدرش صغیر بود رییس قوه قضاییه اعلام کرد تا زمانی که فرزند داریوش به سن قانونی برسد اجرای حکم متوقف شود.

به این ترتیب و در حالی که فرزند داریوش حالا به سن قانونی رسیده کامران دیروز بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.در این جلسه که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد ابتدا فرزند داریوش در جایگاه ویژه ایستاد.

این پسرجوان گفت: نزدیک به 5سال از کشته شدن پدرم می گذرد .من برای قاتل پدرم حکم قصاص می خواهم و به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم.

سپس کامران روبه روی قضات ایستاد و ابراز پشیمانی کرد. وی گفت: من واقعا قصد کشتن Killing داریوش را نداشتم. چون ترسیده بودم که او به رویم چاقو بکشد یک ضربه به او زدم. مرگ او یک اتفاق بود.حالا هم شرمنده پسر و همسر او هستم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کتک زدن یک دانش آموز توسط معلم در ایران + فیلم

2 زن پلیس را به دخمه مردان شیطان صفت بردند

روح مادربزرگ در عکس یادگاری موجب وحشت یک خانواده شد+عکس

ماجرای دستگیر شدن مادر اهورا در یک پرونده دیگر!

روح مادربزرگ در عکس یادگاری موجب وحشت یک خانواده شد+عکس

فوری / مرگ تلخ 7 ایرانی در بازگشت از زیارت کربلا

خودکشی تلخ یک جانباز در بیمارستان ایرانیان تهران

راز کثیف پیکان پارک شده در شهرک ولیعصر چه بود؟ + عکس

کشف نوزاد 7 روزه دفن شده زیر خاک در حالی که زنده بود + عکس

نقشه شوم آسیه برای تازه داماد در شب عروسی + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر دانشجو در اتاق پشتی مغازه + عکس

زنم با مردی ارتباط داشت که به او استاد می گفت / او یک شب به خانه نیامد و ..! + عکس

مردهمسایه زیرپای زن شوهردار نشست و ..! + عکس

کدخبر: 326861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟