تیزهوشی رییس بانک نقشه جاعلان میلیاردی  را فاش کرد/ سردار محمدیان خبر داد+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس Police استان البرز در تشریح این خبرگفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان 20 نفر از اعضای باند جاعلان و کلاهبرداران که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 150 میلیارد تومان کرده بودند دستگیر شدند.
وی افزود :دو نفر با در دست داشتن یک وکالت به یکی از بانک های کرج مراجعه و درخواست برداشت مبلغ 150 میلیارد تومان می کنند که با توجه به مبلغ بالای درخواستی به رئیس بانک ارجاع داده می شوند.
وی در ادامه گفت: حساب بانکی متعلق به دو برادر است که در هنگام افتتاح حساب یکی از شرایط برداشت از حساب را مراجعه حضوری صاحبان حساب اعلام که هویت آنان نیز برای رئیس بانک کاملاً مشخص بوده است.
این مقام انتظامی گفت: رئیس بانک به افرادی که جهت برداشت پول به بانک مراجعه کرده بودند مظنون و پس از استعلام از صاحبان حساب و مطلع نبودن آنها از این امر موضوع را به پلیس اعلام می کند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری 17 شهرستان کرج به بانک مورد نظرمراجعه و پس از دستگیری افراد مظنون جهت رسیدگی تخصصی به موضوع ، پرونده به همراه متهمان به پلیس آگاهی ارجاع می یابد.
سردار محمدیان گفت:با توجه به جعلی بودن مدارک اخذ شده از این افراد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نتیجه و احتمال گستردگی آن پرونده جهت رسیدگی بیشتر به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع گردید.
وی ادامه داد: نظر به نتیجه استعلامات که حاکی از آن بوده وکالت ارائه شده جعلی و صاحبان حساب نیز آن را مورد تایید خود قرار نداده بودند وبا شواهد موجود متهمین به ناچار لب به اعتراف گشودند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: متهمان در اعترافات خود گفتند افرادی که وکالت به نام آنها بوده است خودشان را از قبل با ما هماهنگ و مدارک هویتیمان را گرفته و در دفتر خانه وکالت جعلی جهت دریافت وجه به نام ما صادر کردند تا پس از دریفات وجه مربوطه از بانک ، مبلغ3 میلیارد تومان بعه نوان دستمزد به ما بدهند.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی و با همکاری افراد دستگیر شده ، 18 متهم دیگر این باند جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند.
سردار محمدیان با اشاره به اینکه پلیس تمام توان خود را برای مقابله با مجرمان در استان بکارگیری می کند گفت:مجرمان باید دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند چرا که چشمان بیدار پلیس همواره ناظر بر اعمال آنهاست و به زودی در چنگان قانون Law گرفتار خواهند شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای دستگیر شدن مادر اهورا در یک پرونده دیگر!

روح مادربزرگ در عکس یادگاری موجب وحشت یک خانواده شد+عکس

فوری / مرگ تلخ 7 ایرانی در بازگشت از زیارت کربلا

خودکشی تلخ یک جانباز در بیمارستان ایرانیان تهران

از این گونی خون می چکید!/وحشت آفرینی جسدی در همدان + عکس

راز کثیف پیکان پارک شده در شهرک ولیعصر چه بود؟ + عکس

کشف نوزاد 7 روزه دفن شده زیر خاک در حالی که زنده بود + عکس

ازدواج منصوره با مرد نامرئی! /حتی طلاق هم نمی توانم بگیرم!

نقشه شوم آسیه برای تازه داماد در شب عروسی + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر دانشجو در اتاق پشتی مغازه + عکس

اقدام احمقانه یک دختر در جواب دادن به اولین خواستگار!

زنم با مردی ارتباط داشت که به او استاد می گفت / او یک شب به خانه نیامد و ..! + عکس

انتقام عجیب زن جوان از منشی شوهر!

مردهمسایه زیرپای زن شوهردار نشست و ..! + عکس

جوان کنکوری با رتبه 3000 هیچ دانشگاهی پذیرفته نشد! / پلیس فتا علت را پیدا کرد

بلای هولناکی که «کریم شیره‌ای»‌ بر سر زن جوان در زیر زمین آورد

ازدواج زرد پسر و دختر کم سن / عروسی که با عروسک به خانه داماد رفت!

مرد سرشناس به دختر 15 ساله تجاوز کرد و پس از باردار شدن او گریخت + عکس

عکس وحشتناک از خودکشی یک دختر ۱۶ ساله در ارومیه با اسلحه

 

کدخبر: 326855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟