دستگیری 8 عضو فعال یک شرکت هرمی در فردیس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جواد صفایی رییس پلیس Police آگاهی استان البرز گفت: ماموران پلیس در جریان خبری مبنی براینکه تعدادی جوان در فردیس رفت و آمد مشکوک داشته و در شرکت های هرمی فعالیت دارند به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مخابره شد و رسیدگی به موضوع باتوجه به تأثیر منفی فعالیت این گونه شرکت ها در نظام اقتصادی کشور، به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با جرایم اقتصادی قرار گرفت. 
وی افزود: در ابتدا در تعامل و ارتباط مستقیم با اداره اطلاعات بررسی صحت و سقم خبر انجام که در نهایت پس از تکمیل تحقیقات و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی مشخص شد تعدادی جوان با اجاره خانه ای در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت می باشند.
این مقام انتظامی بیان کرد: با تکمیل تحقیقات و تایید صحت خبر مراتب به نظر مقام مسئول در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس رسیده و دستورات لازم قضایی از جمله دستگیری متهمان با اذن ورود به منزل و مخفی گاه و بازرسی منزل به منظور جمع آوری مدارک و مستندات مربوط به شرکت های هرمی اخذ شد.
سرهنگ صفایی ادامه داد: تیم عملیاتی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات و حفظ حقوق همسایگان وارد عمل شده و تعداد 8 نفر از اعضای باند را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از خانه متهمان تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی، یک دستگاه رایانه، یک دستگاه لپ تاپ کشف و به همراه پرونده به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام مسئول ابراز کرد: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان فریب خورده جمعی از آنان به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی"QNET " اعتراف و اظهار کردند اهل استان های خوزستان و آذربایجان شرقی هستند که هرکدام مبلغ یکصد میلیون ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده اند.
وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان، پسورده، زیر مجموعه ها، هِد مجموعه، جزوات و کتاب های مورد استفاده، میزان پورسانت دریافتی و ژنولوژی(جایگاه فرد در هرم) و کلیه اطلاعات و جزییات لازم مشخص شد.
سرهنگ صفایی در پایان گفت: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده در معیت متهمان تحویل دادسرا که برای کلیه متهمان قرار مناسب صادر شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر زن ترکیه ای در ایران تیر خورد! + عکس

توطئه کثیف یک مرد برای فریب زنان تهرانی + عکس متهم

اعتراف به جزییات قتل وقیحانه زن جوان در حمام خانه + عکس قاتل

بخش جا مانده از فیلم لحظه قتل هولناک جوان مهابادی را ببینید (+14)

عروس زیبا پس از جشن عروسی از دست داماد فرار کرد!

100 ضربه شلاق برای شیطان یک پارک در تهران + عکس

نمک نشناسی یک مرد تهرانی در برابر بهترین زن دنیا!

تجاوز ساسان و حامد در نیمه شب جاده تلو به دختر دانشجو / آنها فیلم هم گرفتند

1000 سکه مهریه دختر عمویم کردم تا در 50 سالگی زنم شود و حالا خواسته های نامتعارف ماهواره ای از من دارد!

نقشه کثیف پسر 25 ساله برای رسیدن به زن مطلقه / او در مشهد دستگیر شد+ عکس

وقتی به خانه آمدم مادرم را در شرایط هولناک در حمام دیدم / پسر 12 ساله با پلیس تهران تماس گرفت

خودم به خواستگاری لیدا رفتم تا زن شوهرم شود / راز خانه مخفی لیدا وقتی لو رفت که..!

احضار هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو به دادسرا

ارتباط شیطانی خانم معلم ورزش با 3 دانش آموز +عکس

شب ها از ترس تجاوز پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

کدخبر: 326371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟