به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 7:40 صبح 13 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند جسد مرد ناشناسیداخل جوی آب در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 22 بهمن، خیابان هجرت کشف شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس قتل ویژه پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم Crime حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که جسد متعلق به یک مرد حدوداً چهل ساله است که به دلیل سوخته شدن امکان شناسایی هویت وی وجود ندارد.

یکی از افرادی که در محل کشف جسد حاضر بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت چهار صبح به این دلیل که خوابم نمی‌برد مقابل پنجره منزلم آمدم و دیدم در جوی آب یک پارچه قرمز رنگ افتاده و یک قوطی شامپو روی آن قرار گرفته است، به داخل خانه رفتم و دقایقی بعد مجدداً جلوی پنجره آمدم، این دفعه دیدم پارچه آتش گرفته به حدی که برگهای درخت نیز سوخته بود. در نهایت به خانه برگشتم.

در بررسی‌ جسد، یک جراحت 20 سانتیمتری در کمر مقتول مشاهده شده است همچنین به نظر می‌رسد که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و جسد وی به این محل آورده شده است.

در نهایت با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد برای بررسی بیشتر و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده و تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده یک مرد با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که برادر وی در تاریخ 11 آبان ماه جاری از مغازه‌اش خارج شده و به منزلشان بازنگشته است.

این مرد در اظهاراتش به بازپرس گفت: من و برادرم با هم در یک مغازه در منطقه جنت‌آباد مشغول کار بودیم و حدود ساعت 4 بعدازظهر برادرم از مغازه خارج شد تا به خانه‌اش در کرج برود اما دیگر به خانه بازنگشت و تلفن‌ همراهش را نیز پاسخگو نبود.

با توجه به احتمال ارتباط بین مرد مفقود شده و جسد سوخته کشف شده در خیابان هجرت، بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا از برادر مردی که مفقوده شده آزمایش DNA گرفته شود و پس از تطابق با آزمایش DNA از جسد سوخته شده، مشخص شود آیا جسد کشف شده متعلق به همان مرد مفقود شده است یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شب عروسی از یک داعشی باردار شدم! + تصاویر

حمله ببر وحشی به یک زن + تصاویر

فیلم حضور غیر منتظره بهرام رادان در پلیس تهران + عکس

فیلم صحبت های تازه حمید صفت درباره قتل ناپدری اش+ فیلم

خلبان عراقی که به خاطر مردم ایران اعدام شد! + عکس

من دختر جوان را در بیرون شهر شیراز دفن کرده ام / راننده مسافرکش به پلیس زنگ زد!

نوعروس 12 ساله طلاق گرفت و صیغه مرد متاهل در مشهد شد

راننده به زنم نظر داشت او را کشتم/چرا جسد بدون لباس بود؟+تصویر

هشدار!! چرا دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی می‌خندیدند؟ +فیلم

تولد نوزاد توسط وحشتناک ترین دکتر دنیا+تصاویر عجیب

لیلی پسر 18 ساله را در حمام دفن کرد! + عکس

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

ستاره زنده زنده در حمام خانه پدری جان داد! / پزشکی قانونی رازی را بر ملا کرد

بلایی که رحمان بر سر دختر 8 ساله در ارابه شیطان آورد + عکس

نامزدم از مرد غریبه گفت و من با سیم او را خفه کردم + عکس

سودابه ۸ سال دیوانه وار مرا دوست داشت اما من نمی خواستم او زنم شود! + عکس

خداحافظی از زندگی باکلاس با مرد بازنشسته تهرانی + عکس

نقشه کثیف 4 پسر جوان برای 2 خواهر 16 و 12 ساله / مسعود با موتور سر قرار آمده بود و..!

کدخبر: 324872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟