آن‌ها که یک عمر آرزو داشتند پسر‌دار شوند، با ذوق و شوق و بدون نظرخواهی از من جواب «بله» دادند. مجبور شدم تن به ازدواجی اجباری و البته بدون تحقیق بدهم.

پدرم می‌گفت برادرهای این پسر را می‌شناسد و آدم‌های خوبی هستند. او راست می‌گفت. دو برادرشوهرم خیلی سربه‌راه و باشخصیت هستند اما شوهر من معتاد Addicted از آب درآمد.

موضوع را به خانواده‌ام اطلاع دادم. پدرم که از شنیدن کلمه «طلاق» به هم می‌ریخت می‌گفت او را ترک می‌دهیم و کمکش می‌کنیم. متأسفانه شوهرم وقتی مواد مصرف می‌کرد و دچار توهم می‌شد دیگر نمی‌فهمید چه‌کار می‌کند. بداخلاقی می‌کرد و مرا به باد کتک می‌گرفت. خانواده‌ام با او دست‌ به‌ یقه شدند اما اجازه ندادند شکایت کنم. یک شب جروبحثمان بالا گرفت. می‌خواست خفه‌ام کند. من که تازه فهمیده بودم باردار هستم و حالم اصلا خوب نبود به خانه پدرم رفتم. چند روز گذشت. وقتی می‌دیدم پدر و مادرم غصه می‌خورند و خودشان را به خاطر اجبار من به این ازدواج لعن و نفرین می‌کنند حالم بدتر می‌شد. کلافه شده بودم.

برای اینکه آن‌ها را آرام کنم به‌دروغ گفتم شوهرم زنگ زده و قول داده است ترک کند. مادرم مقداری پول دستم داد و دست از پا درازتر به خانه‌ام برگشتم. او و یکی از دوستان بی‌سروپایش خواب بودند. بساط مواد مخدرشان هم کنارشان پهن بود. آرام داخل اتاق دیگر رفتم. غروب بود و در تاریکی شب نشستم و به بدبختی‌هایی که سرم آمده بود فکر می‌کردم که از خواب بیدار شدند.

شوهر بی‌غیرتم بدون سلام و احوالپرسی از من خواست برایشان چای درست کنم. بی‌تفاوتی‌اش اعصابم را خط‌خطی می‌کرد. از طرفی، از حضور دوستش در خانه نگران بودم. آرام و بی‌صدا از خانه بیرون زدم و تا ساعت ۱۱ شب در خیابان قدم می‌زدم.

دوست نداشتم به خانه پدرم بروم. سرگردان شده بودم. ا‌ز طرفی، سرگیجه و حالت تهوع داشتم. با دیدن ماشین کلانتری، از پلیس Police تقاضای کمک کردم. نگرانی خانواده‌ام و ابراز پشیمانی آن‌ها که خودشان را مقصر می‌دانند عذابم می‌دهد. اگر قبل از ازدواج تحقیق می‌کردیم یا به قول خانم کارشناس اجتماعی کلانتری به مشاوره قبل از ازدواج می‌رفتیم این‌طوری نمی‌شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

این زن راز وقیحانه ای در سطل آشغال داشت + عکس

زن بیوه 4 شوهر خود را کشته است + عکس قاتل

این دزد خلافی خودرو ها را صفر می کند/ شگرد عجیب+ فیلم

پرستار مرد دختر 3 ساله را آزار داد + عکس

رازگشایی از سرنوشت کثیف 26 دختر نوجوان که کشته شده اند

دعوای زن وشوهر ایرانی بخاطر راز کثیف در هواپیمای هند/یک فرود اضطراری عجیب

هلاکت دو داعشی قبل از اقدام انتحاری علیه زائران اربعین حسینی

کشف نیم تنه جسد مرد 50 ساله در همدان

تراژدی وحشتناک قتل زن جوان اراکی و خودکشی یک مرد! / بامداد امروز رخ داد

تجاوز بی رحمانه به دختر 18 ساله پشت درخت های خیابان خلوت + عکس

عاشقانه ترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد

دختر 16 ساله ام بدتر از مادرش، آبرویم را برد! / یک جوان شب ها به خانه ما می آمد!

داماد فتوشاپی دستگیر شد

شب عروسی از یک داعشی باردار شدم! + تصاویر

ماجرای مرگ 2 مددجو و انتشار فیلم آزار و اذیت معلولان

قتل وحشیانه نوعروس توسط داماد 26 ساله + عکس

وقتی فهمید باردار هستم کتکم زد / او بی غیرت بود و با دوستش در خانه بود که..!

اعتراف زن جوان به دومین قتل سریالی در نکا + عکس

کدخبر: 324723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟