به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت Stealing از خانه های آبادان تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که دزدان با اطلاع از نبود اهالی خانه ها به راحتی دست به سرقت زده اند.
تیم پلیسی در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار را در منطقه بوارده جنوبی شناسایی کنند.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای دستگیری این متهم وارد عمل شدند و این سارق حرفه ای پس از دستگیری ادعا کرد که وسایل سرقتی را به مرد جوانی در زیر پل Bridge امام رضا آبادان به اسم «هوسون» فروخته است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری مالخر وسایل سرقتی وارد عمل شدند و پس از دستگیری وی وسایل سرقتی و طلاهای دزدی theft زیادی از مخفیگاه «هوسون» به دست آمد.
سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت: بیشتر خانه هایی را که هدف سرقت قرار دادم خانواده شان را می شناختم و با توجه به اینکه می دانستم چه ساعتی از خانه هایشان خارج می شدند دست به کار شده و به راحتی اقدام به سرقت می کردم.
وی افزود: چون پدرم پول خوش گذرانی هایم را نمی داد تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم و با سرقت هزینه های تفریحاتم را تامین کنم.
بنا به این گزارش، سارق جوان و مالخر وسایل سرقتی که هوسون نام دارد پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 321967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟