نقشه کثیف مرد همسایه برای مادری با 2 کودکش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 08:30 روز 20 شهریور ماه امسال وقوع یک  سرقت Stealing منزل در روستای ابراهیم آباد به کلانتری 176 فشافویه اعلام شد . 
با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دو دزد در پوشش مأمور اداره آب به در منزل یکی از اهالی روستا مراجعه و در ادامه با ضرب و شتم شدید زن25 ساله که به همراه دو فرزند دو و سه ساله اش در خانه حضور داشته ، اقدام به سرقت طلاجات وی کرده و از محل متواری شدند . 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور رئیس حوزه قضایی دادگاه بخش فشافویه ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت . 
اظهارات شاکیه : 
شاکیه با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران  در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " شوهر بنده هر روز ساعت 07:00 برای رفتن به محل کارش از خانه می شود و امروز نیز طبق روال همیشگی در همین ساعت از خانه خارج شد ؛ حدودا ساعت 07:45 بود که زنگ خانه به صدا در آمد ! تعجب کردم که چه کسی در این موقع از روز به خانه ام آمده است . آیفون را جواب دادم ؛ شخصی خودش را مأمور اداره آب و فاضلاب معرفی کرد و مدعی شد که برای نوشتن کنتور آب آمده است ؛ در خانه را باز کرده و خودم نیز به سمت حیاط خانه رفتم اما ناگهان دو نفر ، در حالیکه یک نفر از آنها صورتش را پوشانده بود را در مقابل خود مشاهده کردم ؛ قصد فریاد کشیدن داشتم که آنها مرا به سرعت به داخل خانه برده و در آنجا شروع به کتک زدن من کردند ؛ آنها رحم نداشتند ، با میله ی جارو برقی آنقدر مرا مورد ضربو شتم قرار دادند که دیگر قدرتی برایم نمانده بود ؛ پس ازآن تهدید کردند که اگر مجددا درخواست کمک نمایند ، فرزندانم را خواهند کشت و من از ترس جان فرزندانم سکوت کردم ؛ آنها پس از قیچی کردن طلاجات داخل دستانم و همچنین سرقت طلاجات داخل خانه ، دست و پا و دهانم را با طناب بسته و به سرعت خارج شدند ؛ با تلاش فراوان ودر حالیکه دیگر جانی برایم باقی نمانده بود توانستم طناب ها را باز نموده و از اهالی محل درخواست کمک نمایم ". 
کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیقات میدانی پرداخته ، با توجه به شیوه و شگرد سرقت اطمینان پیدا کردند که سارقین با شناسایی دقیق شاکیه و داشتن اطلاعات کامل از نحوه تردد و حضور همسرش اقدام به انجام سرقت خود کردند . 
در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام تحقیقات از اهالی روستا ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی از همسایگان شاکیه به نام محمد  30 ساله صبح روز سرقت در پشت بام خانه اش که مشرف به خانه ی شاکیه نیز می باشد ، حضور داشته است . 
محمد شناسایی و تحقیقات نامحسوس پیرامون وی آغاز شد ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان محمد بنام اسماعیل  19 ساله شدند که سوابقش نشان داد پیش از این به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان Prison شده و در حال حاضر بهمراه محمد در یک کارگاه تولید مواد اولیه لاستیک سازی ، به عنوان کارگر ساده مشغول بکار هستند . 
دستگیری سارقین آشنا : 
با شناسایی تصویر اسماعیل از سوی شاکیه به عنوان یکی از سارقین ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که اسماعیل با همدستی محمد  همسایه ی دیوار به دیوار زن جوان اقدام به طراحی و انجام سرقت کرده و به احتمال بسیار زیاد ، سارقی که در زمان سرقت اقدام به پوشاندن کامل صورتش کرده نیز همان محمد است . 
با تجمیع اطلاعات ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 4 بامداد پنجم آبانماه امسال  و در دو عملیات جداگانه در منطقه حسن آباد و روستای ابراهیم آباد اقدام به دستگیری اسماعیل و محمد کردند . 
"محمد" و "اسماعیل" پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی صراحتا به طراحی سرقت و انجام سرقت اعتراف کردند ؛ محمد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " داخل محل خانه ما ، دو خانواده هستند که وضعیت اقتصادی آنها نسبت به دیگر اهالی بهتر است ؛ یکی از آنها زن جوان و همسرش است و دیگری به فاصله چند خانه دورتر از ما زندگی می کند ؛ با توجه به اطلاعات دقیقی که از هر دو خانواده داشتیم ، اطلاع داشتم که شاکیه غالبا در خانه بهمراه دو فرزند خردسالش تنها حضور دارد و شوهرش صبح های زود جهت رفتن به محل کارش از خانه خارج می شود ؛ پیشنهاد سرقت طلاجات شاکیه را با اسماعیل که با هم در یک کارگاه مشغول بکار هستیم مطرح کرده و عنوان داشتم که حداقل 20 میلیون تومان طلاجات در خانه ی شاکیه وجود دارد و واقعا هم وجود داشت چون من بارها شاکیه را با طلاجات داخل دستانش دیده بودم ؛ اسماعیل قبول کرد تا سرقت را انجام دهیم و طراحی سرقت توسط اسماعیل انجام شد " . 
محمد در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "صبح روز سرقت من به پشت بام خانه رفتم تا اطمینان پیدا کنم همسر شاکیه از خانه خارج می شود ؛ پس از رفتن همسر شاکیه ، بهمراه اسماعیل به درب خانه شاکیه رفتیم ؛ اسماعیل زنگ خانه را زد و ... " . 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه تحقیقات ، متهین اعتراف کردند که طلاجات مسروقه را به قیمت 10 میلیون تومان به خریدار اموال مسروقه در منطقه شهرری فروخته اند که خریدار اموال مسروقه نیز در شهرری شناسایی ، دستگیر و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد". 
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه ی خبر عنوان داشت : " با توجه به شیوه و شگرد متهمین در جعل عناوین مأمورین ادارات خدماتی و احتمال وقوع سرقت های مشابه از سوی آنها ، متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفته و دستور انتشار تصاویر آنها نیز با قرار دادن یک نوار باریک بر روی چشمان آنها از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته و یا موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند " .  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیمه شب در خانه خواننده مشهور رپ چه بلایی سر دختر تهرانی آمد؟! + جزئیات

راز قتل 37 ساله یک زن در قنات بویین زهرا

شوهرم که سرکار رفت، پسر همسایه و دوستش داخل خانه آمدند و !!! + عکس

انتقام کثیف مرد بی غیرت از زنش / شقایق سر قرار رفت و ناپدید شد + عکس

ناپدری «اهورا»پای میز محاکمه

زن جوان وقتی عکس های شیطانی شوهرش را دید نمی دانست چه بلایی در انتظارش است + عکس

دستگیری قصاب اجاره ای که که مثل آب خوردن آدم می کشت + عکس

قتل عجیب زن و شوهر در بیمارستان

فرار عجیب و راحت یک زندانی خطرناک + عکس

نامه سرگشاده و اعتراضی پدر و مادر صادق برمکی مهابادی + عکس

ناپدید شدن زن جوان تهرانی پس از قرار ساختگی با شوهرش

فیلم لحظه آتش سوزی دکل شماره ۹۵ فتح + عکس و جزئیات

پرونده آتنای دیگر در فشم / حدیثه 8 ساله در مسیر مدرسه ناپدید شد و !!! + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 27 ساله در شب تولدش / موهای سر این دختر پس از تجاوز ریخت + عکس

دستگیری 17 زن و مرد مست در پارتی مختلط شبانه در روستای زیارت

خودسوزی زنی۳۵ساله در حسن آباد + عکس لحظه حادثه

گریه های خانم بازیگر سرشناس پس از طلاق+ فیلم

 

کدخبر: 321505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟