نخستین اعدامی مجید است که سال 91 در یکی از خیابان‌های شهرری به خاطر چشم در چشم شدن با جوانی درگیر و او را با چاقو کشت و حکم قصاص گرفت.

او سه ماه پیش در زندان Prison رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفت که توانست از خانواده مقتول که هم‌محلی‌اش بودند، مهلت بگیرد. با پایان این مهلت، مجید 27 ساله سحرگاه چهارشنبه برای دومین بار پای چوبه دار رفت که این بار اولیای دم برای شادی روح فرزندشان به او مهلتی برای جلب رضایت دادند و در ادامه در دادسرا حاضر و رضایت دادند.

دومین اعدامی به نام نادر، هشت سال پیش بابت اختلاف خانوادگی برادر همسرش را با ضربه چاقو کشت و از شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران حکم قصاص گرفت. او دو ماه پیش پای چوبه دار رفت و توانست فرصت بگیرد. با پایان یافتن این مهلت دیروز دوباره پای چوبه دار رفت که به مسئولان زندان خبر رسید خانواده مقتول روز سه‌شنبه به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران رفته‌اند و برای رضای خداوند و این که دوست ندارند دختر و نوه‌شان داغدیده شوند، رضایت داده‌اند.

عظیم سومین اعدامی بود. او سال 81 همراه دو نفر از دوستانش که سارق خودرو بودند، خودرویی را به سرقت Stealing بردند. در جریان فروش خودرو و تقسیم سهم با هم درگیر شدند و او هر دو شریکش در سرقت را به قتل Murder رساند. او بعد از دستگیری در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. در این 15 سال که او به اتهام قتل در زندان است، اولیای دم شناسایی نشده‌اند. او دیروز برای اجرای حکم به محوطه زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد و از مسئولان اجرای احکام حاضر در محل خواست به او یک ماه فرصت دهند تا هزینه دو فقره دیه کامل انسان را بپردازد. حکم متوقف و قرارشد در این باره رئیس قوه قضاییه اظهارنظر کند.

اما ایمان 29 ساله چهارمین اعدامی بود که پای چوبه دار رفت. او 9 سال پیش در پی سوءظن به همسرش و این که او با مردی در ارتباط است، با یافتن مرد جوان با او دعوا کرد و در جریان این درگیری او را با ضربه چاقو به قتل رساند. مرد زندانی Prisoner در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. او دیروز در آستانه مجازات قصاص بود که والدین مقتول در واپسین لحظات زندگی محکوم، اعلام کردند چون ماه صفر است، نمی‌توانند حکم را اجرا کنند؛ بنابراین به مرد اعدامی برای جلب رضایت یک ماه مهلت دادند.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران به جام‌جم گفت: دو نفر از محکومان به قصاص رضایت گرفتند و قرار است این دو متهم از جنبه عمومی جرم Crime در دادگاه کیفری محاکمه شوند. اما دو اعدامی دیگر نیز یک ماه مهلت گرفته‌اند. آنها اگر در مهلت تعیین شده رضایت نگیرند، دوباره پای چوبه دار خواهند رفت.

وی افزود: واحد صلح‌وسازش دادسرای جنایی تهران در این مدت تلاش زیادی برای جلب رضایت اولیای‌دم انجام داد که این تلاش‌ها سرانجام به نتیجه رسید و اولیای دم 4مقتول پای چوبه‌دار اجرای حکم را متوقف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به نوعروس در خانه دوست صمیمی اش / فریبا همه چیز را به داماد گفت و ...!!!

تجاوز به  5 دختر که ناخواسته خود را به به هوس بازی مردان باختند!

حرف های ناپسند بهداد و شیرین در دادگاه خانواده

جزئیات مرگ وحشتناک خانم مدیر در خانه جدید / در بابل رخ داد + عکس

مردی با چاقو به مامور پلیس حمله کرد / او بلافاصله دستگیر شد + فیلم

تبهکاران چه خودرویی را دوست دارند / فرار از تعقیب و گریز پلیس+ فیلم

اقدام جالب پیرمرد عرب در غیاب خطیب نماز جمعه + فیلم و عکس

ادعای عجیب جوان شیطان صفت که با 8 زن اقدام شوم کرد: این کار را کردم تا اعدام شوم! + فیلم

میترا 12 ساله 3 شبانه روز در مخفیگاه شیطان اسیر بود!

راز تبهکاری 2 مرد در پاتوق سیاه دختر فراری + عکس

شناسایی دخترانی که با لباس پسرانه وارد ورزشگاه شده اند

انهدام باند خاله در بازار تجریش

شهادت دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد + عکس

دروغ بزرگ مینا دختر 16 ساله / او نگفت باپسر جوان کجا رفته بود و!!!

ناگفته های زنان تهرانی که سوار ارابه شیطان شدند / التماس کردم که رحم کن من متاهل هستم ولی!!! + فیلم و عکس

نقشه 4 دزد 17 ساله برای یک مرد قبل از جشن عروسی + عکس و گفتگو

خیانت وحشتناک تازه داماد به عروس جوان!

تجاوز سریالی به زنان شوهردار در خیابان های خلوت تهران / این دزد ناموس سوار بر مزدا 3 بود+عکس

کدخبر: 320649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟