به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا این اعترافات عجیب مردی 43ساله است که در اقدامی جنون‌آمیز به یک روحانی در مقابل متروی امام خمینی حمله کرد و او را به قتل Murder رساند. وی پس از مطرح‌کردن این اعترافات عجیب با دستور قاضی محسن مدیروستا، بازپرس جنایی تهران برای بررسی سلامت روانی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت که نتایج آزمایش مشخص کرد وی هنگام ارتکاب جنایت جنون داشته است.
تحقیقات در این پرونده از عصر دوم آبان‌ماه امسال رخ داد. آن روز رهگذرانی که از مقابل ایستگاه متروی امام خمینی، در خیابان خیام عبور می‌کردند، ناگهان مردی را دیدند که با جسم برنده‌ای که به‌دست داشت، به سمت یک روحانی هجوم برد. او 5ضربه به مرد روحانی زد که مردم با دیدن صحنه به سمت وی رفتند و مانع فرارش شدند. دقایقی بعد با حضور پلیس، متهم دستگیر شد و مرد روحانی که دانشجوی دکتری الهیات و استاد دانشگاه بود، برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. هنوز ساعتی از درمان وی نگذشته بود که وی به‌دلیل ضرباتی که به سر، قفسه سینه و کتفش وارد شده بود،
جانش را از دست داد و گزارش این جنایت به قاضی محسن مدیرروستا، کشیک جنایی اعلام شد. با دستور وی، تحقیقات از متهم شروع شد که وی اعترافات عجیبی را پیش روی تیم تحقیق مطرح کرد. وی گفت: من اهل شمال کشور هستم و در بندرانزلی زندگی می‌کنم. الان بیکارم اما تا پیش از این در یک کارخانه برنج‌کوبی کار می‌کردم. همسر و فرزندم 8‌ماه پیش به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم مرا ترک کردند.
وی ادامه داد: شب قبل از حادثه Incident از انزلی به تهران آمدم و می‌خواستم صبح به مجلس بروم تا درخصوص حقم صحبت کنم اما موفق نشدم. پس از آن به مغازه برادرم در خیابان سعدی رفتم. در آنجا ناهار خوردم و تا ساعت 4:30 آنجا بودم. پس از آن به خیابان آمدم. ناگهان با دیدن جمعیت به یاد خوابی افتادم که چند روز پیش دیده بودم. در خواب صدایی به من می‌گفت باید یک نفر را زخمی کنم. من هم به مغازه‌ای رفتم و یک گزن کفاشی به قیمت 35هزار تومان خریدم.
بی‌هدف در خیابان‌ها راه افتادم تا سوژه‌ای پیدا و حکم را اجرا کنم. مقابل مترو بودم که با دیدن مقتول به سمتش رفتم و 5 ضربه به او زدم. وی ادامه داد: من 29روز در بیمارستان امین‌آباد و 3بار در بیمارستان ابن‌سینای رشت به‌خاطر اختلالات روحی و روانی بستری بودم. ضمن اینکه به مصرف تریاک و هروئین اعتیاد دارم و بارها به‌خاطر شرب‌خمر شلاق Whip خورده‌ام. چندبار هم به جرم Crime سرقت Stealing دستگیر شده‌ام. ‎ در همین حال دکتر شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی گفت:
پس از دستگیری متهم و معرفی‌شدن وی به پزشکی قانونی مشخص شد که وی دارای اختلالات شدید روحی و روانی بوده است و در ارتکاب جرم فاقد اراده و قوه تمیز است. ‎قاضی شهریاری گفت: پزشکی قانونی همچنین اعلام کرده که به‌خاطر شرایط حالت خطرناک وی به قید فوریت در یک مرکز روانپزشکی بستری شود. به این ترتیب متهم در امین‌آباد بستری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر اصفهانی: نمی خواستم خودکشی کنم! + عکس

ناگفته های زنان تهرانی که سوار ارابه شیطان شدند / التماس کردم که رحم کن من متاهل هستم ولی!!! + فیلم و عکس

زنم ارتباط من و شیوا را فهمید / وقتی حرفهای پزشک زنم را شنیدم دنیا روی سرم خراب شد!

فیلم لحظه تعقیب و گریز خیابانی و شلیک کارآگاهان به کفتار تهران + فیلم گفتگو و عکس

عجیب ترین شکایت در دادگاه خانواده تهران + عکس

دختر دانش‌آموز ارومیه‌ای مورد بی‌اخلاقی قرار گرفته اما آزار و اذیت نه

داستان تلخ نوزادی که روی جسد خونین مادر خوابیده بود

ارتباط پنهانی تازه داماد با یک زن / قلبم سیاه شد و مینا را در لباس عروسی از دست دادم!

شوهر سابقم پس از 5 سال جدایی مرا آزار می دهد و من چاره ای نداشتم تا اینکه!!!

قاتل روحانی روانی است / خواب عجیبی دیدم و قرار شد یک حکم اجرا کنم!

درخواست تازه عروس و داماد برای قطع دست دانشجوی دکترای معماری+ عکس

التماس کردند که شوهر دارند ولی من کار خودم را کردم! / گفتگو با کفتار شب های تهران+ فیلم و عکس

ماجرای اذیت و آزار همسر بازیگر معروف لو رفت +عکس

تجاوز سریالی به زنان شوهردار در خیابان های خلوت تهران / این دزد ناموس سوار بر مزدا 3 بود+عکس

شجاعت راننده تاکسی در صحنه دستگیری کفتار تهران+ فیلم گفت و گو با راننده تاکسی

دستگیری کفتار خیابان های تهران / پلیس گزارش دارد+ فیلم و عکس

عکس اعدام امروز شهروز قاتل 10 زن و مرد در کرمان

حکم قصاص برای مربی تیراندازی پلیس آگاهی تهران

انتقام وحشتناک از قاتل شیطان صفت پسربچه در زندان + عکس

 

کدخبر: 320625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟