راز 7 ساله قتل در دل دختر 16 ساله + عکس

پرونده او حتی به جرم Crime قتل Murder در دادگاه رسیدگی و برایش حکم قصاص هم صادر شد اما او همچنان دروغ گفت تا اینکه تیمی از کارآگاهان برای کشف حقیقت وارد عمل شدند و به این ترتیب راز 7ساله فاش شد. مهرماه سال 89 جسد سوخته‌ای در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان فاروج پیدا شد.

جسد کاملا از بین نرفته بود و وقتی مأموران پلیس وارد ماجرا شدند، هویت قربانی شناسایی و مشخص شد که وی جوانی 18ساله و از اهالی همان روستاست. تحقیقات نشان می‌داد که او ابتدا هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از آن جسدش به آتش کشیده شده است.

هیچ‌کس از انگیزه قتل پسر جوان خبر نداشت و در این شرایط مأموران بررسی‌های گسترده‌ای را برای شناسایی عامل جنایت شروع کردند. همه تحقیقات آنها به دختری 16ساله ختم می‌شد که طبق بررسی‌ها با مقتول رابطه تلفنی و روز حادثه Incident با او قرار ملاقات داشته است.

با سرنخ‌هایی که علیه دختر نوجوان بود، دستور بازداشت او صادر شد. مأموران وی را دستگیر کردند و او که همه شواهد را علیه خود می‌دید، تصمیم گرفت سکوت کند. پلیس شک نداشت که وی راز جنایت را می‌داند اما دختر نوجوان حاضر نمی‌شد حقیقت را به زبان آورد. حتی وقتی اتهام قتل به او تفهیم شد جنایت را به گردن گرفت و در نهایت در دادگاه محاکمه و به قصاص محکوم شد. این حکم برای تأیید به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد اما قضات دیوان آن را نقض کردند چرا که ممکن نبود دختری 16ساله بتواند بی‌آنکه آسیب و صدمه‌ای ببیند، پسری جوان را در درگیری به قتل رسانده و سپس جسدش را به آتش بکشد.

به این ترتیب پرونده برای از سرگیری تحقیقات به اداره آگاهی برگشت و این‌بار در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی قرار گرفت. مأموران برای تحقیقات راهی روستای مورد نظر شدند و به پرس و جو از اهالی پرداختند. همه شاهدان و کسانی که احتمال می‌رفت اطلاعاتی از این حادثه داشته باشند تحت بازجویی قرار گرفتند و بعد از چند روز تحقیقات فشرده، کارآگاهان به یکی از بستگان دختر نوجوان(متهم به قتل) مظنون شدند.

او برادر این دختر بود که با دستور قضایی دستگیر شد و در بازجویی‌ها راز جنایت 7ساله را فاش کرد. پسر جوان گفت: به‌خاطر کینه‌ای که از مقتول داشتم او را به قتل رساندم و جسدش را آتش زدم تا کسی پی به این راز نبرد. حتی وقتی خواهرم دستگیر شد و به زندان Prison افتاد، با خودم گفتم اگر مرا لو ندهد به‌خاطر اینکه نوجوان است قصاص نمی‌شود و برای همین چیزی به پلیس نگفتم تا اینکه دستگیر شدم و تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.

با اعترافات قاتل The Murderer که حالا جوانی 25ساله است، او روز گذشته به همراه مأموران راهی محل جنایت شد و صحنه قتل را بازسازی کرد. او نشان داد که چطور مقتول را به آنجا کشانده و پس از درگیری وی را به قتل رسانده است.سردار علیرضا مظاهری، رئیس پلیس خراسان شمالی با بیان این خبر گفت: متهم با قرار قانونی راهی زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مشکوک مرد تهرانی هنگام خواب در کنار همسر صیغه ای!

لذت شیطانی پسر 18 ساله هنگام حلق آویزی دختر 16 ساله + عکس

شکایت دختردانشجو از مرد برج ساز تهرانی به خاطر نیمه شب شوم

وقتی تازه عروس و جوان 18 ساله در خلوتگاه گیر افتادند! + عکس

دختر جوان از توطئه نامادری تازه اش در قتل پدر برج ساز تهرانی گفت!

2 مرد نقابدار در تله دوربین دختر 13ساله + عکس

فیلم فاجعه در مدرسه دخترانه ارومیه + تصاویر

آزار همسایه با انگیزه نامعلوم در نیمه شب + عکس

مرگ دلخراش پسر دانشجو

بازیکن صنعت نفت آبادان درگذشت

هوا تاریک شده بود و محمد رضا با نگاه های شیطانی مرا در گوشه مغازه گیر انداخته بود که !!!+ عکس

۳ سال زندگی یک مرد بالای درخت / او از دست تبهکاران بالای درخت رفته بود! + عکس

زن چاق روی دختر 9 ساله نشست و او را کشت + عکس

نبش قبر کنید تا علت مرگ مرموز پدرم روشن شود / درخواست دختر جوان از دادسرای تهران

مرگ ابهام آمیز نوزاد یک روزه در بیمارستان الزاهرای رشت

برادرم ارتباط نامتعارف با کسی که 50 سال داشت برقرار کرده بود و ما او را در بازار آهن کشتیم

تجاوز سرایدار مدرسه به دختر 12 ساله در ارومیه / این مرد بازداشت شد + عکس

فوری / حمله خانواده های دانش آموزان دختر به سرایدار شیطان صفت مدرسه ای در ارومیه+ فیلم و عکس

شهلا صیغه پنهانی ام شد اما او با زنم در ارتباط بود و !!!

اعتراف تلخ سمیرا 16 ساله در پرونده جسد سوخته پسر جوان

کدخبر: 319808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟