از سر و وضعش مشخص بود که در خانواده‌ای متمول بزرگ شده است. حدوداً ٢٣ سال داشت و سرش را پایین انداخته بود تا نکند کسی از حاضران او را بشناسد. پسر جوان گهگاه دستبند نقره‌ای قانون Law که بر مچ دستانش حلقه زده بود را با گره کردن دستانش از دید دیگر مراجعان به دادسرا مخفی می‌کرد.

سربازی جوان، که مأمور انتقال پسر جوان به دادسرا بود، او را به شعبۀ ویژۀ رسیدگی به جرائم رایانه‌ای دادسرای ناحیۀ٢ مشهد راهنمایی کرد. پسر جوان، پس از مواجهه با قاضی Judge حقدادی، با این ادعا که هیچ جرمی مرتکب نشده است، اظهاراتش را آغاز کرد و به قاضی پرونده‌اش گفت‌: «من کاری انجام نداده‌ام. چرا مرا دستگیر کرده‌اید؟». او فکرش را نمی‌کرد پرینت‌های چت‌های غیراخلاقی او با یک دختر جوان و همچنین اقدامات سایبری‌اش مبنی‌بر راه‌اندازی صفحه‌ای اینستاگرامی تحت عنوان «ماساژ مشهد» در مقابلش قرار بگیرد.

پسر جوان که به آخرین قسمت سریالش نزدیک شده بود به چهرۀ حقیقی‌اش برگشت و صراحتاً به بازگو کردن بخشی از واقعیت اقدامات مبتذل و غیر‌اخلاقی‌ خود پرداخت. سهراب به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به قاضی حقدادی گفت: «دارای مدرک کارشناسی هستم و در مؤسسۀ پدرم به عنوان مشاور تحصیلی فعالیت دارم. سال پیش صفحه‌ای با موضوع ماساژ‌درمانی بانوان با اسم «ماساژ مشهد» در اینستاگرام Instagram راه‌اندازی کردم و چند پست مرتبط در آن قرار دادم. من هیچ مدرک و تخصصی در این زمینه نداشتم. فقط درگیر وسوسه‌های شیطانی نفسم شدم. از این طریق، می‌خواستم خودی نشان بدهم. بعد از مدتی که این صفحه را راه انداختم، پشیمان شدم ولی آن را نبستم.».

متهم در پاسخ به پرسش قاضی حقدادی مبنی‌بر اینکه چند نفر در این زمینه به او مراجعه کرده‌اند عنوان کرد: «اصلا مراجعه‌کننده‌ای نداشتم. البته چند نفر به آدرس تلگرامم مراجعه ‌کردند و پیام دادند اما وقتی متوجه شدند قرار است یک مرد آنان را ماساژ دهد دیگر حاضر به گفتگو نشدند.».

سهراب به نحوۀ آشنایی‌اش با مریم اشاره کرد و گفت:‌ «رابطۀ ما از یک دوستی خیابانی آغاز شد و به رابطۀ غیر‌اخلاقی ختم شد. او مشکل روانی داشت و می‌گفت در قبال چندصدهزار تومان حاضر است همه‌کار بکند. ابتدا تمایلی به او نداشتم اما درگیر وسوسه‌های شیطانی شدم و با او وارد چت شدم.».

متهم در ادامه با اشاره به لوازم ممنوعۀ جنسی که از داخل خانۀ پدری‌اش کشف شده بود عنوان کرد: «من این لوازم را به پیشنهاد مریم و از فردی که او معرفی کرده بود خریدم. من هیچ‌کس را اغفال نکردم. فقط آن‌ها را برای مدتی کوتاه به تن کردم و با آن‌ها عکس گرفتم و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم.».

باز شدن پای مریم به پرونده

با توجه به اینکه پای مریم، متهم ردیف دوم، به دلیل فراهم کردن شرایط خرید این لوازم ممنوع برای سهراب در این پرونده گیر بود، طی دستور قاضی حقدادی، دستگیر و به دادسرا احضار شد. این دختر جوان، پس از مواجهه با قاضی پرونده، ضمن اشاره به شروع رابطه‌اش با متهم ردیف اول، عنوان کرد: «من دارای مدرک کارشناسی زیست‌شناسی هستم و تاکنون هیچ سابقۀ کیفری‌ای ندارم. همۀ این ماجراها از سر کنجکاوی برای من رخ داد.». این متهم دربارۀ نحوۀ آشنایی‌اش با متهم ردیف اول پرونده بیان کرد: «با این آقا در یک سایت آشنا شدم و با او ارتباط گرفتم. اصلا دربارۀ موضوع ماساژ هیچ اطلاعی ندارم. من و سهراب، بعد از اینکه در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدیم، دو بار همدیگر را در یک باغ ملاقات کردیم.».

وی ادامه داد: «من بیکار بودم و، برای سرگرمی، در سایت‌های مختلف می‌چرخیدم که با سهراب آشنا شدم و هیچ‌ کار دیگری انجام نداده‌ام.».

این متهم، در مواجهه با مستنداتی که نشان می‌داد او با تهیۀ محتوای مستهجن برای متهم ردیف اول فعالیت می‌کرده و دیگران را ترغیب به انجام این فعالیت شیطانی می‌کرده است، اظهار کرد: «قبول دارم که این کارها را می‌کردم اما چون بیکار بودم، برای کسب درآمد، مجبور به انجام این کار شدم.».

زندان، پایان اعمال غیراخلاقی پسر جوان

دادیار شعبۀ ٢٣٣ ویژۀ رسیدگی به جرائم رایانه‌ای دادسرای عمومی و انقلاب ناحیۀ٢ مشهد، در تشریح دیگر ابعاد این پرونده، به خبرنگار ما گفت: «با توجه به اینکه متهم تا حدی در اظهاراتش به بیان واقعیت پرداخته است، در جلسۀ بازجویی، اتهاماتش از جمله تحریک و ترغیب به انحرافات جنسی، انتشار محتویات مستهجن و فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا در جامعه به او تفهیم شد و این فرد، با قرار وثیقۀ ٣٠٠ میلیون تومانی، راهی زندان Prison شد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.».

قاضی مهدی حقدادی با اشاره به اینکه طبق نظر قانون‌گذار برای افرادی که اقدام به راه‌اندازی سایت‌ها و صفحات مستهجن با هدف انحراف افراد در فضای مجازی بکنند تا ١٠ سال حبس در نظر گرفته شده است افزود: «متهم ردیف دوم این پرونده نیز، با تبلیغات و نشر مطالب در یکی از سایت‌های مستهجن معروف، اقدام به تحریک و ترغیب افراد به انحرافات جنسی کرده و گاه مطالبی مستهجن هم ارسال کرده است که این جرم Crime یک سال حبس در پی دارد.».

وی در پایان تأکید کرد: «اشاعۀ فحشا و فراهم نمودن موجبات فساد در جامعه از دید قانون‌گذار در شرع اسلام جرم است و جزو جرائم علیه عفت عمومی است که دادسرا، با مشاهدۀ چنین جرائمی، با مسبب یا مسببان آن در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد. البته برخی از افراد غافل متوجه اقدامات خود در فضای مجازی نیستند و، با این خیال که اعمال آنان رصد نمی‌شود، دست به فعالیت‌های غیراسلامی می‌زنند که از همین‌جا به آنان هشدار می‌دهیم دست از ادامۀ اقداماتشان بردارند و به زندگی سالم در چهار‌چوب قانون رو بیاورند. در غیر این صورت، قانون با آنان برخورد خواهد کرد.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل شیطان صفت در آخرین لحظه اعدام نشد + عکس

شب شیفت بودم وقتی به خانه آمدم با صحنه وحشتناکی روبرو شدم!

نقشه قتل دختر 27 ساله که ناخواسته باردار شد / او می خواست با بچه مرا پاگیر خودش کند + عکس

مدیرعامل شرکت وقتی زنش خارج بود با من ارتباط گرفت و ندانسته پا در خانه اش گذاشتم و !!! + عکس

شکنجه وحشیانه «سارینا» 5 ساله به خاطر راز پنهان پدر و مادر +عکس

نامه خواستگاری 101 سـاله!

قتل سریالی در ایستگاه های اتوبوس شهری / 2 مرد و یک زن کشته شدند + عکس

نظر محرمانه پزشکی قانونی درباره قتل «اهورا» چه بود؟ +عکس

راز پنهان جسد دختری به نام سارا در سیدخندان

ماجرای برهنه بودن اهورا در روز قتل / قاتل شیطان صفت نیمه برهنه بود + فیلم تکاندهنده

فوری / آزار آتنای دیگر در شهرری / او را زیرپله های مجتمع مسکونی برد !!!

راننده جوان لحظه مرگ خود را با دوربین ثبت کرد + فیلم

برگزاری مراسم یادبود "مریم میرزاخانی" در استنفورد + فیلم

بوسه های مهربانانه ماموران شهرداری به پیشانی مرد دستفروش +عکس

ثبت لحظات رویارویی نوزاد سوری با مرگ+ تصاویر ۱۴+

کدخبر: 319589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟