به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی شریفی رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصرگفت: شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی، سرقت Stealing یک دستگاه موتورسیکلت به مأموران کلانتری، اعلام که بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل وقوع حادثه Incident اعزام شد. 
وی گفت: در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعاتی، چهره سارق شناسایی و تصویر آن در اختیار تیم های پلیسی قرار گرفت و بدین ترتیب تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد.
سرهنگ شریفی ادامه داد: در این تحقیقات، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، سارق که مردی ۴۵ ساله بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ شریفی، عنوان داشت: متهم که در ابتدا اتهام سرقت را قبول نداشت اما و در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفته به ناچار لب ه اعتراف گشود.
وی افزود: متهم تا کنون دارای ۴ فقره سرقت در خصوص موبایل قاپی است و موتور سیکلت را پس از سرقت در همان حوالی رها کرده است. 
رئیس کلانتری ۱۵۳ولیعصر با اشاره کشف موتورسیکلت سرقتی و بیان اینکه تجهیز کردن وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می تواند از بروز سرقت جلوگیری کند، ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار داده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟