معمای گم شدن نوجوان آبادانی / میلاد چه سرنوشتی دارد؟+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 16 آبان ماه امسال خانواده ای با مراجعه به ماموران پلیس Police آبادان از ناپدید شدن پسر 17 ساله شان به نام میلاد خبر دادند و در این مرحله تیمی از ماموران برای ردیابی پسر نوجوان وارد عمل شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که میلاد صبح روز ناپدید شدنش برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و مدتی قبل نیز پدر و مادر این پسر نوجوان از هم جدا شده اند و هر یک ازدواج های مجددی داشته اند.
ماموران در تحقیقات پی بردند که میلاد به خاطر اختلاف با نامادری اش از خانه خارج شده و احتمال می رود وی به خاطر اختلاف با نامادری اش قهر کرده و دیگر به خانه بازنگشته است که در مرحله نامادری میلاد هدف تحقیق قرار گرفت.
نامادری پسر نوجوان به ماموران گفت: چندی قبل پدر میلاد پس از جدایی از همسرش با من ازدواج کرد ومادر میلاد نیز با مرد دیگری ازدواج کرده و شنیدم که مادر میلاد، پسرش را بدون اجازه پدرش به مدت 3 روز به اصفهان برده است.
ماموران با توجه به اظهارات زن جوان به سراغ مادر میلاد رفته و وی نیز در تجسس های پلیسی گفت: از سرنوشت پسرم بی اطلاع هستم و بارها از میلاد شنیدم که از سوی نامادری اش مورد تنبه و کتک قرار گرفته است و احتمال می دهم میلاد برای فرار Escape از کتک کاری نامادری اش از خانه فرار کرده است.
پدر میلاد وقتی در برابر اظهارات مادر پسرش قرار گرفت به ماموران گفت: همسر جدیدم هیچ وقت با میلاد اختلاف نداشت و او را تنبه قرار نکرده است و نگران سرنوشت پسرم 17 ساله ام هستم چون هیچ یک از دوستان و آشنایان از میلاد خبری ندارد و نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است.
خانواده میلاد و دوستانش که نگران سرنوشت پسر خانواده بودند به سراغ 3 مرد دعانویس ها و رمال شهر رفتند که آنها ادعا کردند پسر نوجوان در نیزارهای اطراف نخلستان های است که در این مرحله خانواده به جستجوی میلاد پرداختند اما هیچ ردی از وی به دست نیامد و این در حالی است که ردیابی های پلیسی برای پیدا کردن سرنخی از میلاد در شهر هستند.
بنا به این گزارش، با گذشت به دو هفته از ناپدید شدن پسر جوان تحقیقات پلیسی ادامه دارد و کسانیکه اطلاعی از سرنوشت میلاد دارند ماجرا را به پلیس گزارش دهند تا راز این پرونده مرموز فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟