بامادر اهورا در اینستاگرام آشنا شدم / اهورا خواب بود که وسوسه شدم و!!! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 20.23M | مدت زمان ویدیو: 00:03:15

ناپدری اهورا، کودک سه‌ساله‌ای که پس از تجاوز Rape به قتل Murder رسید، در اظهارات تازه‌اش جزییات بیشتری را از ماجرای این جنایت Crime هولناک فاش کرد. این مرد ادعا کرد که قصد کشتن Killing پسربچه را نداشته و تنها در یک لحظه وسوسه شده است؛ این در حالی است که علت اصلی مرگ اهورا خونریزی مغزی اعلام شده است.

اهورای سه‌ساله دو روز پیش در حالی ‌که مادرش در خانه حضور نداشت، مورد آزار و اذیت ناپدری خود قرار گرفت و در پی ضربات وارده به سرش جان خود را از دست داد. مقامات قضائی و پزشکی قانونی گیلان آزار جنسی و آثار ضرب‌ و جرح بر پیکر اهورا را تأیید کرده‌اند. ناپدری اهورا در گفت‌وگویی تازه‌ترین اعترافاتش را فاش کرد و گفت: «٢٤ تیر ماه بود که در اینستاگرام Instagram با مادر اهورا آشنا شدم. بعد از آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتیم. دو ماهی می‌شد که به صورت موقت با هم ازدواج کرده بودیم. آن روز ظهر بود که مادر اهورا از سر کار برگشت تا ناهار بخورد و دوباره سر کار برود؛ خیلی عجله داشت. برای همین ناهار خودش را خورد و از من خواست که به اهورا غذا بدهم؛ بعد از آن رفت. چند دقیقه‌ای تلویزیون نگاه کردم، بعد یاد اهورا افتادم و او را صدا کردم ولی جواب نداد. به اتاق رفتم و دیدم که روی زمین دراز کشیده و در خواب و بیداری است. نمی‌دانم چه شد که آن لحظه وسوسه شدم و این اتفاق افتاد.»

وی در حالی ‌که اشک می‌ریخت ادامه داد: «نمی‌خواستم اهورا را به قتل برسانم؛ فقط دو بار سرش را به دیوار زدم، می‌خواستم ساکت شود. خیلی ترسیده بودم. نمی‌خواستم اهورا را اذیت کنم. خودم هم نمی‌دانم چرا این کار را کردم. من اهورا را مثل فرزند خودم دوست داشتم و الان خیلی پشیمانم؛ چون خودم یک دختر ٢,٥ساله دارم. اعتیاد هم ندارم و هیچ موادی مصرف نمی‌کنم؛ فقط گاهی شب‌ها قرص خواب می‌خورم.»

متهم درباره آثار سوختگی روی دستان اهورا نیز گفت: «یک‌ بار برای این‌که اهورا را بترسانم، دستش را با سیگار سوزاندم. مادرش هم در خانه بود و این کار مرا دید. نمی‌خواستم بسوزد فقط قصدم ترساندنش بود. به غیر از آن دیگر هیچ وقت با اهورا بدرفتاری نکردم. همیشه به او محبت می‌کردم. از همان روز اول آشنایی به مادرش گفتم که هیچ مشکلی با اهورا ندارم که همسرم گفت دخترم را هم بیاورم و با هم زندگی کنیم.»

علت اصلی مرگ

این در حالی است که حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، با اشاره به کودک‌آزاری منجر به قتل در رشت گفت: «طبق نظریه پزشکی قانونی علت اصلی فوت خونریزی مغزی گزارش شده است. مادر این کودکِ حدودا سه‌ساله و ناپدری طفل محرم یکدیگر بودند و ادعای مطرح‌شده در خصوص این‌که این دو نفر به یکدیگر محرم نیستند، صحت ندارد.»

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در پایان درباره این‌که در برخی اخبار منتشر‌شده در فضای مجازی به بازداشت مادر کودک اشاره شده است، گفت: «مادر این کودک خودش شاکی است و در بازداشت نیست و تنها ناپدری در بازداشت است.»

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «طبق اظهارات متهم، وی سابقه بیماری روانی نداشته و در هنگام اقدام به عمل مجرمانه خود هیچ‌گونه موادمخدری مصرف نکرده است. همچنین آثار سوختگی بر اثر سیگار بر روی دست و پای کودک مشهود است. بر اساس گزارش پزشکی قانونی آثار سوختگی در انگشت دست کودک تازه و آثار سوختگی در پای‌اش قدیمی است. همچنین با شکایت پدر این کودک و درخواست وی برای قصاص قاتل، پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با توجه به حساسیت جامعه در این‌گونه موارد دادگستری گیلان به ‌طور ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.»

ریه کودک به علت نامعلومی آسیب دیده است

همچنین دکتر رضا جعفری، معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص قتل کودک ٢,٥ ساله رشتی که همه مردم استان و کشور را عزادار کرده است، جزییات جدیدی را مطرح کرد و در این‌باره گفت: «روز ٢٢ مهر ماه طی گزارشی توسط انتظامات بیمارستان پورسینا، در خصوص اهورا قاسمی، کودک ٢.٥ ساله که به علت ضربه مغزی در کما است، تیم اورژانس به این بیمارستان اعزام شد. طی صحبتی که با پزشک بخش ترومای بیمارستان پورسینا انجام گرفت، نظر وی این بود که به علت ضربه شدید مغزی کودک دچار خونریزی مغزی شده است. همچنین طی عکسبرداری که از بدن کودک انجام گرفت، مشخص شد که ریه کودک به علت نامعلومی بشدت آسیب دیده است‌. »

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با اشاره به صحبت‌های ناپدری اهورا گفت: «بنا به اظهارات اولیه مجتبی، ناپدری اهورا، کودک زمان رفتن به سرویس بهداشتی تعادل خود را از دست داده و محکم به زمین خورده و ضربه مغزی شده است. ناپدری اهورا از ازدواج اول خود که منجر به طلاق شده، یک دختر ٢,٥ساله دارد که حضانتش با همسر اولش است.»

جعفری در خصوص جدایی متهم از همسر اول خود گفت: «علت جدایی به دلیل اعتیاد همسرش بوده است.» معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان ادامه داد: «گزارش پرونده توسط کارشناس تیم اورژانس به حضور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رشت داده می‌شود و وی گزارش مربوطه را به شعبه ٦ بازپرسی ارجاع‌ داده و توسط کارشناس، پرونده در اختیار شعبه ٦ بازپرسی قرار می‌گیرد. در ادامه پیگیری در راستای کسب اطلاع از سرانجام پرونده قضائی مورد کودک‌آزاری جسمی و جنسی در خصوص کودک,٢.٥ساله اهورا قاسمی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ رشت صورت می‌پذیرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله مردم خشن به خودرویی که قاتل اهورا داخل آن بود / قاتل صحنه قتل کودک بیگناه را بازسازی کرد + فیلم و عکس

تجاوز دانیال به سعیده و سارا دوست های صمیمی دوست دخترش در برابر دوربین

14 ساله بودم که زن دوم مرد 50 ساله زشت شدم تا اینکه!!!

شوهرم می خواهد بچه ام را بفروشد!

نگار جواهریان عزادار شد + عکس

دختر خاص دیدار نخبگان با رهبری کی بود؟ +فیلم و عکس

اعتراف عجیب خانم بازیگر به اقدام سیاه یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش + عکس

شکار حضور ارواح 2 کودک مرده در یک عکس واقعی + عکس را ببینید

گفتگو با جوانی که پیرزن تهرانی تجاوز کرد  + فیلم و عکس

تجاوز حامد به لاله 21 ساله در ویلا / لاله 60 میلیون تومان داد و رضایت داد

انگیزه مرموز قتل «اهورا» + عکس

شاهرخ زندگی نفرین شده اش را به حراج گذاشت!

مدت صیغه ام تمام شده ولی بهرام تهدید می کند که باید در کنار همسر عقدی اش با او باشم!

شوهرم در دام شیطانی دوست بیوه ام افتاد و ...

عروس وقتی داماد را در خلوت دید از وحشت غش کرد / فرشاد به دادگاه خانواده رفت!

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی شیطان صفت 3 دختر 11 ساله است!+ تصاویر

ستاره زن سریال معروف تلویزیونی مورد آزار و اذیت قرار گرفت

کدخبر: 318227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟