او برای رسیدن به خواسته های انتقام جویانه اش، فرزند نازنینم را قربانی کرد. این ماجرا فقط به یک کابوس می ماند، مگر می شود انسانی باور کند که پدری پسرش را از بالای بلندترین پل Bridge استان، آن هم به طرز بسیار وحشتناکی پایین بیندازد و ...

زن جوان بعد از آن که به همراه وکیل مدافعش به دفاع از خون کودک بی گناهش پرداخت در تشریح ماجرای تلخ زندگی‌اش گفت: پدرم کارگری زحمت کش بود که با نان حلال فرزندانش را بزرگ کرد و من در یک خانواده اصیل در کنار خواهر و چهار برادر رشد کردم.

زندگی شیرین و به دور از دغدغه ما ادامه داشت تا این که مقطع راهنمایی را به پایان رساندم و با شور و شوق خاصی در دبیرستان ثبت نام کردم به تحصیل علاقه داشتم و از درس خواندن لذت می بردم اما هنوز چند ماه از آغاز سال تحصیلی سپری نشده بود که یک روز مادرم کنارم نشست و از زنی سخن گفت که مرا برای پسرش خواستگاری کرده بود.

از تعجب چشمانم گرد شد چرا که من 14 سال بیشتر نداشتم و اصلا از ازدواج و خانه داری چیزی نمی فهمیدم از سوی دیگر هم من «مرتضی» را دوست نداشتم و نمی خواستم با او ازدواج کنم ولی آن زن که دوست یکی از آشنایان مادرم بود با رفت و آمدهای زیاد اصرار به این ازدواج داشت.

هر چه گریه کردم و گفتم قصد ازدواج ندارم فایده ای نداشت چرا که آخرین فرزند خانواده بودم و مادرم فکر می‌کرد آن جوان مرا خوشبخت می کند. مادر داغدار آه سردی کشید و ادامه داد، یک سال قبل از ازدواج من، پدرم به دلیل بیماری ریوی فوت کرد و من برخلاف میل باطنی ام با مرتضی ازدواج کردم ولی هنوز یک هفته بیشتر از زندگی مشترک ما نگذشته بود که اختلافاتمان آغاز شد. او مردی بی مسئولیت بود و مدام با دوستانش به تفریح و گشت و گذار می پرداخت و مرا در خانه تنها می گذاشت گاهی مدت های زیادی از خانه دور می شد و به شهرهای دیگر می رفت. وقتی اعتراض می‌کردم پاسخم این بود که من زود ازدواج کردم هنوز باید خوش می‌گذراندم و ...

اختلاف های ما هر روز بیشتر شدت می گرفت چرا که او اخلاق دوگانه ای داشت و به زندگی اش توجهی نمی کرد زمانی که علی (مقتول) را باردار بودم او با دوستانش به شهر دیگری رفت و بعد از تولد فرزندم به منزل بازگشت دیگر چاره ای نداشتم جز آن که برای رهایی از این شرایط به قانون Law متوسل شوم از آن زمان به بعد در واقع ما با هم زندگی نکردیم او نه حاضر به طلاق بود و نه مخارج زندگی را تامین می کرد. هفت سال در کشاکش دادگاه و پاسگاه گذشت تا این که قانون رای به طلاق غیابی صادر کرد ولی در نهایت او پس از مدت ها فرار Escape در چنگ قانون گرفتار شد و مدتی را در زندان Prison سپری کرد ولی بعد از آزادی Freedom از زندان، حضانت فرزندم (علی) را به عهده گرفت. من هم با جوانی شرافتمند ازدواج کردم و تازه طعم خوشبختی را می چشیدم که مرتضی برای انتقام از زندگی آبرومندانه من و در یک عمل شیطانی و بی رحمانه فرزندم را به قتل Murder رساند و مدعی شد که قرص های مخدر استفاده کرده است در حالی که او حتی لب به سیگار هم نمی‌زند. حالا هم می خواهم بگویم کاش ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مراسم اشک ریزان برای "اهورا" + عکس

این جوان را می شناسید / او 4 ساله بود که از نعمت آباد دزدیده شد و !!!

مدت صیغه ام تمام شده ولی بهرام تهدید می کند که باید در کنار همسر عقدی اش با او باشم!

قاتل اهورا در صورت انتقال به زندان لاکان رشت توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

آزار سیاه و شوم اهورا تایید شد + عکس

انگیزه مرموز قتل «اهورا» + عکس

مادرشوهرم خبر بدی داد و وقتی خودم را به خانه رساند پریسا را با شوهرم در شرایط بدی دیدم!

عروس وقتی داماد را در خلوت دید از وحشت غش کرد / فرشاد به دادگاه خانواده رفت!

خانواده ستایش: قصاص نمی خواستیم!

تولد نوزادی عجیب الخلقه +تصاویر

خانه زن و شوهر تهرانی راز مخوفی داشت + عکس

رفتار زشت ترامپ با بیوه باردار سرباز کشته شده ! + عکس

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی شیطان صفت 3 دختر 11 ساله است!+ تصاویر

ستاره زن سریال معروف تلویزیونی مورد آزار و اذیت قرار گرفت

عروس 14 ساله بود / مرتضی چشم نداشت پس از جدایی ازدواج کنم و!!!

آلبوم شیطانی مرد ثروتمند با عکس های سیاه زنان و دختر جوان + عکس

کدخبر: 317767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟