پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

اهورا

به گزارش خبرنگار رکنا، پدر اهورا به علت شدت مصیبت وارده  هنگام خاکسپاری مانع از دفن کودک دلبندش می شد و ...

جنایت تلخ

هنوزمدت زیادی از ماجرای قتل Murder هولناک چند کودک به نام‌های «بنیتا»،«آتنا»، «ابوالفضل» و «ملیکا» نگذشته که این بار شهر رشت، طی دوروز گذشته عزادار پسر بچه‌ای است که قربانی خشم یک مرد متجاوز Rapist شده است.

دراین واقعه هولناک که دریکی ازمحله‌های این شهر رخ داد کودکی به نام «اهورا» پس ازشکنجه‌های وحشیانه، تجاوز Rape و ضرب و شتم شدید، سرانجام با‌وجود تلاش‌های تیم درمانی، در آغوش مرگ آرام گرفت. روز شنبه ۲۲مهر صدای فریاد‌های نحیف کودک معصوم از خانه‌ای دریکی ازمحله‌های رشت به گوش همسایه‌ها رسید. آنها که بشدت نگران شده بودند شتابان خود را مقابل خانه مورد نظررساندند ،اما تلاش برای بازکردن در خانه بی‌فایده ماند.به همین خاطرمردم نگران با پلیس Police ۱۱۰ تماس گرفته و کمک فوری خواستند.

مأموران پس از رسیدن به خانه مورد نظر، وقتی با دربسته روبه‌روشدند و ازهمسایه‌ها شنیدند که درخانه اتفاق هولناکی رخ داده است، ازطریق حیاط وارد خانه شده و به محض ورود به داخل ساختمان با پیکر خون آلود و عریان «اهورا» کوچولو روی زمین روبه‌روشدند.این درحالی بود که قاتل بی‌تفاوت روی مبل نشسته بود.

بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال کودک معصوم به بیمارستان« پورسینا» رشت صورت گرفت و تلاش تیم درمانی برای نجات پسرکوچولو آغازشد.ازطرف دیگربا اعلام موضوع به بازپرس کشیک دادسرا، متهم پرونده کودک آزاری دستگیر و راهی کلانتری شد،اما صبح دوشنبه 24 مهر، از بیمارستان خبر رسید پسرکوچولو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخته است.

عصریکشنبه ۲۳ مهر متهم بازداشت شد و درحضورکارآگاهان پلیس شهر رشت اعتراف کرد که پسرخوانده‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده و زمانی که کودک از درد و خونریزی زیاد گریه می‌کرده چند بار سر«اهورا» را به دیوار کوبیده و...

پیکر کودک جان باخته نیزبرای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ روشن شود. بررسی‌های مقدماتی پزشکی قانونی هم نشان داد پسرکوچولو بشدت مورد تجاوز قرارگرفته است. همچنین روی بدن وصورتش آثار کبودی شدید به چشم می خورد، ضمن اینکه دنده‌های پسرکوچولوهم شکسته و گوش‌های او وحشیانه پیچانده شده بود.

قاتل فرزندم را قصاص کنید

مادر اهورا به شایعات منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: قصاص قاتل The Murderer اهورا را می‌خواهم.

او گفت: به‌ دلیل برخی مشکلات از همسر اولم جدا شدم و با مجتبی آشنا شدم. زمانی که کارکنان بیمارستان دلیل مرگ پسرم را تجاوز اعلام کردند شوکه شدم،چرا که رفتار مجتبی با اهورا بسیار خوب بود و به هیچ عنوان باورم نمی‌شود که او این کار را کرده باشد.

اهورا هم به او علاقه زیادی داشت و او را بابا صدا می‌کرد. هر وقت هم که مجتبی می‌خواست از خانه بیرون برود می‌خواست با او برود. زمانی هم که این اتفاق افتاد من در خانه نبودم ،چون از ساعت ۹ صبح سر کار می‌رفتم و موقع ناهار به خانه می‌آمدم. روز حادثه Incident هم ساعت ۲ بعد از ظهر به خانه آمدم، اهورا خواب و بیدار بود. تلاش کردم به او غذا بدهم اما نخورد و دوباره خوابید و من هم سر کار رفتم. با این حال از مجتبی خواستم که وقتی اهورا بیدار شد به او غذا بدهد. زمانی که به محل کارم رفتم، مجتبی پیام فرستاد و بعد از حدود ۴۰ دقیقه به من زنگ زد و گفت که اهورا غش کرده و با کمک همسایه‌ها او را به بیمارستان رازی برده است. من هم سریع خود را به بیمارستان رساندم. من داستان آن روز را تنها از زبان همسرم شنیدم.

از او خواستم حقیقت را بگوید و اگر اتفاقی افتاده به من توضیح دهد، حتی در بیمارستان وقتی از همسرم پرسیدند که تجاوز به اهورا کار او بوده، همه چیزرا انکار کرد. من هم باورم نمی‌شد کار او باشد چون تا آخرین لحظه با گریه و زاری انکار می‌کرد. او همیشه به اهورا عشق می‌ورزید و هرگز باورم نمی شود که با فرزندم چنین رفتاری کند. قفسه سینه اهورا شکسته بود و همسرم این شکستگی را ناشی از تنفس مصنوعی که همسایه‌مان هنگام نجات اهــــورا در مسیر بیمارستان به فرزندم داده بود، عنوان می‌کرد تا من را توجیه کند.

پدراهورا چه گفت؟

پدرپسرکوچولو نیزدراین باره گفت: وقتی این خبر را به من دادند در گیلان نبودم. ساعت پنج و نیم به بیمارستان رسیدم که متوجه شدم خیلی از کارکنان بیمارستان ناراحت هستند. وقتی با پزشک متخصص صحبت کردم گفتند که بچه از لحاظ ریوی نابود شده و ضربه مغزی شده و ضریب هوشی‌اش هم 6 درصد است. دکترهای بیمارستان همانجا تشخیص دادند که پسرم مورد آزار جنسی قرارگرفته است.ولی همسرسابقم همه چیز را انکار می‌کرد.

قبل از تماس بیمارستان، مدیرساختمانی که همسرسابقم و شوهرش درآنجا زندگی می‌کردند به من زنگ زد.من خیلی نمی‌خواهم مسائل را باز کنم. ولی کارهایی در آن ساختمان کردند که در‌ شأن و شخصیت ساکنان مجتمع نبود.اهالی آنجا با من در ارتباط هستند و حاضرند شهادت دهند که چه اتفاقاتی افتاده است. مدیرمجتمع یک هفته قبل به محل کارم آمد و گفت که صدای ناله‌های«اهورا» را می‌شنوند. این مسائل قبلاً اتفاق افتاده است و قابل توجیه نیست. همسرسابقم دو ماه بچه را به من نشان نمی‌داد فقط به این بهانه که من نفقه نمی‌دادم.

مدیر ساختمان یک هفته قبل ازکشته شدن پسرم به من گفت آدم‌های زیادی به مجتمع می‌آیند و بوی مواد مخدر Drugs و تریاک و شیشه در ساختمان می‌پیچد. من این مسائل را به پدرو مادرهمسرسابقم گفتم که چنین اتفاقی می‌افتد و جلوی این کار را بگیرید. ولی آنها می‌گفتند:«به ما مربوط نیست و ما نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم.»

با این حال شکایتنامه خودم را درباره عدم صلاحیت مادرفرزندم در اختیار قاضی Judge قرار داده بودم. چون طبق قانون Law بچه تا هفت سالگی باید در کنار مادرش باشد و سیر اداری این شکایت هم در حال انجام بود.

پدر اهورا در ادامه گفت: وقتی همسایه‌ها وارد اتاق شدند دیده بودند که پسرم روی زمین افتاده و خونریزی شدید دارد. یکی از همسایه‌ها که اطلاعات پزشکی داشت دیده که بچه نفس نمی‌کشد. آنها بچه را گرفتند و شستند و به بیمارستان رازی رساندند. ولی بیمارستان رازی قبول نکرد و به بیمارستان پورسینا فرستادند. جالب است قاتل پسرم در بیمارستان خودش را جای من جازده و گفته پدر بچه است. آن طورهم که شنیدم گفته بچه داخل دستشویی یا حمام افتاده است.پدر اهورا در ادامه با مقصر دانستن همسرسابقش درمرگ فرزندشان گفت: من این موضوع را بزودی اعلام می‌کنم که چرا این خانم پای خودش را از این ماجرا کنار کشیده چون خودش را نمی‌خواهد به‌عنوان شریک جرم Crime معرفی کند. من از ایشان شکایت کردم چون خودش مقصراست که این اتفاق افتاده است. قاتل فرزندم گفته که خودش دختر دو ساله دارد و هرگز چنین کاری نمی‌کند. جالب است که پزشکی قانونی اصرار بر آزار جنسی داشت ولی همسرسابقم اصرار می‌کرد که شوهرش این کارها را نکرده است. اما تمام حقایق روشن شده و بقیه ماجراها هم مشخص خواهد شد. ضمن اینکه من به هیچ عنوان از خون جگرگوشه‌ام نمی‌گذرم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار مرتبط با قتل اهورا را بخوانید:

اعتراف تلخ سمیرا 16 ساله در پرونده جسد سوخته پسر جوان

قاتل اهورا 20 روز دیگر اعدام می شود

گفت وگوی تصویری با پدر و مادر اهورا پس از مرگ فرزندشان / مادر اهورا از روزی که قاتل به خانه او آمد گفت + فیلم

همسایه ها در قتلگاه اهورا ی 2 ساله را شکستند + فیلم

فیلم گفت وگو با قاتل اهورا پسر 2 ساله رشتی+ فیلم و عکس

دادستان رشت: پزشکی قانونی آزار اهورا 2 ساله توسط قاتل را تائید نکرد! + فیلم تجمع مردم و صحبت های دادستان

اهورا خوابید؛ بدون لالایی و قصه/ محاکمه یک «مادر» در سینه‌ی قبرستان +فیلم و عکس

پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + فیلم و عکس

قاتل اهورا دختری به سن کودک بیگناه دارد / این دختر با مادرش زندگی می کند + عکس

وداع تلخ پدر اهورا 2 ساله / لالایی های سوزناک پدر سرخاک پسرک+ فیلم

رشت به سوگ نشست / آغاز مراسم تشییع اهورا در خمام بدون حضور همسر قاتل+ فیلم و تصاویر

آزار شوم اهورا 2 ساله توسط دوست پسر مادرش در گیلان تایید شد + جزییات و علت دقیق مرگ

گفت وگوی تلخ با مادر اهورای 2 ساله رشتی / قاتل کثیف باید قصاص شود+ فیلم

پدر اهورای 2 ساله : از همسر سابقم و دوست پسرش شیطان صفتش شکایت دارم + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به کودک 2 ساله رشتی توسط دوست پسر مادرش + تصاویر

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام عجیب دزد با لباس زنانه در خانه مرد پولدار در زعفرانیه + عکس

این زن کوهنورد در اسارت طالبان 3 بار باردار شد و!!! / شوهر این زن هم گروگان بود + عکس

تفاوت های مهم عقد موقت با دائم برای زنان

دختر 27 ساله ایرانی وزیر علوم شد! + عکس

بخشش قاتل، به شرط گذشت از طلب 280 میلیونی

آخرین وضعیت پدربزرگ اهورا بعد از حادثه دیشب + عکس

مادر قیصر مامور پلیس آبادان را گاز گرفت !

با آزاده تفاهم نداشتم ولی 18 سال دوست بودیم! / گفتگو با قاتل بی رحمی که دختر جوان را مُثله کرد +عکس و فیلم

2 قاتل پس از 13 سال کابوس اعدام آزاد شدند

دختر 7 ساله دزد طلافروشی های استان فارس بود / دوربین همه چیز را ثبت کرد + عکس

توضیح پلیس در مورد آتش زدن خودرو در اهواز + فیلم آتش زدن خودرو توسط راننده

لحظه دردناک زیر گرفتن پدر و پسر توسط اتوبوس + فیلم

فوری / ترکیدن 2 لاستیک هواپیمای مسافربری هنگام فرود در تبریز + عکس

ماشین‌های لوکس بدهکاران در دبی رها می‌شوند! +عکس

۶ ماه حبس برای داریوش خواننده معروف

8 سال با شاهرخ دوست بودم تا اینکه ازدواج کردیم ولی کاش دوست می ماندیم!

نقشه 2 عروس و خواهر شوهرشان برای فروشنده های لباس زنانه

تجاوز دانیال به سعیده و سارا دوست های صمیمی دوست دخترش در برابر دوربین

مردی خودروی خود را مقابل پلیس اهواز آتش زد + فیلم

یک زن راننده اتوبوس مسافربری برون شهری در گناباد شد

اعتراف هولناک دکتر شیطان پرست به آزار وحشیانه 137 زن و ختر جوان+عکس

غرق شدن جوان ۱۹ ساله در استخر دانشگاه آزاد

دختر 12 روزه در سطل زباله روستا رها شد + عکس

شوهرم می خواهد بچه ام را بفروشد!

14 ساله بودم که زن دوم مرد 50 ساله زشت شدم تا اینکه!!!

نگار جواهریان عزادار شد + عکس

دختر همسایه را مخفیانه عقد کردم و حالا!!!

گفتگو با جوانی که پیرزن تهرانی تجاوز کرد  + فیلم و عکس

کدخبر: 317739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟