اعتراف سیاه عامل قتل ملاصدرای تهران+عکس پیرمرد قاتل

در ساعت 19:20 شامگاه 30 آبانماه سال گذشته  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشف جسد متعلق به مردی  30 ساله در داخل کانکس نگهبانی متعلق به کارگاه عمرانی در محدوده اتوبان چمران – بعد از پل ملاصدرا به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد . 

به گزارش گروه جنایی رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران  در محل جنایت Crime ، کارآگاهان با جسد مقتولی روبرو شدند که دست و پایش بسته شده و آثار ضرب و جرح بر روی قسمت های مختلف بدنش کاملا مشخص بود که نشان از آزار و اذیت بدنی وی داشت .

با حضور تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل و انجام معاینات اولیه مشخص شد که مقتول به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده است .

در ادامه تحقیقات میدانی ، کارآگاهان با شناسایی مقتول به نام کیوان 29 ساله  اطلاع پیدا کردند که وی از افراد بلامکان و کارتن خوابی بوده که بهمراه سایر معتادین بلامکان ، در نزدیکی محل جنایت و در فضای سبز کناره ی بزرگراه زندگی می کنند .

در تحقیقات میدانی ، کارآگاهان موفق به شناسایی قاتل متواری شده از صحنه ی جنایت به نام "قربان" 60 ساله شدند ؛ کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خانواده ی قربان در شهرستان زندگی کرده و خود وی ، به تنهایی در شهر تهران بعنوان پیمانکار در زمینه ی ترمیم خیابان های شهر تهران ( آسفالت ریزی ) حضور داشته و در واقع کانکس نگهبانیِ کارگاه عمرانی به نوعی محل زندگی او نیز محسوب می شود .

با شناسایی "قربان" بعنوان عامل جنایت ، تعدادی از معتادین بلامکان که در آن محدوده زندگی کرده و "قربان" و "کیوان" را به صورت کامل می شناسند ، در اظهارات خود صراحتا عنوان داشتند : "قربان و کیوان ( مقتول ) هر دو اعتیاد به مصرف موادمخدر دارند ؛ قربان از صبح روز سی ام آبانماه سال گذشته   به دنبال کیوان می گشت تا او را پیدا کند و پس از آن دیگر از او و کیوان خبری نشد تا نهایتا جسد کیوان در داخل کانکسِ پیدا شد " .

دو تن از معتادین نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند : "قربان به ما مراجعه کرد و عنوان نمود که کیوان به او گفته است که موادمخدر متعلق به وی را پس از سرقت Stealing از داخل کانکس ، پیش ما مخفی نموده است اما ما توضیح دادیم که کیوان هیچگونه موادی را به ما تحویل نداده است " .

با شناسایی قربان به عنوان عامل جنایت ، تحقیقات جهت دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده پس از ارتکاب جنایت ، با خودرو نیسان شخصی اش از محل متواری شده و پس از آن از شهر تهران خارج شده است .

اقدامات پلیسی جهت دستگیری "قربان" در دستور کار قرار داشت و کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که خانواده ی متهم نیز اطلاعی از مخفیگاه وی در اختیار ندارند .

روز 23 مهرماه امسال  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که شخصی با مشخصات ظاهری "قربان" اما بنام "علی تیموری" در اردوگاه فشافویه به عنوان یکی از افراد بلامکان نگهداری می شود .

کارآگاهان جنایی  در ساعت 7 عصر با مراجعه به کمپ فشافویه ، ضمن شناسایی قربان او را جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

"قربان" که در تحقیقات مقدماتی همچنان اصرار به معرفی خود بنام علی تیموری داشت ، سرانجام در ساعت 20:30 دقیقه همان شب لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل کیوان اعتراف کرد .

متهم در اعترافاتش ، در خصوص انگیزه و نحوه ی ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : " کانکس کارگاه محل زندگی من بود و مقتول نیز برای مصرف مشترک موادمخدر به آنجا مراجعه می کرد . صبح روز قتل من داخل کانکس نبودم ؛ زمانیکه به کانکس برگشتم ، سراغ مواد مخدر Drugs داخل کانکس رفتم تا مقداری مواد مصرف کنم اما موادی پیدا نکردم . به سراغ معتادین نزدیک کانکس رفتم ؛ عنوان دشتند که کیوان را امروز صبح در نزدیکی کانکس مشاهده کردند . کیوان را به به بهانه مصرف موادمخدر به داخل کانکس بردم ؛ داخل کانکس با وی درگیر شده و اقدام به بستن دست و پایش کردم . بارها در فیلم های مختلف دیده بودم که چگونه افراد را برای گرفتن اعتراف آویزان می کنند ؛ به همین علت در حالیکه دست و پای کیوان را از پشت سر بسته بودم ، او را از سقف کانکس آویزان کردم تا بگوید مواد مرا کجا پنهان کرده است . کیوان همچنان مقاومت می کرد ؛ من نیز با چوی دستی اقدام به زدن او کردم ؛ کیوان دو بار ، دو نفر از دوستانش را معرفی کرد و مدعی شد که مواد را نزد آنها مخفی کرده است ؛ به سراغ آنها رفتم اما هر دو نفر عنوان داشتند که اطلاعی از موضوع ندارند ؛ دیگر عصبانی شده بودم و بار سوم زمانیکه به سراغ کیوان رفتم ، اینبار ضربات چوب دستی را به سر و صورتش زدم تا نهایتا ساکت شد ؛ او را پائین آوردم و متوجه شدم که نفس نمی کشد ؛ فهمیدم که او را کشته ام ؛ به سرعت از کانکس خارج شده وبا ماشین شخصی ام از کارگاه خارج شدم ؛ طی این مدت نیز در شهرهای جنوب کشور ، بدون اینکه خانواده ام از مکانم اطلاع داشته باشند زندگی می کردم تا نهایتا چند روز پیش ، پس از مراجعه به تهران در حالیکه بلامکان بودم به اردوگاه فشافویه منتقل شدم ؛ آنجا خودم را [بنام جعلی] علی تیموری معرفی کردم تا شاید شناسایی نشوم اما در کمتر از چند روز شناسایی و دستگیر شدم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پس از نبش قبر جسد مهران سرش را جدا کردم / او بلای شوم سر زنم آورده بود +عکس

شباهت عجیب خواننده ایرانی به بازیگر ترکیه ای در دوبی دردسر ساز شد / من در محاصره زن های عرب بودم +عکس

مرد کرجی 6 روز با جسد زن جوانش زیر یک پتو خوابید!

همسایه هوشیار دختربچه 8 ساله از دست جوان شیطان صفت در جنوب تهران نجات داد

خودکشی 2 زن و 3 مرد در روز شنبه تهران

خشم کاربران از خورده شدن یک گربه توسط مرد فقیر! + فیلم و عکس

قاتل فراری و دزد مسلح طلا فروش دوره گرد در کارون دستگیر شد

دستگیری شرور بزرگراه سعیدی تهران + عکس

قتل وحشتناک یک مرد توسط مادر و پسر بی رحم + عکس

۲۳ سال رانندگی یک زن بدون گواهینامه و بدون جریمه! + عکس

اعتراف هولناک سیامک به قتل خانم معلم جوان در باغ + عکس

برادر حسینی مجری مهاجرت کرده از کثیف بودن او گفت / کمپین را انداختن غلط است

وقتی ارتباط پنهانی زن 45 ساله با برادر هوویش لو رفت!

پس از نبش قبر جسد مهران سرش را جدا کردم / او بلای شوم سر زنم آورده بود +عکس

پلیس در جست و جوی 2 دختر گمشده + عکس

این سگ در برابر دوربین قاتل شد!+ فیلم

حمید وقتی در خانه اش بیهوش شدم به من تجاوز کرد!

حمید احتشام زاده درگذشت + عکس

فیلم لحظه درگیری شدید نماینده زن نیشابور در مجلس با معاون استاندار خراسان رضوی + عکس

جوان هوسران هنگام دزدیدن دختر 8 ساله با زیرکی همسایه دستگیر شد / پلیس تهران تحقیق می کند

روش جالب پیدا کردن همسر در چین! + عکس

اعتراض در پی مرگ تلخ دختر دانشجوی پزشکی شهرکرد ادامه دارد / ما همه زهره هستیم!!! + عکس

سلفی مرگ مرد جوان در مقابل چشم دختر عموی زنش + عکس

دوست دختر سیامک نتوانست با کارت های تاجر میوه تهران طلا بخرد و !!! + عکس

سقوط مرموز دختر 17 ساله در محله فلاح تهران / جسد دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت + عکس

نگذارید نفس های امیر علی 6 ساله به شمارش بیفتد!+فیلم و تصاویر

درخواست پلیس آگاهی از مردم / این جسد را می شناسید؟ + عکس(16+)

کدخبر: 317116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟