به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت یک بامداد یکشنبه 24 مهرماه امسال مرد جوانی به طور اتفاقی در حال عبور از جلوی مغازه اش درمنطقه احمد آباد آبادان بود که متوجه روشن بودن یکی از چراغ های مغازه اش شد و زمانیکه به جلوی مغازه اش رسید متوجه شد یک نفر داخل مغازه است.
بدین ترتیب مرد جوان ابتدا با پلیس Police تماس گرفت و از حضور سارق در مغازه اش خبر داد و سپس در اقدامی غافلگیرانه دزد The Thief جوان را در مغازه غافلگیر کرد و در مغازه را به رویش بست.
خیلی زود ماموران کلانتری 15 کارون در محل سرقت Stealing حاضر شدند و زمانیکه در برابر صاحب مغازه قرار گرفتند متوجه شدند که سارق جوان شاگرد مغازه است که با در اختیار داشتن کلید یدکی مغازه در تاریکی شب قصد سرقت از مغازه را داشته که از سوی صاحبکارش گرفتار شده است.
پسر جوان پس از دستگیری با ماموران گفت: صاحبکارم حقوق پایینی به من می داد به همین خاطر تصمیم گرفتم برای گرفتن حقم از مغازه سرقت کنم که نمی دانم چطور صاحبکارم متوجه این موضوع شد.
بنا به این گزارش، پسر جوان پس از اعتراف به سرقت برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 317101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟