به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، منوچهر حبیبی در قزوین با اشاره به راه‌اندازی پایانه صادراتی تاکستان در مردادماه اظهار داشت: بدون شک راه‌اندازی پایانه صادراتی تاکستان می‌تواند نقش مهمی در صادرات در استان قزوین ایفا کند.

وی افزود: استان قزوین از استان‌های مهم در حوزه تولید و صادرات است که این ظرفیت می‌تواند برای استان منشأ خیر و برکت بسیار، رونق فضای کسب‌وکار، تولید و اشتغال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه افزایش صادرات از مهم‌ترین اولویت‌های استان قزوین است تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 96 یک میلیارد دلار کالا از استان قزوین صادر شود.

حبیبی کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه‌های ایران را ظرفیت بسیار خوبی برای بازاریابی محصولات ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: صدور محصولات کشاورزی نقش مهم و کلیدی در استقلال Esteghlal کشور دارد و برای معیشت خانواده‌ها نیز بسیار مهم و اثر گذار است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: سالانه بیش از نیم میلیون تن گوجه فرنگی در استان تولید می‌شود که حدود یکصد هزار تن آن از پایانه صادراتی تاکستان به کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه عراق صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه فقط در اردیبهشت و فروردین امسال 33 میلیون دلار کالا از استان قزوین صادر شده است عنوان کرد: با تلاش نهادهای متولی در این زمینه امیدواریم پیش‌بینی یک میلیارد دلاری صادرات کالا از استان قزوین در سال 96 محقق شود.

حبیبی اظهار داشت: استان قزوین در زمینه صادرات کالاهایی همچون محصولات کشاورزی کالاهای صنعتی، برخی از انواع مواد اولیه، مواد شوینده، لوله‌های پلی اتیلن و گروه دیگری از کالاهای تولیدی پیشتاز سایر استان‌ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ هولناک گردشگر زن هنگام فیلمبرداری +عکس

قتل دانشجوی پزشکی ایرانی در خانه دانشجویی در باکو

جزییات قتل خانم دانشجوی دانشکده پزشکی در آخرین دیدار + عکس

انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان میاندوآب/ یک کشته و ۵ مجروح+ عکس

دختری با دست قطع شده به خانه رفت! +عکس

قتل 5 مرد در مزرعه مرزی هیرمند با شلیک گلوله

در اتاق خواب کیارش چیزی دیدم که خشکم زد!

افشین دست از سر مادر بیوه ام برنمی داشت و من تعصب زیادی داشتم تا اینکه !!+ عکس

4 صبح بود که خوابیدیم و لحظاتی بعد آن صحنه وحشتناک را دیدم / زینب شاهد فاجعه بود

قاتل برادر می خواست از ایران فرار کند اما!

سقوط هواپیمای کوچک روی یک استخر خانگی + فیلم

ناپدید شدن فرش جهیزیه پروین اعتصامی ! + تصاویر

مسابقه ای که راز شوم مرد جوان را نزد همسرش فاش کرد+فیلم کتک کاری

عکس عجیب از گانگورویی عضلانی مانند بدنسازها + تصاویر

قطع دست سارق جوان در زندان مشهد

کمین خیابانی پلیس برای دزدان 18 ساله پایتخت + عکس

 

کدخبر: 316371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟