به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اوایل هفته گذشته مردی در تماس با پلیس Police 110 ادعا کرد یکی از همسایه شان به مسافرت رفته اند اما دو مرد سوار بر موتور سه چرخ از داخل خانه آنها وسایلی را بار موتور3چرخشان کرده و با سرعت از محل خارج شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 13 آبادان به سرعت پای در محل گذاشته و با گشت زنی در خیابان های اطراف خانه ای که هدف دستبرد دزدان قرار گرفته پس از 20 دقیقه 2 جوان را سوار بر موتور 3 چرخ شناسایی کردند.
ماموران خیلی زود با متوقف کردن موتور 3 چرخ موفق به دستگیری 2 مرد جوان شدند و یکی از متهمان در بازجویی های ابتدایی ادعا کرد وسایلی که بار موتورش است برای خودش است اما وقتی متهمان در تناقض گویی هایشان گرفتار شدند لب به سخن باز کردند.
سارق جوان به ماموران گفت: چند روز قبل از شوهر خواهرم شنیدم که یکی از همسایه هایشان به مسافرت رفته به همین خاطر با یکی از دوستانم نقشه سرقت Stealing را طراحی کرده و با اطلاع از نبود اهالی خانه اقدام به سرقت لوازم داخل انباری حیاط همسایه خواهرم زدیم.
بنا به این گزارش، متهمان برای سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 316252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟