حجم ویدیو: 18.28M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52

آزار و اذیت

به گزارش گروه جنایی رکنا، در پی انتشار مصاحبه ای با متهم پرونده تجاوز Rape به مسافر زن توسط راننده اسنپ روز گذشته رسانه ملی نیز گزارشی دراین باره پخش کرد.
روز گذشته نیز دادستان تهران با انتقاد از عملکرد اسنپ در واکنش به این اقدام شوم گفت: در این پرونده خانمی 31 ساله که به تازگی عمل جراحی نموده و دوره نقاهت را می‌گذرانده، به دادسرای جنایی اعلام می‌کند که از طریق نرم افزار اسنپ درخواست خودرو نموده بود تا وی را از شرق تهران به فرودگاه برساند و شرکت اسنپ مردی 30 ساله را به عنوان راننده معرفی کرده بود که متاسفانه راننده، شاکیه را به تپه‌های یکی از مناطق تهران برده و به وی تعرض نموده است.
دادستان تهران در خصوص اقدامات دادستانی در رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: مقرر شد سرپرست دادسرای جنایی مدیر اسنپ را احضار کند چرا که آژانس‌ها مجوز دارند و تحت نظارت اتحادیه مربوطه هستند، اما در خصوص اسنپ چنین نظارتی وجود ندارد. 
جعفری دولت‌آبادی با اشاره به یک نمونه آگهی تبلیغاتی که در صفحه 15 روزنامه شرق در تاریخ چهارشنبه دوازدهم مهر ماه سال جاری چاپ شده و در مصاحبه با فردی به عنوان مدیر ارشد بازاریابی اسنپ، مطالب غیرواقعی ادعا شده، اظهار داشت: نامبرده در مطلبی تحت عنوان «ناکجا میری»، اظهار داشته است «اسنپ رانندگان را غافلگیر نمی‌کند هلی‌کوپتری که فرد را به دل طبیعت می‌برد، او را به یک وعده غذای گرم میهمان می‌کند و با اجرای زنده موسیقی از سوی یک گروه معروف داخلی خودرو، تنها اتفاقاتی نیستند که در کمپین «ناکجا میری» رقم خورده است و برنامه‌های غافلگیر کننده این کمپین در آینده رو به فزونی خواهد بود و مخاطبان اسنپ هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد....»
دادستان تهران از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست مجوز مربوط به فعالیت اسنپ در حوزه حمل و نقل را بررسی و در مورد مستندات و مدارک فعالیت آن توضیح دهند. 
وی افزود: اسنپ می‌تواند یک ابتکار در دنیای حمل و نقل باشد و حسب اعلام مدیر اسنپ، این تشکیلات دارای 150 هزار راننده صرفاً در بخش حمل و نقل شهری است.
دادستان تهران با هشدار به مدیر اسنپ اعلام کرد: قرار نبود با این گونه تبلیغات فریبنده مردم را اغوا کنید، شما چگونه با هلی‌کوپتر مردم را به دل طبیعت می‌برید و موسیقی زنده پخش می‌کنید؟ لذا به مدیر اسنپ هشدار داده می‌شود تا مواظب باشد که فعالیت‌های این شرکت، محملی برای ایجاد ناامنی و ارتکاب جرایم نشود. قرار بر این بود که به مردم خدمت ارائه شود نه این که راننده اسنپ، زنی را به تپه‌ها ببرد و به او تجاوز کند و آن گاه با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی اسنپ را بزرگ جلوه دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن در عروسی شوهرش که پنهانی با یک دختر ارتباط داشت، عکس سلفی هم گرفت+عکس

قاتل تبهکاری که به خاطر ترس از زنش دروغ ناموسی گفت

ماجرای مرگ تازه عروس در شب چهاردهم زندگی با داماد تهرانی

تجاوز وحشیانه به پسر معلول پشت شمشادهای یک پارک در تهران + عکس

آخرین فیلم از جوان مهابادی قبل از قتل وحشتناک / ناگفته های دوستان قاتل و صادق برمکی + عکس

شوهرم مقابل چشمانم مهسا دختر 12 ساله ام را به اتاق می برد و به او تجاوز می کرد

آنجلینا جولی طعمه ای برای دستگیری تبهکار آفریقایی / رازی که علنی شد! +عکس

فیلم لحظه دعوای شدید دختر ان جوان در سرویس بهداشتی+ عکس +14

سگ ولگرد دست جسد سر بریده زن مو طلایی را به دندان داشت! / پلس مشهد از مردم کمک خواست

سلفی پسر دانشجو تبریزی با جسد ! + عکس

با زنم قهر بودم که در خیابان با مهناز دوست شدم / در خانه مجردی اش با او راتباط شوم داشتم که!!!

مرد خشمگین زن همسایه را به آتش کشید + جزئیات

آدم کشی جوان دهه هفتادی به خاطر یک دختر + گفتگو و عکس

پلیس جانباز پس از مرگ هم درس ایثار داد

اشک های سرنوشت ساز یک دختر

پدرم که مرد، مادرم پس از 15 سال آمد ولی زندگی کثیفی دارد! / ناگفته های دختر 16 ساله

دخترتبریزی در مدرسه مُرد و در اتفاق جالبی زنده شد!

راز سیاه باردار شدن دختر 12 ساله / پدر کودک پس از 8 سال پیدا شد! + عکس

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

کدخبر: 315413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟